Lue keskustelun säännöt.
montako piparkakkutaloa
20.12.2010 |
olette ehtineet väsätä? itse olen tehnyt n. 10 sukulaisille ja ystäville lahjaksi :)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos ei ala pinna pidentymään yhtään tästä nykymitasta..
Yksi meille, yksi anopille, yksi äidilleni ja yksi mummolleni.
Nuoremmat sukulaiset ja ystävät tekevät yleensä itse piparkakkutalonsa.