Ystäväni suuttui minulle
Meidän piti tavata perjantaina, minun piti tulla kylään. Mutta minä unohdin ihan kokonaan. Muistin vasta kun hän lähetti viestin kännykkään :miksi et tullut
Vastasin viestinä että unohdin ja otetaan uusiksi, niin vastausta ei tullut. Soitin hänelle, mutta hän ei vastaa. Kirjoitin illalla skypessä, hän taas ei välitä minun viesteistä. Aamulla kirjoitin facebookissa ja pyysin anteeksia. Mutta hän ei vaan välitä.
Oliko minun teko niin kauhea ettei enää pysty olla kanssani väleissä? Minun mielestä se oli pientä, mutta vaikuttaa ihan kuin olisin vienyt hänltä miehen tai varastanut hän omaisuutta.
Kirjoitin hänelle että nyt hän liiottelee. Mutta hän ei reagoi tähänkään..
En olisi suuttunut niin pienestä. Mutta ehkä vain minä näen sitä pienenä ja niin mitättömänä asiana. Sivusta katsottuna on ehkä ihan erilaista.
Miten saisin hänet puhumaan asiasta minulle? Vai onko ihan turhaa
Tuntuu tosi kurjalta ja pahalta. Mutta hänen käyttäytyminen on tosi lapsellista, ollaan jo kolmekymppisiä
Kommentit (42)
Tai mene yllätyskylään tänään ja pyydä livenä anteeksi.
koska tuntui erittäin pahalta. Hän hämmästyi kun näki minut ovella, vauva kainalossa.
hän ei suuttunut minun unohdukselle, kuulemma on saanut tietää muilta mitä meille oli käynnyt ja ymmärsi että ajatukseni olivat muualla.
Facebookissa ei ole vielä käynyt, niitä viestejä skypessä hänen mies ei vaan kertonut, ei pitänyt tärkeänä :)
ja sms-viestiin hän oli vastannut, mutta minä en ole ssaanut sitä viestiä.
Ja soittoihin ei vastanut, koska puhelin on äänettömänä. (se on hänen tapa) Oikeasti vaikea saada hänet kiinni.
Halattiin ja pussailtiin. Kotona olen onnellisena ja hyvällä päällä!
Mutta hyvän opetuksen sain..
ap
tosi ystävyys kestää sen