Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätän kummilapsen synttärit väliin.

Vierailija
20.12.2010 |

Mies saa käydä yksinänsä jos haluaa. Miehen veljen lapsi on kummilapsemme, samoin miehen veli on esikoisemme ainoa kummisetä.

Lapsemme täytti kesällä 10v. Kummisetä (+perhe) eivät ehtineet lapsen synttäreille, mutta lupasivat tulla viikon päästä. Kun ei tuolloinkaan kuulunut, lapsi kysyi erikseen kummisedältä että ovatko tulossa, ja taas kummi lupasi tulla ylihuomenna. Eivät tulleet ollenkaan. Ovat kyllä käyneet meillä kylässä, mutta jättivät siis lapsen syntymäpäivän muistamatta.

Nyt tammikuussa on sitten heidän lapsensa syntymäpäivä, ja se saa jäädä minun osaltani täysin "muistamatta".

Tiedän että on lapsellista, mutta olen lapsellinen ja pahoitan mieleni lapseni puolesta.

Lapselle tuo 10v oli vielä omasta mielestään iso merkkipäivä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä synttärit tammikuussa ja mulla olis hyvä syykin olla menemättä kun on laskettu aika syntäreiden korvilla. Aina olen ostanut kunnon lahjat ja mennyt synttäreille kun on käsketty. He eivät kuitenkaan ole käyneet oman kummilapsensa (eli poikani) synttäreillä kuin kahdesti -ja lapseni on nyt 8v..

Vierailija
2/5 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin lapsen mieli! KAnnattaa opettaa kostamisen jalo taito! Kaikkea en voi ymmärtää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vois siinä vaiheessa miettiä et heluaako oikeesti kummiksi kun kysytään, eikä vain suostua kun pyydetään.

Lapseni kummeilla on useampia kummilapsia, mutta juuri meidän lapsi ei kiinnosta heitä pätkääkää :(

Vierailija
4/5 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kyllä tyytyväinen, etten lähtenyt samalle tasolle.

Vierailija
5/5 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattele jos nyt pahoitat oman kummilapsesi mielen samalla tavalla kuin sinun lapsesi kummit pahoittivat sinun lapsesi mielen. Tuskin kuitenkaan haluat sitä vai mitä?

Sen sijaan voisit näille lapsesi kummeille sanoa suoraan, että lapsesi pahoitti mielensä siitä, että eivät tulleet vaikka olivat luvanneet. Se olisi mielestäni aikuismaista käytöstä ja sillä tavalla myös pitäisit lapsesi puolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän