Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Jumbon parkkihalli olla ihan täynnä huomenna klo 9?

Vierailija
19.12.2010 |

Olen juuri saanut ajokortin ja äärimmäisen varovainen ja epävarma ajaja. Osaan ajaa Jumboon, tosin tässä kelissä alhaiset nopeudet on paikallaan.

Mutta voiko parkkihalli olla jo aamulla ihan täynnä? Tarvitsen parkkeeraamiseen kolme ruutua, että uskallan ajaa siihen keskimmäiseen.

Vai onko näin joulun alla jo ihan täyttä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on niin monta kerrostakin.

Ja jos ei ihan eturiviin halua niin kyllä sieltä taaempaa löytyy tilaa.

Ja ulkona on myös tilaa.

Tsemppiä ja mukavia ostoshetkiä =)

T. kaupan täti joka jumbossa töissä =)

Vierailija
2/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 9 aikaan saattaa olla vielä työmatkaliikennettä. jos olet epävarma ajotaidoista, niin mene tuntia myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on aina vähemmän autoja. Vanhan puolen Cittari ja Prisma kun vetävät aamusella eniten porukkaa

Vierailija
4/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 9 aikaan saattaa olla vielä työmatkaliikennettä. jos olet epävarma ajotaidoista, niin mene tuntia myöhemmin.

Tätä olin kanssa tulossa sanomaan :)

Vierailija
5/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet parkkihallissa jo vaikkapa kymmentä vaille 9. Jumbossahan aukeaa Citymarket ja Prisma jo kahdeksalta, joten jonkin verran autoja kyllä jo on. Mutta tuskin parkkis täynnä on, löydät varmasti tilaa. Olen itsekin aikoinani aloittanut juuri Jumbon parkkihallissa totuttautumisen parkkihalleihin. Kammoksuin niitä ennen, koska inhoan ahtaita halleja. Mutta Jumbossa on tilaa.

Vierailija
6/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ahdasta ajaa parkkirutuun, mene siihen peruuttamalla, se onpaljon helpompaa...ja lähteminen on sitten todella helppoa, kun ei siinä ahtaassa tilassa tarvitse autoa käännellä ja väänellä. Peruuttaessa ruutuun, sinulla on enemmän pelivaraa kuin nokka edellä mennessä. Harjoittele vaikka huomenna siellä parkkihallissa:))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan