Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi usein (naiset enemmän) olettavat, että kun heidät kutsutaan niin

Vierailija
20.12.2010 |

ihan kuin lapset kuuluisivat siihen pakettiin aina automaattisesti. Kyllä miehet käyvät ilman lapsia kylässä jne. Miksi naisen pitää laahata niitä lapsia aina perässä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään tapaan ystäviäni myös ilman lapsia, kun vietän lasten kanssa kuitenkin päivät muuten...ja mies lasten kanssa silloin. Työssäkäydessäni työpäivän jälkeen haluan nähdä lapsiani, joita en ole nähnyt koko päivänä, ja silloin olen illan heidän kanssaan, joko kotona/kyläillen.

Vierailija
22/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oleta, jos en tiedä niin kysyn onko tarkoitus kyläillä aikuisten kesken vai perheittäin. Meillä ei ole lapselle hoitajaa tarjolla, joten aikuisten kesken tapaamiset on sitten aina joko minä tai mies ja toinen on silloin lapsen kanssa kotona.

Minulla ei ole tarvetta laahata lasta perässä, pystyin oikein hyvin liikkumaan itsenäisesti en kä tarvitse lastenrattaita tukikepiksi. Välillä on tietysti kiva tavata kokonaisia perheitäkin, mutta jokaiselle on hyväksi olla välillä erossa lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin lapset kuuluisivat siihen pakettiin aina automaattisesti. Kyllä miehet käyvät ilman lapsia kylässä jne. Miksi naisen pitää laahata niitä lapsia aina perässä?

Meillä on kolme lasta ja mun mielestä on ihana välillä kyläillä niin että mulla ei ole lapsia mukana.

Ymmärrän ja kaverit ymmärtää että päivällä se on vähän hankalaa ja silloin lapset on usein mukana, mutta jos kyläily osuu ilta-aikaan tai viikonlopulle niin on ihana liikkua ilman lapsia.

Ei niitä tartte aina joka paikkaan tosiaankaan raahata, ei edes kaverille kylään.

Vierailija
24/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% symbioosia koska en tunne ketään joka eläisi noin. Taustalla saattaa olla jotain sellaistakin jota ei voi ääneen sanoa edes ystävilleen, esim mies ei kertakaikkiaan suostu olemaan lasten kanssa tai ei anna niille ruokaa tms. Kaikki minun tuntemani äidit nauttivat siitä että voi käydä joskus aikuistenkin jutuissa.

Vierailija
25/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taatusti ota henkilökohtaisena loukkauksena ja suurena vääryyteenä jos kaverit olettaa, ettei toisilla ole tapaamisessa mukana lapsia. Naiset sen sijaan kai kuvittelee, että lapset on vain heidän pikkukopioitaan eikä omia persoonaiaan ja jos lapset ei saa tulla niin se on sama kuin itse olisi tullut torjutuksi.

Vierailija
26/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ja mun mielestä on ihana välillä kyläillä niin että mulla ei ole lapsia mukana. Ymmärrän ja kaverit ymmärtää että päivällä se on vähän hankalaa ja silloin lapset on usein mukana, mutta jos kyläily osuu ilta-aikaan tai viikonlopulle niin on ihana liikkua ilman lapsia. Ei niitä tartte aina joka paikkaan tosiaankaan raahata, ei edes kaverille kylään.

Kuulostaa siltä että lapset ovat sinulle riesa. Minulle ja ystävilleni lapset ovat ihan normaaleja perheenjäseniä joiden kanssa ollaan normaaleissa elämän tapahtumissa. Jo lähdemme ystävän kanssa viikoksi etelään tai viikonlopuksi Prahaan, toki jätämme lapset kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan