Joululahjagallup: paljonko maksaa lapsesi kallein lahja?
Kommentit (56)
A:petshop talo 34,90, B:lautapeli 24,90, C:dublo 16,90.
18v tytölle , läppäri 455€ 16v pojalle ja laskettelutakki-ja housut 6v pojalle 299€.
Noiden lahjojen lisäksi saavat kaikenlaista pientä, hajuja, karkkia, piirustusvälineitä,kirjoja,kuopus leluja.
maksoi tytön kännykkä, pojan PS3-peli 50 euroa. Tällä kertaa näin.
35euroa (annamme itse kaksi lahjaa lapsellemme) ja kaikista lahjoista kallein tulee isovanhemmalta ja lahjan arvo 70eur.
Olikohan se 69e se tarjouskännykkä.
Sit vajaa 50e sen ykköstoive, vaahtomuovipanospyssy.
Sit yksi tietokoneella pelattava älypeli
Pyjama
ja varmaan viel yksi parin kympin lahja
tälle 11-vuotiaalle pojalle.
Joka vuos ollaan vähennetty lahjoja ja tässä alkaa varmaan olemaan sopiva määrä (5 lahjaa).
8v: käytetty keräilylelu ebaysta, 40e
Just tulin Jumbosta pari tuntia sitten ja ostin ne kaikki lahjat mitä ostettavaa oli. Vauvalle en hanki mitään, eskarilainen saa meiltä vanhemmilta jonkun poikien jutun, en mä edes tiedä mikä se on jokin robottihässäkkäsysteemi 24,90 e ja tyttö 5v barbiosastolta barbin kylpyhuonesetin missä yksi barbi ja suihkukoopi plus sälähälää hinta jotain 35 e. Olin menossa hankkimaan sen "kimallekaapin" mutta en todellakaan voinut/raaskinut ostaa kun hinta oli 80 e !! Olisin kyllä halunnut :(
että kyseessä siis semmoinen HotWheels-systeemi...
Vähän yli 1-vuotias kyseessä. Tuon ikäinen ei tarvitse paljoakaan leluja, mutta luulen, että se tulee olemaan suosittu soivan kirjan ja ankan lisäksi :) Meidän usikaalinen lapsi tykkää paljon musiikista, fröbelin palikat on myössuosiossa eli sellaisen dvd:n saa myös. Lisäksi vähän vaatteita :)
Lahjat, lahjat... ja hinnat..ja määrätä...äklöttäää...
Vähän yli 1-vuotias kyseessä. Tuon ikäinen ei tarvitse paljoakaan leluja, mutta luulen, että se tulee olemaan suosittu soivan kirjan ja ankan lisäksi :) Meidän usikaalinen lapsi tykkää paljon musiikista, fröbelin palikat on myössuosiossa eli sellaisen dvd:n saa myös. Lisäksi vähän vaatteita :)
..tuossa iässä...hahhaaa..hhaa
Itse olen ostanut tuolle taaperolle yhden lahjan. Arvo noin 20 €. Isovanhemmilta, sisaruksilta ja kummeilta tulevat loput lahjat ja varmaan sieltä kategoriasta löytyy se arvokkain, joskin sillä rahallisella arvolla ei ole juurikaan merkitystä. Pääasia, että tulee käyttökelpoista ja lapselle mieluista tavaraa/vaatetta.
vähän vajaat 300€, Wii sports-paketti + fit plus-vempeleet.
Muiden ostamien lahjojen hintoja en tiedä.
Tyttärelle läppäri 799,90 € ja pojalle digikamera 349 €. Lisäksi jotain pikkuhässäkkää muutamalla satasella.
Nuo kalliit ovat kylläkin "yleishyödyllisiä", eli siksi nuo hinnat "ampui taivaisiin".
Lapsi A: Legopaketti ja 89€
Lapsi B: Kotiteatterilaite ja 299€