Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihastumisesta

Vierailija
17.12.2010 |

En ymmärrä sellaisia ihmisiä,jotka eivät uskalla kertoa omalle puolisolleen,jos ovat ihastuneet toiseen naimisissa olevaan mieheen tai naiseen.

Pitääkö pitää salassa ja salassa pitää yhteyttä ihastukseen,vaikka toinen osapuoli haluaa ihastuksestaan eroon.ja on myös omalle puolisolleen kertonut asiasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoa puolisolle ihastuksesta, joka on ennemminkin päiväuni kuin mikään todellinen asia? Ei ole edes mitään konkreettista kerrottavaa.

Vierailija
2/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sellaisia ihmisiä,jotka eivät uskalla kertoa omalle puolisolleen,jos ovat ihastuneet toiseen naimisissa olevaan mieheen tai naiseen. Pitääkö pitää salassa ja salassa pitää yhteyttä ihastukseen,vaikka toinen osapuoli haluaa ihastuksestaan eroon.ja on myös omalle puolisolleen kertonut asiasta.

koska muuten aloitustasi on yleisella tasolla vaikea ymmartaa?

Jos puhutaan ihan yleisesti, itse ajattelen sen niin, etta kaikki ihastuvat joskus, etenkin pitkassa liitossa. Siita ei tarvitse puolisolle kertoa, koska se voi vain aiheuttaa mielipahaa. Mutta asialle ei myoskaan sovi tehda mitaan, eli siis ihastuminen ei saa muuttua kaytannon toiminnaksi, vaan sen pitaa antaa hiipua itsekseen pois, niinkuin normaalisti tapahtuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoa puolisolle ihastuksesta, joka on ennemminkin päiväuni kuin mikään todellinen asia? Ei ole edes mitään konkreettista kerrottavaa.

kun menee todelliseksi ja tulee tunteet molemminpuolisiksi.

ja tärkeämpi nähdä ihastusta,entä omaa puolisoaan.ja ihastuksen sanomat asiat menevät pulison sanomisia tärkeämmiksi.

Vierailija
4/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee todelliseksi ja tulee tunteet molemminpuolisiksi. ja tärkeämpi nähdä ihastusta,entä omaa puolisoaan.ja ihastuksen sanomat asiat menevät pulison sanomisia tärkeämmiksi.

ikava juttu. Mutta se ei silti tarkoita etta kaikki tai edes suuri osa ihmisista toimisi noin.

Vierailija
5/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee todelliseksi ja tulee tunteet molemminpuolisiksi. ja tärkeämpi nähdä ihastusta,entä omaa puolisoaan.ja ihastuksen sanomat asiat menevät pulison sanomisia tärkeämmiksi.

jos mennään tekojen tasolle tai muuten "eroottiseen ihmissuhteeseen", selkärankainen ihminen kertoo puolisolleen.

Muuten kertomiseen vaikuttaa puolison luonne. jos tämä on sellainen, joka ottaa ihastumiset haasteena ja ulkopuolisten ihailun imartelevana (siis on ylpeä vaimostaan ja siitä, että muutkin miehet tämän huomaavat), kerro ihmeessä. Jos taas on itsetunto-ongelmia, älä kerro.

Vierailija
6/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä sattui niin.

puolisoni yrittää päästä tästä ihmisestä eroon pikkuhiljaa.mutta toinen osapuoli pitää kynsin ja hampain puolisostani kiinni.

Huomasivat yhdessä riittävän ajoissa,että pitää lopettaa,ennenkuin pahempaa tapahtuu.

Vierailija
7/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin vain näin viestittää tälle tietylle rouvalle,että tiedän kaiken,kun mieheni on kertonut kaiken minulle.

Että lopettaa ajoissa soittelemisen,ettei minun tarvitse puuttua asiaan.

Vaikuttaa meidän suhteeseen niin paljon.

Vierailija
8/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin vain näin viestittää tälle tietylle rouvalle,että tiedän kaiken,kun mieheni on kertonut kaiken minulle. Että lopettaa ajoissa soittelemisen,ettei minun tarvitse puuttua asiaan. Vaikuttaa meidän suhteeseen niin paljon.

Vierailija
9/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni pienten lasten äiti käy täällä lukemassa keskusteluja.

H.S

Vierailija
10/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokapyhäinen kirkossakäyntisi ei tee sinua autuaaksi tässä asiassa vaan sitäkin syntisemmäksi.

Minulla on kyseisen ihmisen "salainen" puhelinnumero.Ja myös hänen aviomiehensä.