Kumpi tokaluokkalaiselle tytölle? Pian!!!
a. http://www.lastenmetsola.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/L…
vai
b.
http://www.lastenmetsola.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/L…
Tyttö on tummatukkainen ja ruskeasilmäinen.
Kommentit (42)
minusta nätimpi, tosin en itse tykkää tuon tyylisistä vaatteista.
vauva vaatteita ihan !
tosin niin rumia, et kyllä en edes tyttö vauvalle laitas tollasia rytkyjä ikinä
tuskin 8v tuollaisia edes suosttuu pukeen ?
osta lähi prismasta joku zalquan mekko
toka noista oli ihan yömekko musta, eli jos ihan pakko niin ota se eka
millä vuosisadalla elät?
noista jälkimmäisistä vaihtoehdoista toi a, mut on kesämekko
mihin käyttöön hankit mekkoa ja kelle ?
en usko et 8v pitää enää tollasii missään
omani on eskarissa ja täytti just 6v
ja siel jo lapset on kun pikku pissiksiä, ja omaani melkeen kiusataan kun puen perinteisesti ja nätisti
kauhulla pelkään kun koulu alkaa.....
en usko et 8v pitää enää tollasii missäänomani on eskarissa ja täytti just 6v
ja siel jo lapset on kun pikku pissiksiä, ja omaani melkeen kiusataan kun puen perinteisesti ja nätistikauhulla pelkään kun koulu alkaa.....
Häh? Ei ole todellista...? En ole ap, mutta 7- ja 9-vuotiaiden tyttöjen äitinä en ymmärrä tätä. Asutteko liian hienossa paikassa? Pissiksiä ei ole meidän kulmilla pahemmin nähty.
Meidän 7v tyttö käyttää hameita, farkkuja ja huppareita. Ei tuommosia vauvanvaatteita.
En ikimaailmassa ostaisi kummalekkaan lapselleni tummosia rytkyjä :D
Ihan hirveitä molemmat. Eikä tuossa toisessa ollut enään kuin vauva kokoja jäljellä, ellei sulla sitten ole kääpiölapsi.
d oli myös ihan ok.
Mites jos ap annat tokaluokkalaiselle lahjakortin, jossa lupaat jonkun vaatteet + jäden eli shoppailureissun kannssasi :) Käytte sitten vaikka h&M:llä valitsemassa mieluisen vaatteen.
Meillä lapset käyttää lasten vaatteita, esim. Meandia, Cupcakea. PO.P yms. Nyt uusin löytö on tämä Metsola.
En anna tokaluokkalaiseni pitää mitään pissis-vaatteita vaan tytöllä on usein esim. jokin kiva tunika ja legginssit. Ei ole kukaan haukkunut vielä vauvaksi. ap
Huonoin on b.
mun tyttö on ekalla ja tykkäisi noista. Uskon että menee kyllä tokaluokkalaisellakin.
Meilläkin tyttö käyttää (ja osa kavereista myös!) noita merkkejä, mutta yhtään noista esimerkkivaatteista ei kyllä huolisi päälleen.
Itse tietysti tyttösi tunnet, mutta minun kokemukseni mukaan tuon ikäiset eivät juuri enää arkena käytä mekkoja. Itse hankkisin jonkin kivan tunikan tai paidan. Joko ihan yksivärisen tai yhdellä reippaalla kuviolla.
Meandin mallistosta se punainen enkelitunika.
Täällä 7v ja pian 11v tytöt. Uskon että tykkäisivät mekoista.
Mulla on 8 ja 7v tytöt ja tuo a olis sellainen, että legginssien kanssa 8v todennäiköisesti pitäisi. Hän pitää tunikoista. Sen sijaan 7v on ihan toisenlainen eikä varmaa tuollaista tai mitään näistä vaihtoehdoista haluaisi päälleen.
Meillä ei oikein farkkuja suosita kun ne puristavat ja ovat hankalat leikeissä. Vaikka pääkaupunkiseudulla asutaan niin monesti ainakin 7v valitsee vaatteikseen ne kaikkein mukavimmat eikä niin välitä niiden ulkonäöstä.
Miksei tokaluokkalainen voisi käyttää tuollaisia vaatteita?
Omalle tummatukkaiselle, ruskeasilmäiselle tytölle en mustaa osta. Näyttää synkältä ja tyttö tykkää enemmän kirkkaista väreistä. Onneksi tykkää, eikä mustista ja harmaista, niin kuin näköjään "pitäisi" koululaisen jo tykätä.
Ap:n vaihtoehdoista b ja c ovat parhaat. Meidän tyttö käyttäisi kapeiden farkkujen tai leggarityyppisten housujen kanssa. Lyhythihaiseen laitettaisiin talvella pitkähihainen paita alle.
Meandin daisy flower on ärsyttävän paksua kangasta, muuten olisi kivaa kesäksi.
jota käytin lapsena ja joka oli jo silloin jäänne äitini nuoruudesta.
Pyyhe on täsmäälleen samanlainen, kuin tuo meandin mekko, jossa vihreällä pohjalla pinkkejä kukkia...
Eli ottaisin vaihtoehdon c, koska se on huvittava.
vaikka kummankaan värit eivät minua miellytä