Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia TV-shopin AB-DOer Twististä?

Vierailija
17.12.2010 |

Mul ongelma raskauksien jälkeen jenkkakahvoista ja vatsasta yleensä. Teen kyllä vatsalihaksia ja ruokavaliokin on oikea, mutta ei vaan kiinteydy ei. Hiihdän ja kesäisin juoksen ja kunto on kohillaan eli ihan laiska pullamössö en ole. Sattuipa televisio olemaan äsken auki kun oli Twinsin ostoskanavan mainokset ja siellä oli tuollainen AB-DOer Twist laite just mun ongelma alueille. Sattuuko kellään olemaan mitään kokemusta vai olenkohan jo aivan luuseri kun edes moista aparaattia mietin. Valmis olen kyllä vatsani eteen tekemään mitä vaan ja olenkin tehnyt, mutta ei auta ei. Salille minulla ei ole mahdollisuutta mennä, lähin kun on 47km päässä, sen verran korvessa asutaan. Tietoa kellään?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiva kuulla että täällä puhutaan laitteesta(= tilasin sen kanssa tänään ja olen sitä pitkään harkinnut. Olisi kiva kuulla että miten sinulla lähtee sujumaan treeni ja voin tänne itsekkin kirjotella kun pääsen alottamaan... Olen aika rapakunnossa pitkän flussa kirteen takia ja aina ei tahdo riittää aika poistuu kotoo ni jos tv:tä katselles sais vatsalihaksia aikasex AbDuerilla=D

Hyvää treeniä kaikille laitteen omistajille!!

Vierailija
22/30 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vielä tullut tuloksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös AB DOER TWIST laite! Ei ole tullut vielä mitään tuloksia.Teen 1-3 viikossa.

Vierailija
24/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tehnyt koko syksyn 5 - 6 kertaa viikossa tuolla, ja mulla on kyllä nyt oikein upea vyötärö. Ja keskivartalon hallinta on niin paljon parempi kuin ennen, että sen huomaa ihan arkielämässä. Ei pahaa sanottavaa laitteesta. Ei edes maksanut paljon.

Vierailija
25/30 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tulisi saada kehosta 2,7kiloa rasvaa pois ja saada lihasmassaa 1,7kiloa tilalle.Tällöin olisi kehonkoostumuksesi ihanteellinen.

Vierailija
26/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minulla ei tule mitään tuloksia Ab Doer Twist-laitteella?

Vierailija
27/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten te uskotte tuollaisiin hilavitkuttimiin? Menkää kuntosalille!

Vierailija
28/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasmassan kasvu nostaa peruaineenvaihduntaa! Onko totta?

Vierailija
29/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasmassan kasvu nostaa peruaineenvaihduntaa! Onko totta?

Vierailija
30/30 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä on tutkitusti fatkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän