Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miljonääriäidit Maria&Nina

Vierailija
19.12.2010 |

Kateelliset haukkuu näitä kahta, jotka elävät erittäin mukavasti etelän lämmössä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta Mammat EIVÄT ole: kauniita, rikkaita ja hoikkia. Siksi ne ovat niin kova pala palstalaisille.

muutenhan olet itsekin palstamamma ja samassa tilanteessa.

Harvinaisen tylsä ohjelma on kyllä saatu noista aikaiseksi! Eihän siinä tapahdu mitään järkevää, käydään kokeilemassa jotain liikuntalajeja ja mikään ei ole Ninan juttu. Aika hyvin se kasvohalvaus on kuitenkin peitetty, tai mitä sen blondin naamalle onkaan joskus tapahtunut.

Vierailija
22/27 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leski ja luultavasti aika köyhä... tuskin sen perintörahat riittää lopuksi ikää tuollaiseen elintasoon. Varsinkin, kun ei taida itse olla pisnisnaisia.

On varmaan aika raskasta kattoa töllöstä niitä aikoja kun vielä oli varaa Lidliin ja muovimukeihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kadehdin kyllä montaa juttua, mutten niiden pään sisältöä. Aika yksinkertaisia ja toooodella pinnallisia ovat, sivistymättömiä!

Sivistynyt, varakas ihminen ei pidä itsestään ja tavaroistaan tollasta meteliä. Muutenkin kaikki mitataan rahassa. Ja toi "ei oo mun juttu" on jo ihan vitsi.

Toisaalta ohjelma menee niin yli, et on mainiota viihdettä.

Vierailija
24/27 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kadehdin kyllä montaa juttua, mutten niiden pään sisältöä. Aika yksinkertaisia ja toooodella pinnallisia ovat, sivistymättömiä!

Sivistynyt, varakas ihminen ei pidä itsestään ja tavaroistaan tollasta meteliä. Muutenkin kaikki mitataan rahassa. Ja toi "ei oo mun juttu" on jo ihan vitsi.

Toisaalta ohjelma menee niin yli, et on mainiota viihdettä.

eroa palsta mammoista.

Vierailija
25/27 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään sisällön suhteen Miljonääriäidit ei eroa palsta mammoista.

Vierailija
26/27 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kateellinen niille rahoille (jos niitä siis oikeasti on), mutta ei sillä rahalla saa silti näköjään ihan kaikki aikaiseksi edes ulkonäköä saatika tyylitajua. Tai korvien väliin katetta. Vaaleampi naisista on tyyliltä ihan peruskivaa parempi, mutta voi herran jumala sitä tummatukkaista naista! Jos "ei olisi pikkurahasta puutetta" niin luulisi, että saisi sitten hankittua itselleen edes istuvat ja kroppaa imartelevat vaatteet!

Vierailija
27/27 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän nämä leidit nykyään vaikuttavat?