Sain mustasukkaisuuskohtauksen ja menetin mieheni kunnioituksen
pyysin asiaa anteeksi viimeksi tänä aamuna mutta tuntuu ettei se auta.. hän ei vastaa halauksiin eikä pussaa, kuten aikaisemmin. Asia harmittaa ja hävettää vietävästi.
Kommentit (53)
Musta se on selvä viesti että en halua puhua tolle, joten silloin on hölmöä kiukutella siitä että toi ei puhunut mulle.
Musta se on selvä viesti että en halua puhua tolle, joten silloin on hölmöä kiukutella siitä että toi ei puhunut mulle.
kun hän oli pöydässä halooooo, enhän mä moukka ole...vaan ennenkuin edes menimme sinne.
ap.
mutta ei puhunut enää kenellekkään mitään, näpräsi vain puhelintaan. sekin oli outoa, me muut keskustelimme keskenämme illan ohjelmasta vaikka emme tunteneetkaan toisiamme.
ap.
Oliko sulla valmiina musta lista ihmisistä joista et tykkää vaikket tunnekaan vai olitko mökötyspäällä jo valmiiksi ennen lähtöä?
Joka tapauksessa varmaan lähetit kauas sellaisia viboja että sua ei uskalla puhutella.
kun hän oli pöydässä halooooo, enhän mä moukka ole...vaan ennenkuin edes menimme sinne. ap.
jos mieheni tuolla lailla osoittaisi ettei luota minuun. Niinhän ap mustasukkaisuuskohtauksellaan teki.
Eli kyse ei tosiaankaan AINA ole siitä, ettei ole puhtaat jauhot pussissa.
Taisit osua arkaan paikkaan. Ehkä sittenkin olit oikeassa? Jos mies ei pysty antamaan anteeksi, ehkä hän on tajunnut että sinä tiedät asioiden oikean laidan. Älä pelkästään itseäsi syytä kohtauksesta.
Kerro vielä hieman lisää?
mutta ei puhunut enää kenellekkään mitään, näpräsi vain puhelintaan. sekin oli outoa, me muut keskustelimme keskenämme illan ohjelmasta vaikka emme tunteneetkaan toisiamme. ap.
tunsi miehesi turvalliseksi.
Ette varmaan käy usein miehesi kanssa ihmisten ilmoilla? Miten joku voi tulla mustasukkaiseksi tuollaisesta?
Miksi sitten kielsit esittelemästä itseäsi hänelle tai et itse jutellut naiselle? Sillä tavalla yleensä ihmisiin tutustuu.
Joka tapauksessa onko se miehen vika että pöydässänne istuu joku jos hän ei edes itse istu siinä? Onko hänellä valta päättää mihin kaikki muut istuvat?
mutta ei puhunut enää kenellekkään mitään, näpräsi vain puhelintaan. sekin oli outoa, me muut keskustelimme keskenämme illan ohjelmasta vaikka emme tunteneetkaan toisiamme. ap.
Ette varmaan käy usein miehesi kanssa ihmisten ilmoilla? Miten joku voi tulla mustasukkaiseksi tuollaisesta?
ihmiset osaavat käyttäytyä.
ap.
ihmiset osaavat käyttäytyä.
ap.
miksi sinua ei saanut esitellä kenellekään? En ymmärrä.
Miksi sitten kielsit esittelemästä itseäsi hänelle tai et itse jutellut naiselle? Sillä tavalla yleensä ihmisiin tutustuu. Joka tapauksessa onko se miehen vika että pöydässänne istuu joku jos hän ei edes itse istu siinä? Onko hänellä valta päättää mihin kaikki muut istuvat?
kertoivat ketä ovat, itse kerroin myös heille kuka olen etc. Miksi minun olisi pitänyt vetää neiti mukaan kun hän ei sitä halunnut itse, selvästi häntä ei edes kiinnostanut puheenaiheemme.
ap.
että mustasukkaisuus on joko kumppanin syytä tai ei kenenkään syy? Se mustasukkainen ei ole ollenkaan vastuussa teoistaan ja tunteistaan? Ei kai sentään?
Mitä taas käytöstapoihin tulee, niin mies olisi voinut esitellä ap:n tuttavalleen tilaisuudessa, mutta ap olisi aivan hyvin myös voinut itse esitellä itsensä ja päässyt sitä kautta osaksi keskustelua. Eihän tässä sentään 1800-luvuilla eletä.
Se, että ap ilmeisesti ei halua tulla esitellyksi puolisonsa tuttaville menee yli mun hilseen ...
Jostain mustasukkaisuus yleensä kumpuaa, yleensä aiheesta mutta toki myös sairaalloista mustasukkaisuutta on joka tulee ihan ilman syytä.
kieltää esittelemästä itseään?
Voihan olla että se nainen oli käytöstavaton moukka mutta onko se miehesi vika jos miehesi ei ole häntä kasvattanut?
ihmiset osaavat käyttäytyä. ap.
ap.
Menee vieläkin vähän yli hilseen että mikä tässä nyt sitten on se mustasukkaisuuden aihe. Mies on jossain muualla, pöydässäsi istuu joku nainen joka kirjoittelee tekstaria tjsp eikä puhu sinulle etkä sinäkään puhu hänelle.
So? Epämukava tilanne ehkä mutta mitä mies sille voi? Olisiko hänen pitänyt tulla ajamaan se nainen pois teidän pöydästänne?
Miksi sitten kielsit esittelemästä itseäsi hänelle tai et itse jutellut naiselle? Sillä tavalla yleensä ihmisiin tutustuu. Joka tapauksessa onko se miehen vika että pöydässänne istuu joku jos hän ei edes itse istu siinä? Onko hänellä valta päättää mihin kaikki muut istuvat?
kertoivat ketä ovat, itse kerroin myös heille kuka olen etc. Miksi minun olisi pitänyt vetää neiti mukaan kun hän ei sitä halunnut itse, selvästi häntä ei edes kiinnostanut puheenaiheemme. ap.
Sua ei esitelty hänelle etkä joutunut olemaan hänen kanssaan tekemisissä.
Minä en vain halunnut niin..
ap.
miksi tämä neiti ei kysynyt lupaa istua ennenkuin istuutui???
esittäytyä.. ei ihme että väärinkäsityksiä tulee kun ei ole tavat hallussa. :D