Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cerazette, vuoto jatkunut jo 3vko:a. Muilla vastaavaa?

Vierailija
19.12.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin noi kamalat pillerit kun vaan vuosin ja vuosin kuukausia!!!!

Vierailija
2/11 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kans valutti kokoajan, menkat tuli 2 kertaa kuussa. ei ollut kauaa käytössä nuo pillerit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut vain yhdet menkat. Jossain vaiheessa tein jo raskaustestinkin, kun ajattelin, että ovat pettäneet.

Vierailija
4/11 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäysit hakua niin huomaisit että tästä aiheesta keskustellaan täällä monta kertaa kuukaudessa ja nuo vaivat ovat tyypillisiä

Vierailija
5/11 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin noi pillerit helmikuussa, menkat jäivät kokonaan pois ja olivat poissa marraskuun puoliväliin asti. Siitä asti olenkin sitten vuotanut nonstop, eli kuukauden jo :-/ en tiedä pitäiskö tässä jo huolestua vai mitä..

Vierailija
6/11 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama juttu kuin ylläolevilla. lopetin pillerit ja tulin heti uusiks raskaaks täysimetyksestä huolimatta. esikoinen oli tuolloin vasta täyttämässä 3kk.

nyt kahden pienokaisen äitinä olen onnellinen, että lopetin cerazeten ja sain lapset niin pienellä ikäerolla. kakkosen syntymän jälkeen laitatin kierukan.

Vierailija
7/11 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se on luovuttava noista. Sinnitellyt olen kun imetin vielä jokin aika sitten mutta nyt ei ole enää syytä kärsiä :)

ap

Vierailija
8/11 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kuopus syntyi ja aloitin cerazeten taas niin on koko ajan vuotoa. Yleensä muutama pv väliä ja taas alkaa. Eikä välttämättä ala edes kunnolla vaan on välillä sellaista tuhrua kaiken aikaa. Huoh. :/ Minäkin aloin heti odottamaan kakkosta kun lopetin pillerit ekan kerran. Siks en ole uskaltanut vielä lopettaa ja täytyy keksiä jotain tilalle. Kierukkaa olenkin jo miettinyt.

ap

Vierailija
9/11 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset tuli kahen viikon välein, oli normaalia kivuliaammat. Olin pahan tuulinen ja väsyny koko ajan. Puoltoista kuukautta riitti mulle.

Vierailija
10/11 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen sopii toiselle ja toinen toiselle.

Vierailija
11/11 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydän reseptin yhdistelmiin sekä ajan papaa varten jos saisi sen kierukankin sitten joskus :)

Mun tuurilla tosin kierukka saa mut vuotamaan kaiken aikaa ja joudun syömään pillereitä lopun ikää :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi