Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä hintaisen lahjan annat/annoit lasten opettajille(jos annoit)?

Vierailija
21.12.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on "läpinäkyvää" tai "nuoleskelua"? Mitä mä yrittäisin sillä lahjalla aikaansaada, paitsi vähän joulumieltä?

Siis kuvitteleeko joku tosiaan että vaikka mä antaisin paljon kalliimmankin joululahjan päiväkodintädille niin se esim. jotenkin alkaisi rakastaa mun lapsiani ja kohdella niitä paremmin kuin muita lapsia, vai mikä tämän kirjoittajan pointti oikein on?

Mä luulen että ne hoitajat pitävät kiusallisena seikkana sitä

että heille mennään ostelemaan 10 eurolla jotain lahjoja..aika läpinäkyvää kyllä .miten ei muka keksi muutaman euron lahjaa? Mä olen keksinyt jo useamman vuoden ajan...mut toki saat ostella 10 euron lahjoja jos haluat ei sillä.

Vierailija
2/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 10 e per nenä (3 kpl).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeille, terapeutille, kerhoon jne, muutenhan sitä saa useamman lapsen äiti pulittaa itsensä kipeäksi ja vitosella saa muten ihan tarpeeksi, kun osaa käyttää mielikuvitustaan :)

Vierailija
4/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin sen sellofaaniin ja mukaan muutama suklaanami...

Vierailija
5/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ope sai 130e arvoisen lahjan.

Vierailija
6/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

buuuhaaahhhhaaaaaa

Vierailija
7/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieneen kokoon taittuva shoppailukassi.

Vierailija
8/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaisia muutamas sadan gramman. Hoitajia n. 6

PPH:lle osatan jotain isompaa, on enemmän ystävä kuin pelkkä hoitaja. Varmaan jotain 30-40 e.

Vierailija
9/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä nuoleskelisin päiväkodin tätejä?

Mun on helpompi keksiä jotain annettavaa noin kympillä kuin kolmella eurolla, itse säästän tässä omaa vaivaani. Kun päivähoitomaksu on melkein 450 e kuussa niin ei se kolmekymppiä vuodessa muuta tätä taloudellista kuviota yhtään mihinkään.

10 euron lahjoja? Melkoista nuoleskelua :D buuuhaaahhhhaaaaaa

Vierailija
10/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tuikkupussin eräästä outletista 20 kpl ostin niitä koko henkilökunnalle (7 kpl). Mukaan muutama karkki (löytyi varastosta) ja kortit itse.

Vierailija
11/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heille mennään ostelemaan 10 eurolla jotain lahjoja..aika läpinäkyvää kyllä .miten ei muka keksi muutaman euron lahjaa? Mä olen keksinyt jo useamman vuoden ajan...mut toki saat ostella 10 euron lahjoja jos haluat ei sillä.

Vierailija
12/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tuikkupussin eräästä outletista 20 kpl ostin niitä koko henkilökunnalle (7 kpl). Mukaan muutama karkki (löytyi varastosta) ja kortit itse.

Siis tuikkupussi maksoi 20 senttiä /kappale

Vierailija
13/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gee, onko jonkun mielestä 10 euroa PALJON? Eihän sillä saa mitään...

Vierailija
14/14 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan naurettavaa kun vähän väliä kysellään että paljonko kukakin käyttää lahjoihin! En ymmärrä miksi ihmeessä opettajille pitäisi edes antaa lahjoja? Lopettakaa hyvät ihmiset hössötys, jonninjoutavaa tilpehööriä on nykyään ihmisillä nurkat täynnä ja karkkia/suklaata voi jokainen ostaa itselleen sen mitä haluaa syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän