Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoin joululahjaksi kirjan

Vierailija
28.10.2024 |

Mies oli epävarma ostaako sen minulle, koska aihepiiri ei häntä miellytä. Haluan tuon kirjan todellakin !

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osta itse? En ymmärrä tuollaista, että pyydetään ostamaan jotain. Lahja annetaan, kun haluaa antaa. 

Vierailija
2/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko tuon kirjan tosiaan paperisena, vai riittäisikö e-kirja? Jos luet kirjan vain kerran tai pari, niin suosittelen e-kirjaa, tai äänikirjaa mikäli pidät siitä enemmän. Eri kirjakerhoilta saa ilmaisjaksoja, jos et ole niitä jo käyttänyt, eli yhden kirjan lukeminen ei maksa mitään ja maksullisenakin paperikirjan hinnallla saa usean kuukauden lukuoikeuden kaikkiin kirjoihin.

Jos taas kirja on esimerkiksi harastukseen liittyvä ja tulet ottamaan se useasti käsiisi, niin silloin paperikirja on oikea valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs tämmöinen aihepiiri sitten on ja miksi sen pitäisi miellyttää miestäsi?

Vierailija
4/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään voi pakottaa ostamaan kirjaa, jonka aihe on epämieluisa. Vaikka ostaja ei itse lukisi kirjaa, niin miksi hänen omilla rahoillaan pitäisi kustantaa toiselle jotain sellaista, mistä hän ei lainkaan itse tykkää.

Minä en suostuisi ostamaan esim. jotain kauhuromaania tai väkivaltakirjaa kenellekään.

Vierailija
5/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Itse ajettelen aina lahjan saajaa, enkä itseäni.

Vierailija
6/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa...

Vierailija
7/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et osta itse? En ymmärrä tuollaista, että pyydetään ostamaan jotain. Lahja annetaan, kun haluaa antaa. 

Sinä siis ostat lahjaksi ihan jotain sellaista minkä ITSE päätät, oletpas helvetin ylimielinen, oletko aivan varma, että ne villasukat ovat saajan mieleen?

Vierailija
8/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko tuon kirjan tosiaan paperisena, vai riittäisikö e-kirja? Jos luet kirjan vain kerran tai pari, niin suosittelen e-kirjaa, tai äänikirjaa mikäli pidät siitä enemmän. Eri kirjakerhoilta saa ilmaisjaksoja, jos et ole niitä jo käyttänyt, eli yhden kirjan lukeminen ei maksa mitään ja maksullisenakin paperikirjan hinnallla saa usean kuukauden lukuoikeuden kaikkiin kirjoihin.

Jos taas kirja on esimerkiksi harastukseen liittyvä ja tulet ottamaan se useasti käsiisi, niin silloin paperikirja on oikea valinta.

Mä en ainakaan tykkää lukea kirjaa miltään laitteelta. Tulee helposti pää kipiäksi tai pahimmillaan migreeni. Lisäksi tykkään pitää fyysistä kirjaa käsissäni ja käännellä sivuja. Ihan eri fiilis fyysisen kirjan kanssa kuin lukea joltakin laitteelta. Myöskään äänikirjat ei ole mun juttu.

En sitten tiedä mistä ap tykkää.

Vierailija
9/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itse kirja ja anna miehen valita mitä haluaa antaa. Problem solved.

Vierailija
10/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ap PYYSI kirjaa lahjaksi, mitäpä jos häneltä oli kysytty lahjatoivetta. Koetas nyt mennä itseesi ja osta iso peili ja haastattele peilikuvaasi.

Vierailija
11/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs tämmöinen aihepiiri sitten on ja miksi sen pitäisi miellyttää miestäsi?

Mitä väliä sillä on, eihän tuo ole oleellista. Minäkin halusin Ilana Aallon kirjan, mutta vaimoni tyrmäsi ajatuksen ja piti sitä turhana. Ostin silti.

Vierailija
12/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos oikein hyvästä vastauksesta, tässä on ideaa, toisin kuin näissä nenäkkäissä vastauksissa. Mukavaa alkutalvea kirjojen parissa tai muulla tavoin elettynä!

Vierailija
13/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään voi pakottaa ostamaan kirjaa, jonka aihe on epämieluisa. Vaikka ostaja ei itse lukisi kirjaa, niin miksi hänen omilla rahoillaan pitäisi kustantaa toiselle jotain sellaista, mistä hän ei lainkaan itse tykkää.

Minä en suostuisi ostamaan esim. jotain kauhuromaania tai väkivaltakirjaa kenellekään.

Minä en taas suostu laittamaan joulukinkkua miehelleni, koska se on eettisesti väärin possulle vaikka mies sika onkin.

Vierailija
14/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, eihän tuo ole oleellista. Minäkin halusin Ilana Aallon kirjan, mutta vaimoni tyrmäsi ajatuksen ja piti sitä turhana. Ostin silti.

Jaaha...

Vierailija
15/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt itse mainitsi tarkoituksella sen aihepiirin, niin voisi sitä sitten avatakin.

Mutta taisi vaan hakea jotain huomiota, mieheen liittyvää vieläpä?

Sitten häipyy jonnekin itse...

Eli mikähän tässä on se varsinainen pointti, tyhjää ölinää?

Vierailija
16/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan tykkää lukea kirjaa miltään laitteelta. Tulee helposti pää kipiäksi tai pahimmillaan migreeni. Lisäksi tykkään pitää fyysistä kirjaa käsissäni ja käännellä sivuja. Ihan eri fiilis fyysisen kirjan kanssa kuin lukea joltakin laitteelta. Myöskään äänikirjat ei ole mun juttu.

En sitten tiedä mistä ap tykkää.

Makuasioita. Noin minäkin ajattelin vuosia sitten, mutta olen pyörtänyt kantani. Nyt nautin siististä lähes tyhjästä kirjahyllystä ja luen paljon kirjoja laidasta laitaa. Myönnän että on tilanteita, jolloin olisi kiva kun voisi selata kirjaa taaksepäin ja tarkistaa joku nimi tai muu yksityiskohta joka nousi oleelliseksi, mutta se on e-kirjassa liian vaikeata.Tykkään lukea puolittaisessa makuuasennossa ja e-kirjojen kanssa en tarvitse erillistä lukuvaloa, vaan voin lukea vaikka pimeässä. Muutamia harrastuksiin liittyviä kirjoja minulla on silti edelleen hyllyssä.

Vierailija
17/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En s

Ei paljon lukeminen ainakaan sun luetun ymmärtämiseen ole vaikuttanut. Hyvin selkeästi tekstistäni käy ilmi, että kyse ei ole vain makuasiasta. Näytön tuijottaminen pimeässä on mulle myrkkyä. Melko varma päänsärky seuraa tuosta ja pahimmillaan tosiaan se migreeni.

Mä tykkään kun on kirjahylly missä on oikeasti kirjoja.

Vierailija
18/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo laitteiden valosaasteet, puhelimista lähtien rasittaa silmiä ihan hirveästi.

Mitä enemmän niitä käyttää, sitä enemmän.

Eivätkä ne aivoillekaan hyvää tee, jos jatkuvasti toljottaa.

Vierailija
19/19 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on tuollainen, kait jokainen saa lukea mitä aihepiiriä haluaa, ostakoon mies itselleen Jallun tai Kallen ja lukekoon sitä vaikka veeceessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi