Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksu päiväkirjassaan

Vierailija
19.12.2010 |

Nimi: Johanna Tukiainen

19.12.10 12:12 am

IHANAA KOHTA ON JOULU, OLEN AINA RAKASTANUT JOULUA!!!!! PIKKUJOULUKEIKAT OVAT SUJUNEET LOISTAVASTI!

Eilen esiinnyin lakimiesten pikkujouluissa Lönnrotinkadulla Helsingissä, jossa teemana olivat hauskasti poliisit ja vankikarkurit. Minulla oli punainen seksikäs tonttuasu päälläni, minulla siis löytyy ainakin viisi erilaista upeaa tonttuasua ja muitakin rooliasuja erittäin paljon. Löysin ihanat puna-valkoiset karkkimaa sukat Lou Lou liikkeestä, jotka sopivat hyvin asuni kanssa.

Jouluaaton vietämme Tukholmassa, lisää joulun ja uudenvuoden vietostamme Seiskan blogissa.

Pikkujoulukeikkoja voi vieläkin tilata minulta: johanna@dollsdancers.fi sekä pikkutuhmia morsiankeikkoja tammi-ja helmikuulle. Useat keikkani ovat olleet niin suosittuja, että ravintoloitsijat ovat halunneet buukata minut uudelleen esiintymään.

Olen tällä hetkellä blokannut noin 100 Hymyn "näätää" pois Facebookissa, joten älkää ihmetelkö jos ette löydä sivujani ollenkaan.... Se ei tarkoita että omat sivuni olisi kaadettu, vaan ainoastaan sitä että tein teistä ilmoituksen, että harrastatte kunnianloukkausta ja vihamielisiä puheita, sekä herjausta ja naurettavaa hyökkäystä yhtä ihmistä vastaan. Oli sitten julkisuuden henkilö tai ei, niin kunnianloukkaus on rikos. Kumma kun sitä ei vieläkään monet tajua, vaikka esim. Susan Ruusunen oli siitä hyvä esimerkki muutamia vuosia sitten kun hän teki rikosilmoituksen nettiherjoista ja monet joutuivat siitä kiinni kun henkilöllisyydet selvitettiin ja he joutuivat maksamaan sakkoja. Eihän sakot Suomessa kauhean kovat ole, mutta periaatteen vuoksi minusta se oli hienoa.

Olen listannut FB:stä noin 400 "näätää", toki heitä on paljon enemmän, sillä osa ihmisistä leikkii olevansa kavereitani vaikka osoittautuvatkin pahansuoviksi panettelijoiksi.

Ihmetyttää miten ihmisillä riittää energiaa ja motivaatiota niin suureen vihanpitoon ja herjaukseen, suurin osa näistä ihmisistä ei ole koskaan edes tavannut minua, eikä tiedä ollenkaan millainen olen ihmisenä. Muutin FB turva-asetuksiani myös. Voi olla, että muutan ne niin kokonaan, että ainoastaan kaverini pääsevät näkemään sivuni, ei edes kaverieni kaverit.

Isäni sanoi hyvän vertauksen, että ihminen monesti kuulee sitä mitä haluaa ja näkee sitä mitä haluaa.

Osa ihmisistä haluaa ihan tahalleen nähdä minut negatiivisesti, tein sitten ihan mitä tahansa.

No joulurauhaa kaikille, minulla on tulossa ihania matkoja!

Johanna Tukiainen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä