Opettajan toivelahjalista,
Aluksi ilmoitan, etten halua mitään, siis oikeesti en mitään lahjontaa, mutta kun tiedän saavani, niin tässä listaa:
Kerätkää kimppa
-viinipullo
-skumppapullo
-lahjakortti kylpylään
-lahjakortti hierontaan
-lahjakortti Stockmannille
-lahjakortti Akateemiseen kirjakauppaan
-hyvälaatuiset kylpypyyhkeet
-pellavaiset tabletit
Ei saa tuoda: mukeja, kynttilöitä, ruokaa, tuikkuja, servettejä, joulukahveja, -teetä, kukkia, suklaata, pähkinoitä, astioita jne.
Kommentit (45)
Ehkä voit viedä suklaan vaikka naapurille :)?
meiltä tulee suklaata. Lapsella on 3 opettajaa ja avustaja,valitettavastui ei ole varaa neljään lahjakorttiin.
suklaata saat, anna pois tai vaikka takas :DD
Ja lahjakorttia en sulle anna mistään hinnasta.
Olen jo pakannut ison herkkukorin valmiiksi jossa on meistä ihania herkkuja Stockalta.
Ja montako vuorokautta?
Edustaako tämä lista OAJ:n virallista linjausta koskien kaikkia Suomen opettajia?
Se on kuluvaa ja voi lahjoittaa muille, jos ei itse syö.
Aika iso luokka saa olla, jos jotain kylpylälahjakorttia havittelet.
Jos esim. 24 oppilasta laittaa 5€ niin se on vasta 120€, ei taida päästä vielä kylpylään. Ja käytännössä kaikki ei halua osallistua ja kaikki eivät halua 5€ laittaa. Joten summa on vielä vähäisempi.
Aika moiset toiveet sinulla...huh huh.
päätellen.
Ymmärrän aloituksen tekijää, en itsekään haluaisi tuollaisia suklaa- ja ruokavuoria.
Ja montako vuorokautta? Edustaako tämä lista OAJ:n virallista linjausta koskien kaikkia Suomen opettajia?
Suklaa säilyy pitkään ja ainahan sen voi antaa jollekin muulle tai vaikka joulupatakeräykseen jos ei itse halua herkutella, kunhan et sitä lapselleni kerro.
Opettajainhuoneessa laitetaan yleensä kiertoon, mutta kaikki saavat suklaata liikaa, eikä aina jaksa olla jakamassa eteenpäin.
Aivan turhaa kulutusta.
Kerro ap, miksi ei suklaata?
voin yhtyä edelliseen mutta minulle saa tyoda myös
kynttilöitä, ruokaa, tuikkuja, servettejä, kukkia, suklaata, pähkinoitä,
- asiallisia viestejä s-postiin ja Wilmaan
- tulkaa varaamiinne vanhempainvartteihin, ettei tarvii turhaa odotella
- ilmoittakaa poissaoloista tai älkää ainakaan loukkaantuko, kun soittelen teillepäin ja ihmettelen, missä lapsenne on
- älkää purkako kiukkuanne minuun, jos oikeasti haluatte antaa palautetta hammashoitolaan/terkkarille/terveysaseman ajanvaraukseen/bussiyhtiöön
Niin ja ihan superluksusta olisi, jos ette kertoisi ainakaan ihan kaikkia koulua vastustavia ajatuksia lapsellenne, niin menisi vähemmän aikaa siihenkin, että "mun faijankin mielestä tää oppiaine/koulun järjestyssääntö/koulun alkamisaika... on ihan idioottia"
Et meiltäkään!
huoli. Meiltä et saa mitään.
...älä pelkää, multa et saa mitään! Muutenkin olen sitä mieltä, että opettajat on nykyään sellaista nössömössöä, että eivät lahjoja ansaitse. Saisivat itse antaa lahjat kaikille oppilailleen siitä, että ovat tämänkin lukukauden kestäneet diktaattoria!
...älä pelkää, multa et saa mitään! Muutenkin olen sitä mieltä, että opettajat on nykyään sellaista nössömössöä, että eivät lahjoja ansaitse. Saisivat itse antaa lahjat kaikille oppilailleen siitä, että ovat tämänkin lukukauden kestäneet diktaattoria!
Mikä siinä on outoa?
Öh... miten niin "kerätkää kimppa"?
Terv. toinen ope
anna sitten vaikka eteenpäin.