Ohh, minulla mummolla ei ole varaa antaa satoja paketteja," MUTTA RAKKAUTTA," lastenlapsilleni.
Kommentit (10)
pelaammme hassuja kysymyksiä. Joku päivä leivoimme pullaa ja lapsi sai tehdä kaikkea, tuumasi ihanin päivä tämäkin. Lähti kotiinsa ja halasi minua ja ukkia ja sanoi rakastan teitä, siinä paras lahja.ap
Kyllä sillä mummolla, joka antaa "satoja" paketteja on yhtä lailla sitä rakkautta annettavanaan.
ja rahaa hädin tuskin riittää omaan elämään. Yksin asuvia ja sairaita kun ovat.
Toinen antaa peitot lapsille ja toinen ehkä suklaarasian. Mutta sitä rakkautta on kyllä annettu. Teinipojatkin vielä rutistaa mummojaan kaulasta aina kun näkevät ja haluavat mummolaan viettämään aikaa.
Hienoa ap. Rahalla ei voi rakkautta korvata ja ilman rahaakin olet tärkeä lapsenlapsille.
Miniöistä en niin tiedä. Tuntuu, että av.n miniät ei arvosta köyhiä anoppejaan.
köyhä olen minäkin, mutta rakkaudesta haluan edes muutaman paketin ostaa.
ainakin 600 eurolla lahjoja meidän kahdelle lapselle. Heiltä riittää lisäksi myös paljon rakkautta ja aikaa lapsillemme. He leipovat yhdessä, käyvät pilkillä, pulkkamäessä, luistelemassa, uimahallissa...... :)
eihän lapset jaksa syventyä kaikkeen tavara määrään. Tietysti jotain kivaa antaa.
ja saan vieläkin, ja isoisältäni tuli ehkä 5 markkaa jouluna. Ja mummu on todella tärkeä minulle, kuten aikanaan isoisänikin. Molempien kanssa olen viettänyt paljon aikaa lapsena. Toisaalta molemmilla ollut lapsen lapsia niin paljon, että ei niihin joululahjoihin nyt rahaa kauheasti ollut varaa laittaa, jokaiselle kuitenkin jotakin.
Joskus saatoin saada konvehtirasian. Yleensä en mitään.
Olen rakastanut molempia aina todella paljon.
Rakkautta ei saa rahalla.
hei missä mennään, jos matkoille ollaan lähdössä ja tuodaan kymmeniä paketteja. Ihan kuin olisi huono omatunto.
jos nyt muutaman kumminkin.