Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lahjaa lapsenne saa joulupukilta? semmonen noin arvio. Lasten iät?

Vierailija
20.12.2010 |

2v saa n. parisenkymmentä

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v. ja 4 v. saavat molemmat n. neljäkymmentä pakettia per nuppi. Ja niistä vain muutama on leluja, muut tarpeellisempaa tavaraa.

Vierailija
22/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa meiltä 5 lahjaa ja tod näk ainakin toiselta kummilta yhden ja toisilta isovanhemmilta yhden.

En ikinä vois ostaa yli kymmentä lahjaa lapselle. Haluan, että jokaiseen lahjaan riittää mielenkiintoa ja lapsi muistaa joulusta jotain muutakin, kuin sen, että piti tuntikausia avata paketteja toisen perään... Huh huh noita joidenkin lahjamääriä.... Maapallo hukkuu pskaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika saa seitsemän lahjaa. Tyttö 6kk kaksi.

Vierailija
24/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias n. 15 lahjaa (meiltä 2 pakettia, lisäksi mummoilta, kummeilta, tädeiltä, tuttavaperheiltä jne).

1-vuotias ehkä 10 lahjaa (meiltä ei yhtään).

Minä en mene kieltämään ketään antamasta lahjaa. Itse en kuitenkaan osta tuota 2 lahjaa enempää. Ja tämä on muuten eka joulu, kun esikoinen saa vanhemmiltaan paketin.

4-5 lahjaa. Ihan naurettava määriä teidän lapset saa. Mikähän järki siinäkin on?

Vierailija
25/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arviolta noin 13 lahjaa/

tosin en tiedä onko ostettu kimppalahjoja, toivottavasti on.

Minuu ahistaa aina lahjamäärät (samoin lapsia).

Mutta joka joulu minä hurahdan ostamaan lahoja itsekkin 8 nyt on 4 lahjaa/lapsi+ kolme yhteistä

Vierailija
26/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tämä tavarataivas-keskustelu!!!!!! Ällöttää jo!!!

Vierailija
27/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat saa meiltä yhden lahjan ja lisäks kummien, isovanhempien ja tätien lahjat.. :)

Vierailija
28/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään minimoida lahjat. Mutta lahjoja jostain aina ilmaantuu. Isovanhemmat, kummit yms.

Vierailija
29/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 15 lahjaa saavat kumpikin, vaikka kaikki toiveet täytetään ja tulee vähän extraa.

Lasten lahjatoiveet kuuluu täyttää jouluna. Lahjat ja joulupukkihan ne joulun tärkeimmät asiat on. Ihmettelen miksi monet ostaa niin vähän lahjoja, vaikka lapset varmasti toivoo enempi.

Vierailija
30/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 10-15 /lapsi ja iät 10v 12v 14v. Pienempänä saivat enemmän, nyt saavat kalliimpia lahjoja ja määrät ovat pienempiä.

Vierailija
31/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v 13v ja 15v saavat jokainen meiltä 2 lahjaa ja yhdet äidiltäni/kummitädiltä (ostavat siis yhteiset lahjat lapsille, kuten mulle ja miehelleni)

Vanhemmille lapsille kummien lahjat päälle 1-3 lahjaa per nuppi. Kuopuksella ei viel kummeja ole.

Vierailija
32/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 15 lahjaa saavat kumpikin, vaikka kaikki toiveet täytetään ja tulee vähän extraa.

Lasten lahjatoiveet kuuluu täyttää jouluna. Lahjat ja joulupukkihan ne joulun tärkeimmät asiat on. Ihmettelen miksi monet ostaa niin vähän lahjoja, vaikka lapset varmasti toivoo enempi.

muksujen lahjoihin jos ostaisimme kaikki mitä he toivovat. Että kyllä mä mieluummin satsaan siihen, että syödäänkin jotakin....

Vierailija
33/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut 2v:lle n. 5 lahjaa (riippuu vähän miten paketoin), luultavasti saman verran tulee mummeilta ja kummeilta ym. 11v:lle saman verran.

Isompi toivoo ja saa enimmäkseen vaatejuttuja/harrastusvälineitä ja pienempi ei osaa vielä toivoa, joten saa myös enimmäkseen vaatteita. En todellakaan halua enää alkaa keräämään meille mitään leluvuorta.

Vierailija
34/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa max 7 lahjaa, joka on mun mielestä paljon...

Vierailija
35/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 2, 5 ja 10. Itse ei osteta ollenkaan, ja ollaan yritetty opettaa muutkin minimalismiin. Mutta ei onnistu, ei.

Vierailija
36/66 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen saa noin 15 lahjaa

Vierailija
37/66 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 5 molemmille, osa yhteisiä

Vierailija
38/66 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen avaa n.20 pakettia, itse olen ostanut muutamia jokaiselle, mutta kun mummoja on ja pappaa, tätiä, enoa, kummia jne...

Lasten iät; 9v, 5v ja 2v.

Vierailija
39/66 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vanhemmat olemme ostaneet kummallekin 2 pakettia. lisäksi tulee isovanhemmilta ja muutamalta muulta sukulaiselta.

Vierailija
40/66 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallekin luultavasti vähän yli 10 lahjaa.

-meiltä 2 pakettia (iso lelu tms. ja kirjapaketti)

-kummeilta 2 pakettia (kaksi kummia per lapsi)

-tädeiltä yms. 3 pakettia

-mummoilta 4 pakettia (pari per mummo)

Toivottavasti tästä ei mennä kovin paljon yli, vaikka ainakin mummoja ja lapsetonta tätiä on aika vaikea saada aisoihin... Vaikka kuinka sovittaisiin ja mitä, niin aattona on lahjoja pilvin pimein, kun löytyi niin kivoja. Eipä siitä oikein osaa vihainenkaan olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän