Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kerro neuvolassa mitään asioitamme ls-ilmoituksen pelossa

Vierailija
17.12.2010 |

Haluaisin jutella psykologin kanssa (epäilen masennusta/ahdistushäiriötä tms.) ja olisi ihanaa jos voisi jollekin aikuiselle, vaikka sitten sille th:lle jutella luottamuksella asioista, mitkä painaa, mutta en ikinä uskoutuisi siellä. Neuvola on hyvä järjestelmä, mutta aina lapsen puolella siinä määrin, että se on jopa vanhempia vastaan. Niinpä vedän syvään henkeä, asettelen hymyn naamalle, vastaan iloisesti mitä kuuluu, toivotan hyvät joulut ja käsken lapsen vilkuttaa "Tertulle". Pelkään tosissani aiheettoman ls-ilmoituksen tekoa, sillä juttuja kuulee ihan liikaa. Niinpä en uskalla puhua siellä mitään todellista. Muita?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityispuolella olevan jotenkin parempaa tai erilaista hoitoa.

Työskentelen itse sekä julkisella että yksityisellä puolella ja asiat hoidetaan aivan samoin molemmissa. Yksityisellä vain potilas/asiakas maksaa itse paljon enemmän hoidostaan ja vastaavasti hoitoon pääsee nopeammin ja hoitavan ammattihenkilön voi itse valita.

Vierailija
42/42 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui muutama vuosi sitten.

Teini-ikäinen vietti iltaa seurakunnan nuorisoillassa. Joku nuorista avasi oven vauhdissa, tämä teini seisoi oven takana ja sai sen naamalleen. Ylähammas alkoi heilua.

teinin isä soitti ison paikkakunnan hammashuoltoon ja kertoi tapahtuneesta. Hammaslääkäri tai -hoitaja antoi ajan ja kertoi jo puhelimessa, että he haastettelevat /jututtavat / keskustelevat lapsen kanssa tapahtuneesta = tarkistavat, onko onnettomuus oikeasti tapahtunut kuten isä kertoo, vaiko onko sittenkin kyseessä isän pahoinpitely.

Syystä tai toisesta hammashuolto siirtyikin toisen paikkakunnan tarkastukseen, ja siellä ei tällaista epäilylauseketta tullut missään vaiheessa, vaan kun isä varasi tarkastusaikaa, kukaan ei epäillut, etteikö asia olisi tapahtunut kuten isä sanoo.

Muistan kun itse just tuon ikäisenä sain ison palo-oven naamalleni, ja silmä muurautui mustaksi umpeen, oli semmoinen monta viikkoa. Eikä kukaan epäillyt, että vanhemmat olisi vetäneet turpaan, vaikka näkyvä vamma herätti kyselyä ja ihmetystä.

Nykymaailma on ihan sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi