Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko olla kutsumatta jouluna miehen siskoa?

Vierailija
18.12.2010 |

mä olen jouluihminen ja hän taas ei ja todella osaa latistaa sen tunnelman :( kaikessa on vikaa. Joulu on perseestä kun pitää tehdä asiat tietyllä tavalla, lapset pilalle hemmoteltuja kun iloitsevat lahjoistaan, kinkku haisee pahalle ja muutenkin joulu on turha juhla. Silti jostain syystä aina tunkee itsensä meille jouluna ja mua ärsyttää! Itse asiassa en ole häntä meille edes koskaan kutsunut vaan anoppi tehnyt sen puolestani...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se tällä palstalla vai 2+:lla jokin aika sitten, kun joku kertoi Kamalin joulu -ketjussa juuri miehen siskosta, joka terrorisoi, tuhosi, pilasi ja räyhäsi koko joulun.

Lopulta oli kännissä kaatanut kuusen ja hajottanut lasten lahjat jne.

Vältä katastrofi, pahoittele, että teidän tuoleista on osa hajonnut, eli pöydässä ei ole tilaa.

Hänelle voisi ostaa jonkin risteilypaketin jouluksi? Voisi tykätäkin, ei tarvitsisi syödä kinkkua, voisi imeskellä vetisiä katkarapuja ja tonkkaviiniä buffet -pöydässä.

Vierailija
2/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen jouluihminen ja hän taas ei ja todella osaa latistaa sen tunnelman :( kaikessa on vikaa. Joulu on perseestä kun pitää tehdä asiat tietyllä tavalla, lapset pilalle hemmoteltuja kun iloitsevat lahjoistaan, kinkku haisee pahalle ja muutenkin joulu on turha juhla. Silti jostain syystä aina tunkee itsensä meille jouluna ja mua ärsyttää! Itse asiassa en ole häntä meille edes koskaan kutsunut vaan anoppi tehnyt sen puolestani...

Ja miksi sun pitää sietää sitä, että anoppi kutsuu tollaisen sun kotiisi?

Etkö osaa sanoa EI? Jos et, niin nyt on aika opetella.

Kyllähän miehesikin pitäisi puolustaa sua, ja sanoa äidilleen että EI, EI, EI.

Mitä ihme lössyköitä olette!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole varaa ostaa hälle risteilyä mutta kiitos sain päivän parhaat naurut kun tekstistäsi :D:D ap...vaikka kamala juttu tuo känninen joka kaatanut kuusen ja tallonutlasten lahjat.

Vierailija
4/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehen sisko mua kohtaan ole hyökännyt millään tavalla :) kyse on nyt vaan siitä että kehtaanko olla kutsumatta meille ihmistä jonka seuraa en niin toivo vaikka ei mulle mitään ole tehnytkään. Mietin asiaa siksi kunmut on kasvatettu niin hyvätapaiseksi etten ihan heti kehtaa jättä "kutsumatta" ilonpilaajia. ap

Vierailija
5/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti koskaan kehtaisi olla kutsumatta häntä meille. Hän on perhettä siinä missä kuka tahansa muukin. Hän oikeastaan tarvitsee vielä enemmän jouluiloa kuin kukaan muu meistä. Hän on masentunut ja yksinäinen. Joulu on perhejuhla ja jokainen saa viettää sitä sellaisena kuin on. Jättäisitkö oman lapsesi yksin jos hän masentuisi tai olisi muuten vaan onneton? Mietipä asiaa sydämellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan