Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaksi lastani tyhmemmästä päästä?

Vierailija
17.12.2010 |

Aina kun tulevat pihalta takit, housut , hanskat jne. jäävät lattialle eteiseen. VAIKKA 129808 kertaa on sanottu märät vaatteet kuivumaan kodinhoitohuoneeseen ja takit+housut naulakkoon.

Voi vida ettei mene kaaliin 9 ja 10v pojille.

Mikä auttaisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en oo kyl laskenu. En tiä mikä auttais. Joko tyhmiä tai laiskoja tai passattuja noi meidänkin jätkät?

Vierailija
2/5 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on vitusta tulleet niin se ei ole sinun tyhmempi pää vaan tuo yläkerta joka suoltaa tätä paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkio muistamisesta tai rangaistus "unohtamisesta" ja ehdoton linja auttaisivat. Esim. karkkipäivä tulee viikon muistamisesta. Ja siis jos jää lattialle, pidät huolen, että joka tapauksessa joutuu itse viemään, vaikka helpompi olisi viedä itse.

Vierailija
4/5 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tytärtäni, joille olen sanonut yli 200.000 kertaa samasta asiasta JA siitä, kuina koulusta tullessa vaatteita ei vaihdeta ja jos vaihdetaan, niin kouluvaatteet laitetaan nätisti vaatehuoneeseen. Sanon ja sanon ja sanon ja selitän ja selitän ja selitän ja vetoan siihen kuinka meidän kaikki aika menee turhan pyykin pesuun ja paikkojen siistimiseen. Sitten kilahdan ja raivoan ja keräävät vaatteita ja vakuuttavat että kyllä muistavat tämän nyt. Ja kun menen seuraavan kerran kylppäriin samana iltana, siellä on neitosten vaatteet jotka on vaihdettu yöpukuun lattialla sikin sokin =) Uskon ja toivon etä aika hoitaa homman.

Vierailija
5/5 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai laitatko sinä ja puhiset mennessäsi? Viikkorahan vähennys jokaisesta jätetystä vaatteesta?