Jos käsketään mennä osastolle klo 7 eikä jaksa herätä, pitääkö soittaa?
Vai soittaako ne hoitsut sit kun huomaavat että olen nukkunut onneni ohi?
Kommentit (20)
ja soitin että pääsiskö siihen leikkaukseen joku toinen päivä. Saan itse valita menenkö tällä viikolla vai vasta joulun jälkeen.
paljon verorahoja maksamatta itse euroakaan. Ihan vaan kiusallani.
ja kattonu elokuvia koko päivän. jos lähtis kohta pentuja treffaamaan. on mukava olla äiti kun ei tartte tehdä likaisia töitä, syöttämisiä ja paskavaippoja vaihtaa.
Vai soittaako ne hoitsut sit kun huomaavat että olen nukkunut onneni ohi?
niin paljon sairaalakokemuksia ylä- ja alapään vioista, ettei luulis sun tarvitsevan tulla palstalla sairaalojen käytäntöjä kyselemään
muuta kuin pakkohoito ja virka-apukuviot. Täss
tartte totella hoitsuja eikä lääkäreitä jos ei itteä huvita.
nuku rauhassa vaan ja anna yhteiskunnan maksaa sun turhan käyntisi aiheuttamat kulut, ja odottakoot muut joiden hoito on siirretty sinulle annetun ajan takia. Mitenpä potilasta velvottaisi, vaatikoon vaan itselleen muista ja kustannuksista välittämättä
:((((
suljetulla muuta kuin silloin kun ne käskee lopettaa riehumisen ellei halua piikkiä perseeseen ja lepareihin.
Lepareita en oo muuten koskaan testannut.
oottamassa niitä pikkujouluissa ittensä teloneita, jotka haluaa aatoksi kotiin. Mulle on ihan sama viettää joulu sairaalassa.
Päivystys on auki 24/7, niin sinne voi mennä lanssilla sit kun jaksaa herätä. Ei jaksa laittaa aamulla herätyskelloa soimaan.
unohdin kerran että mulla on lauantaina lääkäri en muistanut mennä mut viskattiin ulos koko neurologianpolilta,kun en kerran ollut mennyt.mee edellisenä iltana jos et muka jaksa herätä.
niin se herättää sut aamulla.
Vai oletko psykomamma?
Päivystys on auki 24/7, niin sinne voi mennä lanssilla sit kun jaksaa herätä. Ei jaksa laittaa aamulla herätyskelloa soimaan.
vain noin kerrot kuinka tärkeä asia sinulle on. Aina tärkeän asian takia aikuinen jaksaa herätä.
unohdin kerran että mulla on lauantaina lääkäri en muistanut mennä mut viskattiin ulos koko neurologianpolilta,kun en kerran ollut mennyt.mee edellisenä iltana jos et muka jaksa herätä.
parempana ajankohtana kuin aamulla klo 7. En viitsi lähtä osastolle turhaan oottelemaan, meni viime viikko jo ootellessa. Päivystyksenä pääsen satavarmasti leikkuriin ellei joku tunari rysäytä autolla rekan eteen ja tarvii leikkausta.
ja soitin että pääsiskö siihen leikkaukseen joku toinen päivä. Saan itse valita menenkö tällä viikolla vai vasta joulun jälkeen.