Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läysin äsken 200e

Vierailija
21.12.2010 |

Pakkailin joululahjoja. Otin esiin lahjoja tuolta kätköistäni. Yllättäen löysin 200e kaapin ylähyllyn reunasta. Olen taatusti saanut rahat lahjaksi vuosi noin vuosi sitten, laittanut ne "talteen", mutta sitten unohtanut.

Kiva juttu, menen tänään jouluostoksille...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin talvitakin taskusta 10e kun otin sen esille nyt alkutalvesta. Ihan kiva löytää extraa mutta toi 200e on jo vähän enemmän.

Vierailija
2/7 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ängin rumat ja kamalat caprifarkut loppukesästä päälleni, mutta otin heti pois kun olivat niin yök.

Onneksi kuitenkin tungin kädet taskuihin ennen poistoa, löysin 100 e :-D Raksa-aikana viimeksi käytetyt housut, on varmaan pitänyt tyrkyttää jollekin pimeesti rahaa...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taskulöydyt on jotain 5-10 euron luokkaa, vaikea kuvitella että 200 euroa unohtaisin tuosta vaan! :D

Vierailija
4/7 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulikin mieleen, että meillä on lapsen syntymäpäivälahjaksi saamaat rahat vielä kirjekuoressa jossain, pitäisi avata tili ja laittaa ne sinne.

Harmi, kun omia rahoja ei koskaan tuolla tavalla yllättäen jää käyttämättä...

Vierailija
5/7 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tuosta löydöstäni. Hänkin oli vähän ihmeissään, en ole sitten rahan tarpeessa ollut... No, nämähän ovat nk. ylimääräisiä, kun olen käteen lahjana saanut. Eivät ole näkyneet missään vaiheessa esim. tilillä.

Mutta iloinen olen kieltämättä löydöstäni!

Voin ajatella jotain ekstraa itsellenikin, vaikka kampaamokäynnin. Siihen se varmaan oli alunperin tarkoitettukin, siis itsellleni äidinkin mielestä (joka oli siis ollut lahjan antajana).

t. ap

Vierailija
6/7 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"löydän" seteleitä mun lompakosta. Maksan lähes aina kortilla joten joskus on saattanut unohtua jos olenkin nostanut rahaa ja sitä on jäänyt. Kivoja ylläreitä nuo rahojen löytymiset.

Vierailija
7/7 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että olen tullut yöllä väsyneenä lapsia hoitamasta (hoidin usein ja eri perheissä) ja tunkenut vaan setelit takin taskuun. Alkukesästä takkia ei enää olisi edes tarvinnut, mutta yötä varten olin ottanut mukaan, sieltä ne sitten löytyi toisella kertaa syksyllä, toisella kertaa vasta vuoden kuluttua keväällä. Ja voi juku se oli opiskeluaikaan kiva ylläri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän