Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot vatsalihakset aiheuttavat alaselkäkipua!

Vierailija
17.12.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on Si-nivelet paikoillaan, USEIMMITEN alaselän selkäkivuista aiheutuu niistä.

Lisää:

www.selkasivut.fi

Vierailija
2/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ylipaino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

notkoselkä

Vierailija
4/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää paikkansa!

mullakin taas selkävaivoja kun raskauden jälkeen on jäänyt jumppaamati toi vatsanseutu :)

Vierailija
5/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti niitä vatsoja voi alkaa treenata synnytyksen jälkeen?

Nimim. selkäkipuinen

Vierailija
6/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin myös heikossa kunnossa olevat pakaralihaksetkin...

Vierailija
7/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syvät lihakset ei oo kunnossa niin hyvistäkään pinnallisista lihaksista ei oo apua.

Vierailija
8/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää treenata erityisesti niitä syviä vatsalihaksia, siihen on ihan omat liikkeensä.

Kävin juuri alaselän kipujen takia 10 kertaa fysioterapiassa. Myös sängyn pitäisi olla oikeanlainen.

Vierailija
9/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki selkäkipuni hävisivät kun aloin käyttää e-pillereitä ja hormonitoimina pysyi tasaisena. Eikä taatusti lihaskunto ole parantunut pillereiden aloittamisen jälkeen.

Vierailija
10/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantiopohjalihakset siksi olis selkäkipeä. Kävin ihan fysioterapeutilla joka selvitti kivun syyn. huutavan koliikkivauvan kanssa en edes heti tajunnut miksi selkä vaan jatkaa kipuilua. synnytyksestä olis siis mennyt jo puoli vuotta.

ajattelin ihan vaan vinkkinä muille:)

pitää paikkansa! mullakin taas selkävaivoja kun raskauden jälkeen on jäänyt jumppaamati toi vatsanseutu :)

Vierailija
11/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt syönyt puoli vuotta särkylääkkeitä, koska lääkärin mielestä ne auttavat, kun ei satu niin paljon. Herään joka yö 5-6 kertaa selkäkipuun, selkä kipeytyy myös kävellessä ja istuessa. Eli aika rampana mennään jos en särkylääkettä syö, eikä se ole itse ongelmaa mihinkään poistanut. Toinen puoli selästä on koko ajan kipeänä ja selkä- ja vatsalihasliikkeet, kiertoliikkeet, kyykyt ja jalkojen nostamiset sattuvat sinne tosi paljon, enkä tiedä/uskalla miten treenata. Että onko siellä jotain rikki, joku välilevy, iskias, tulehdus vai mikä helvetti vai vaan huonot lihakset ja mitä uskaltaa tehdä ettei mene enemmän särki. Vituttaa.

Vierailija
12/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vauva oli mulla koko ajan vasemmalla lonkan päällä, kun tein kotihommia oikealla kädellä, mm. laitoin ja otin tiskit koneesta, ruoanlaitto, siivoaminen yms. kaikki oikealla kädellä ja vauva siinä lonkan päällä.

Vierailija
13/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varata aika OTM-fysioterapeutille (vai olikohan se nyt OMT) Hän on keskittynyt pelkästään selkävaivoihin. Asutko missäpäin suomea? Itse sain apua sieltä. Kirjoitin jo yhden viestin ketjuun mutta en muista numeroani.

Olen nyt syönyt puoli vuotta särkylääkkeitä, koska lääkärin mielestä ne auttavat, kun ei satu niin paljon. Herään joka yö 5-6 kertaa selkäkipuun, selkä kipeytyy myös kävellessä ja istuessa. Eli aika rampana mennään jos en särkylääkettä syö, eikä se ole itse ongelmaa mihinkään poistanut. Toinen puoli selästä on koko ajan kipeänä ja selkä- ja vatsalihasliikkeet, kiertoliikkeet, kyykyt ja jalkojen nostamiset sattuvat sinne tosi paljon, enkä tiedä/uskalla miten treenata. Että onko siellä jotain rikki, joku välilevy, iskias, tulehdus vai mikä helvetti vai vaan huonot lihakset ja mitä uskaltaa tehdä ettei mene enemmän särki. Vituttaa.

Vierailija
14/14 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varata aika OTM-fysioterapeutille (vai olikohan se nyt OMT) Hän on keskittynyt pelkästään selkävaivoihin. Asutko missäpäin suomea? Itse sain apua sieltä. Kirjoitin jo yhden viestin ketjuun mutta en muista numeroani.

Orton-lääkäriasemaa olen miettinyt, siellä ilmeisesti ymmärretään tällaisten päälle. Oireita oli ennen raskautta, pahenivat ihan tolkuttomiksi raskaana, eivätkä ole synnytyksen jälkeen hävinneet. Suvussa kaikenlaista rasitetta jne. ja olen oikeasti helvetin huolissani selästäni, mutta tuo lääkäri on niin vatipahvi että kirjoittaa vain mietoja särkylääkkeitä ja Panadolia kaveriksi. Perkeles.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi