Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja imetys

Vierailija
20.12.2010 |

Meidän vauvan pitäisi syntyä tässä parin viikon sisään ja eilen aloin miettimään meidän parisuhde-elämää sitten kun vauva on jo kotona ja alkuväsymylksestä, mahdollisista kivuista ja väsymyksestä on selvitty.

Haluisin mahdollisuuksien mukaan imettää ainakin sen ensimmäisen vuoden, joka tarkottaa tietenkin sitä että rinnoista tihkuu maitoa sitten jatkuvasti. Vaikka odotan perhe-elämää, haluan myös olla nainen ja nauttia myös sänkyelämästä mieheni kanssa kun se tuntuu ajankohtaiselta. Mulle rinnat on ollut ehkä se eniten kiihotusta aikaansaava kohta ja niiden puristelu/nipistely/näykkiminen erittäin tärkeää kiihottumiselle ja orgasmin saamiselle. Mutta mitäs sitten kun maitoa tulee koko ajan? Mies ei varmaankaan halua mun nännejä imeskellä ja jos puristelee, niin saa maitosuihkun! Ja jos heruu oikein hyvin niin liivit suojineen pitää pitää päällä jatkuvasti! Tosi eroottista....

Mites muiden seksielämä on sujunut vauvan syntymän jälkeen? Miten seksielämänne on muuttunut tai mitä uusia juttuja olette keksineet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en todellakaan ole halunnut miehen puristelevan, saati imeskelevän mun rintoja imetysaikana, ne ovat ihan täysin vauvan käytössä. Joskus maitoa on herunut orgasmin aikana... eipä tuosta nyt haittaa ole ollut, vähän nauratti vain.

Vierailija
2/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin synnytyksen jälkeen kipeä pari kk, epiduraalihaava aristi niin, että yhdynnän yrittäminenkin oli tuskaa. Lisäksi jälkivuoto kesti kauan.

Maitotulvaa kesti ekat puoli vuotta ja sitten tasoittui. Rinnat alkovat tuntua erilaisilta, ekä halua vieläkään, että niihin kosketaan.

Emätin oli rutikuiva ja iho arka siihen saakka, kunnes ensin tulin raskaaksi ja sitten lopetin imetyksen. Nyt kun olen taas raskaana ja hoidan vauvaa, olen vain aivan poikki koko ajan. Olen iltaisin niin väsynyt, että oksettaa.

Harrastamme seksiä muutaman kerran viikossa, mutta ihan perussetti, ei mitään ihmeellisyyksiä. En vain jaksa, eikä ooikein jaksa kiinnostaa. Päivällä jaksaisi, mutta mies on töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa asiasta juteltiinkin yksi päivä ja se kyllä vakuutti hyväilevänsä rintoja, vaikka niistä maitoa tulisikin. Saa sitten nähdä. :)

Enemmän pelkään sitä, että itse en halua johtuen väsymyksestä, hormoneista tai kuivuudesta.

Vierailija
4/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse imettäny ku 2 ensimmäistä viikkoa. Totesin että siitä touhusta ei tullut mitään kun rintakumia jouduin käyttämään apuna. Sirryin pulloruokintaan ja hyvin on mennyt. Seksiä harrastettiin jo 2 viikkoa synnytyksen jälkeen. Ensimmäisellä kerralla edettiin varovasti minun ehdoin ja se meni hyvin. :) Jälkivuotoni tosiaan ei kestäny ku puolitoista viikkoa ja tikkejä ei tullut kun muutama hassu kauneustikki niin ne olivat sulaneet jo pois. Nykyään seksiä tulee harrastettua 3-4 kertaa viikossa. :) Sopivasti ja riittävästi. Ja välillä ne on pikapanoja, mutta suurimmaksi osaksi ne on enemmänkin, ei mitään perusmeininkiä vaan käytetään aikaa toisiimme ja nautitaan oikeen kunnolla. :) Ja vauveli ei häiritse, yleensä seksi rajoittuu iltaan jolloin nappula vetelee jo niin sikeitä kun olla ja voi. Joten meidän touhumme toisessa huoneessa nukkuvaa vempulaa ei häiritse. :) Mulla tosiaan raskaudesta palautuminen meni täydellisesti.

Vierailija
5/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin maitoa on herunut valtoimenaan vain pari ekaa kuukautta, vaikka olen imettänyt joka kerta 9kk-vuoden. Muulloin mies on voinut imutella ja puristella rintoja mielin määrin, hän ei saa herumista käynnistymään toisin kuin vauva. Ja vaikka maitoa tulisikin, niin ei se ainakaan minun miestäni häirinnyt ja tissihierontaa voi harrastaa myös suihkussa.

Ensimmäisellä kerralla leikattiin väliliha ja se aristi alkuun, mutta 6vkoa synnytyksestä seksi onnistui hyvin ja sen jälkeen harrastimme seksiä ihan normaalisti.

Seksi ei muuten automaattisesti jää taka-alalle, kun yhdessä miehen kanssa miettii mistä asioista voisi tinkiä vauva-aikana ja puhuu avoimesti kaikesta jo paljon ennen kuin tilanne ehtii kiristyä! Vauva melko varmasti valvottaa ja väsyttää, joten siihen voi varautua valmiiksi suunnittelemalla ja tukemalla toisiaan. Parisuhde ei ole se asia josta kannattaa pikkulapsivaiheessa tinkiä!

Vierailija
6/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tietysti pitää jotain nätimipiä rintsikoita tai toppia ja liivinsuojat niissä, eihän niiden tarvitse imetysliivit tuolloin olla.

Tosin nämä on sellaisia asioita, joita ei kannata ihan hirveästi etukäteen miettiä. Hyvä tietysti puhua puolison kanssa siitä, että asiat tulevat muuttumaan, mutta miten, sitä ei tiedä.

Meillä meni muutenkin tuo aktiivisuus ihan täysin sen mukaan, kuinka paljon vauva valvotti. Ja siis sehän ei mene välttämättä niin, että kaikki helpottuu kun alusta selvitään, vaan niitä huonompia jaksoja voi tulla myöhemminkin. Esim. meillä 2 kk synnytyksestä uskallettiin kokeilla ekan kerran ja toimi hyvin jonkin aikaa, sitten vauvan ollessa 6-9 kk ikäinen tuli ihan hirveä heräilyjakso, mutta sen jälkeen helpottikin lopullisesti.

Vierailija
7/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin synnytyksen jälkeen kipeä pari kk, epiduraalihaava aristi niin, että yhdynnän yrittäminenkin oli tuskaa.

Millainen epiduraali sulle on oikeen laitettu???

Joo kirjoitusvirhe mutta itseä huvitti niin, että pakko oli taas tarttua epäoleelliseen...sori :)

Vierailija
8/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin synnytyksen jälkeen kipeä pari kk, epiduraalihaava aristi niin, että yhdynnän yrittäminenkin oli tuskaa. Lisäksi jälkivuoto kesti kauan. Maitotulvaa kesti ekat puoli vuotta ja sitten tasoittui. Rinnat alkovat tuntua erilaisilta, ekä halua vieläkään, että niihin kosketaan. Emätin oli rutikuiva ja iho arka siihen saakka, kunnes ensin tulin raskaaksi ja sitten lopetin imetyksen. Nyt kun olen taas raskaana ja hoidan vauvaa, olen vain aivan poikki koko ajan. Olen iltaisin niin väsynyt, että oksettaa. Harrastamme seksiä muutaman kerran viikossa, mutta ihan perussetti, ei mitään ihmeellisyyksiä. En vain jaksa, eikä ooikein jaksa kiinnostaa. Päivällä jaksaisi, mutta mies on töissä.

Vierailija
9/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksissä tosi tärkeässä roolissa. Niiden hyväily saa mut syttymään. Mutta lasta imettäessä onkin ollut ihan päin vastoin. Vaikka mies kuinka hyväilee ja imee rintoja, ei tunnu juuri miltään. Muuten kyllä sujuu seksi, mutta rinnat on menettänyt tyystin herkkyytensä seksin suhteen. Tilanne on kyllä palautunut, kun imetys on loppunut.

Vierailija
10/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaikka rintojen hyväily on minulle normaalisti tärkeää seksissä, imetysaikana en voi sietää sitä.

Miestä maidon tulo ei hetkauta mutta, kuten sanottu, en voi sietää että mies koskee nänneihini kun imetän. Se on vauvalle.

Vierailija
11/11 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa seksiä kylppärissä niin rinnoista suihkuava maitokylpy ei haittaa, kun voi seksin jälkeen käydä heti suihkussa.

Minulla rinnat muuttuivat vain paremmiksi raskauksien ansiosta, nyt nautin suuresti niiden hyväilystä. Ovat tosiaan kuin kaksi lisäklitorista. Nyt ymmärrän, miksi elokuvissa ja videoissa rintoja hyväillään. !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi