kuka antaa ja kuka saa jouluna?
sukupuoli mukaan! ja iänki voi laittaa. ja saa kertoo tarkemminkin.
Kommentit (13)
Ei välttämättä jouluaattona jaksa, jos on jo torstaina pannu 2 kertaa.
salarakastajattareni saa kovat kyydit tässä lähipäivinä... hän on kyllä niin hirmu rietas ja ihana!
M.34
ja muut saa. Pukki päästetään sisälle ja pulleat säkit tyhjennetään viimeistä lahjaa myöten.
... jos mies viitsii puuhaan ryhtyä. Taidan olla turhankin antelias pitkin vuotta, kun mies ei kerkeä aloitteita juurikaan tekemään. Nauttii ja laukeaa kyllä aina, minun laukeamisestani ei juuri viitsi huolehtia. N 39.
Tämä nelikymppinen pukki ottaa piparia jouluyönä ja antaa muijalle kaksi säkillistä lahjoja.
ja varmaan vähän molempia. olen nainen 29v ja saan mieheltä spermat sisälle ja annan suuhoitoa
Heippa, Hyvää joulua kaikille palstalaisille. Minä annan munaa ja suuseksiä ja myös saan, se on toinen juttu jaksaako sitä aattona antaa jos ahtaa itseensä sapuskaa liikaa. Toisaalta siinähän se touhutessa sapuskat sulais.M45.
n25
Pihtari
Milläs oikeudella lähdet haukkumaan?
n25
Imen koko joulun poikaystävän kullia. Nainen 32 vuotta.
... jos mies viitsii puuhaan ryhtyä. Taidan olla turhankin antelias pitkin vuotta, kun mies ei kerkeä aloitteita juurikaan tekemään. Nauttii ja laukeaa kyllä aina, minun laukeamisestani ei juuri viitsi huolehtia. N 39.
jos olisin miehesi,antaisin sulle hyvät esileikit.rakastelisin kanssasi ihanan hellästi ja kiihkeesti.antaisin paljon hellyyttä.
ja varmaan vähän molempia. olen nainen 29v ja saan mieheltä spermat sisälle ja annan suuhoitoa