Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat.

Vierailija
19.12.2010 |

Paljonko häänne noin suurin piirtein tulivat maksamaan?

Kysyn tätä koska itse haluaisin mennä vihdoin ja viimein mieheni kanssa naimisiin. Mies on samaa mieltä, mutta hänen mielestään meidän ns. budjekti ei anna periksi. Maistraatissa en haluaisi mennä, kuitenkin toivoisin saavani edes jonkinlaiset hienommat häät. En tarkoita että pitäisi olla kaikenmaailman hienouksia, mutta kuitenkin. Hankalalta kuullostaa.

Voitte myös kertoa millaiset teidän häänne olivat?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä tonnin verran.

Teimme kaikki ruuat itse (paitsi täytekakut, jotka miehen sisko teki lahjana). Kortistelut olivat myöskin itse tehdyt. Oli ainakin ihan meidän näköiset häät =) Vieraita oli nelisenkymmentä.

Mentiin muuten ihan maistraatissa naimisiin, ei se vähennä juhlan hienoutta lainkaan, kun itse hääjuhla oli muualla.

Vierailija
2/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

srk talolla kahvitus- pitopalvelu tarjoili- 50 hlö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun korjasit, kun ei näytä parempaa tekemistä olevan sinulla.

ap

Vierailija
4/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla sen verran vanhan aikainen että haluaisin kirkkohäät ja ns. papin aamenen :)

Vierailija
5/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 euroa lentoaseman VIP huoneesta ja siviilivihkimisestä :) Sen jälkeen suunnattiin koko perhe Kreikkaan, matkan hinta kahdelta viikolta (4 hlöä) 1800 euroa (5 tähden hotelli). Eipä tarvinnu kestitä sukulaisia sun muita, naimisiin mentiin ihan itsemme takia ja juuri niin kuin haluttiin! :)

Vierailija
6/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet häät perhettä ja lähimmät ystävät yht.20 henkeä. paikka ja pitopalvelu oli samassa ja kaikki tuli valmiina, täytyi vain valita menu. pappi saatiin paikan päälle, koska ei haluttu erikseen kirkkovihkimistä.

saa varmaan paljon halvemmalla, mutta meillä oli kiireitä niin paljon ettei ehditty järjestää itse mitään.eikä haluttu puurtaa ja ottaa stressiä hääpäivänä. (suurin osa kuluista oli siis tila ja ruoka ja juomaosastoa päälle 2000 e ja loput puvuista ja muista) sormuksia en tähän laskenut, ne aiemmin hankittu. meillä oli huippu päivä ja vierailla myös...paljon saa tuosta kuluja alas, kun vaan tekee itse. haluttiin laatujuhlat pienelle sakille vähällä vaivalla, ei pihistelyä suurelle sakille, varsinkaan puolituttuja en häihini haluisi

Vierailija
7/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tärkeintä se naimisiin meno. En tarkoita siis sitä että pidetään isot pippalot, pääsen pukeutumaan hienoksi, polttarit, kaikki muu hössötys. Vaan se sormusten laitto, papin aamen, ns. yhdeksi tuleminen ja sanon nyt toivon mukaan suhteemme syveneminen ja lupaus siitä että olemme yhdessä elämämme loppuun asti toisia rakastaen. :) Se tunne.

Mutta on se kuitenkin kiva, että saisi edes hieman sellaiset häät mitä nuorempana on joskus haaveillu. :)

Vierailija
8/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi n. 5000e. Se siis sisälsi vaatteet, sormukset, ruoat ja alkoholittomat juomat, juhlatilan, savusaunan, yöpymiset n.10 hengelle, 2 naiselle kampaukset ja meikit, koristelut, kutsut ja kiitoskortit.

Vierailija
9/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 100 hlön isot häät,

Vierailija
10/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me mentiin maistraatissa. Pidettiin seuraavana päivänä siunaustilaisuus ja kahvitilaisuus. Eli paikalla oli vain lähimmät sukulaiset ja ystävät. Ei kummoisia vaadi, että naimisiin pääsee. Mulle naimisiinmeno tarkoitti sitä että saan avioliittoon miehen kanssa, jota rakastan. Ei sitä suurta prinsessapäivää.

Mielummin satsasin siihen sormukseen vähän, jota kannan loppuelämäni (toivottavasti) sormessani kuin yhteen päivään prinsessamorsiamena.

Vierailija
11/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni jotakuinkin tasan 30 000mk, vieraita oli n. 120.

Vierailija
12/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettiin pienet kahvitukset. :)

Vierailija
13/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä tonnin verran.

Teimme kaikki ruuat itse (paitsi täytekakut, jotka miehen sisko teki lahjana). Kortistelut olivat myöskin itse tehdyt. Oli ainakin ihan meidän näköiset häät =) Vieraita oli nelisenkymmentä.

Mentiin muuten ihan maistraatissa naimisiin, ei se vähennä juhlan hienoutta lainkaan, kun itse hääjuhla oli muualla.

summaan sisältyy myös sormukset ja vaatteet.

Vierailija
14/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvulle ruokailu ravintolassa juomineen (n. 40 h), kavereille iltabileet juomineen ja ruokineen (n. 100 h), tilat, puvut, sormukset, ruoat ja uomat, kyydit, kortit, nettisivut yms.

Jutteles nyt miehesi kanssa ja kysy, mikä teidän budjetti voisi olla. Sen perusteella suunniitelette sitten niitä häitä.

Vierailija
15/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meidän häämme, olimme työssäkäyviä eikä ollut vielä lapsia eikä asuntolainaa.

Häämme maksoimme itse, vieraita n.30hlöä ja summa oli n.25 000mk.

Oli kirkkohäät, laulaja lauloi meille Piafin "Hymni rakkaudelle" kirkossa sen jälk kun pappi oli julistanut meidät aviopuolisoiksi.

Oli kunnon ruokahäät, kutsut tein itse, kampaus, meikki, hääpuku ja alusvaatteet ja kimppu sekä miehen viehe (korsetti, stay upit, pikkupöksyt) liikkeistä, samoin miehen puku.

3 "sopivan" kokoisen timantin sormus jota rakastan yhä:)

Ainiin, summaan sisältyi myös ammattilaisen ottamat kuvat ja tuo ruoka oli 250v vanhassa majatalossa sijaitsevan pitopalvelun loihtimaa.

Vierailija
16/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä on ongelma kun mies haluaa odottaa raha tilanteen paranemista saadakseen isommat häät. Minulle riittäisi ihan hyvin pienemmätkin. Mies haluaisi kaikki mahdolliset sukulaisensa, itselleni riittäisi ne lähimmäiset ja siina se. Hä kuvittelee että muut hänen sukulaisensa pahastuisivat jos heitä ei kutsuttaisi häihin.

ap

Vierailija
17/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halunneet juhlia. Vain sormukset eli minun sormus maksoi vähän enemmän. Olemme ajatelleet pitää kunnon juhlat vaikka 15-20 vuoden kohdalla! Suosittelen!

Vierailija
18/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tila makso 450 e

Pitopalelu 1700e, tosin oli työpaikan puolesta, niin saatiin edullisemmin.

Juomat haettiin tallinnasta 650e

Muut meniki sitten pukuvuokraamoihin, sormuksiin, koristeisiin, kukkiin jne.

Ainii ja bändi makso 400e.

Meillä tehtii tosi paljon talkoona, jos ei oltais tehty, häät olis äkkiä maksanut maltaita.

Kortit makso 80 e tutulla teetettynä.

Kampaukset ja meikit ja autot oli ilmaiset.

Vierailija
19/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 e maksoi.

Meillä häät kappelissa ja ruokailu myös samaisessa kappelissa, jossa pöydät. Pitopalvelusta oli ruuat ja kakut eri leipomoista (meillä muistaakseni 5 eri kakkua) ja vieraita oli about 50. Oli myös mieskvartetti laulamassa (terkkuja tutuille) ja sello + kitara duo. Kaikki oli mitä haluttiin, vaikka miten oltaisiin tehty, niin me ei oltaisi haluttu ton enempää. Häämatka oli vain hääyö Mustion linnaan.

Vierailija
20/24 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on enemmän rahaa, varatkaa ravintola ja kutsukaan sinne läheiset. Max 50 hengen juhlat onnistuu hyvin siellä, saatte ruoat juomat ja koristelut paikan päältä eikä tartte itse tehdä mitään. Jos ruoka on noin 50 eur per henki ja juomiin menee saman verran, saatte hyvän häjuhlan 5000 eurolla eikä tartte tehdä itse mitään.

Jos rahaa on vähemmän, vuokratkaa joku tila, jonne saa tuoda omat juomat. Sitten nakitat talkooväkeä tekemään ruokaa isolle porukalle ja haette juomat Virosta. Vaatii enemmän vaivaa, mutta kulut jäävät pienemmäksi, arvioisin että 50 hengen juhliin tällä lailla menisi ehkä 2500 euroa.

Vaatteet suosittelen ostamaan käytettynä, morsiuspukuja on huutonet pullollaan. Sormukseen ei ole pakko laittaa tuhansia euroja, hyviä kultasormuksia saa joillakin satasilla.

Helpoin tapa karsia kuluja on pienentää vierasmäärää. Vain lähimmät sukulaiset ja ystävät. Luultavasti juhlatkin on kivemmat, kun ei ole kaikki kumminkaimat paikalla, joiden nimiäkään ei kukaan muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä