Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella miehellä kova vauvakuume...

Vierailija
17.12.2010 |

Hei!

Olen eronnut lasteni isästä kesällä ja loppukesästä tapasin uuden miehen. Olemme olleet nyt n. 4 kk yhdessä ja olemme todella rakastuneita. Parin kuukauden seurustelun jälkeen hän muutti luokseni. Saan häneltä erittäin paljon hellyyttä ja huomiota, kaikkea sitä mitä kaipasin edellisessä suhteessani.

Minulla on 3 vilkasta poikaa edellisesrä suhteesta, 8, vajaa 5 ja vajaa 3-vuotiaat. He ovat joka toinen viikko isällään, mutta toistaiseksi olen hoitanut heitä myös isänsä hoitoviikolla arkipäivisin.

Uudella miehelläni on nyt kova vauvakuume ja puhuu päivittäin vauvasta. Varsinkin sängyssä innostuu vauva-ajatuksesta aivan erityisesti ja haluaisi, että otattaisin kuparikierukan pois. Itse epäröin vielä, tuntuu että kaikki tapahtuu liian nopeasti ja nuorin lapsenikin on vielä niin kiinni minussa.

Haluaisin kyllä kovasti neljännen, mutta taloudellinen selviytyminen mietityttää. En ole ollut palkkatöissä vuosikausiin, lukuunottamatta pienimuotoista yritystoimintaa, joka on ollut lähinnä harrastuspohjalta. Kotiäitinä olin vuosikaudet edellisessä suhteessani.

Aivan pennittömäksi en jäänyt, vaan sain ostettua erittäin edullisen kolmion itselleni erottuani ex-miehestäni. Myös auto on velaton. Uusi mieheni on pienituloinen. Jos asia ei olisi rahasta kiinni, saattaisin hyvinkin pian haluta uuden vauvan. Paljonko minimi äitiyspäiväraha on nykyään? Myös se mietityttää, että kuinka sitä sitten jaksaa vauvan kanssa kuskata esikoista kouluun muutaman kilometrin päähän raahaten kolmea pienempää mukana... Kaikki nämä käytännön asiat jännittävät...

Pelkään kuitenkin, että jos en pian suostu vauvantekoon, niin uusi mieheni "viilenee". On tosin vakuuttanut rakastavansa minua vaikkemme vauvaa vielä tekisikään. Myös hänelä on 2 kouluikäistä lasta, jotka ovat luonamme joka toinen viikonloppu.

Tuleeko uusi vauva liian pian ajatellen aiempia lapsiamme jos tulevana vuonna alamme jo lasta yrittää? Täytän tulevana vuonna 33, joten iän puolesta aikaa olisi vielä. Toisaalta liian pitkään odottaminen lisää tulevan vauvan ikäeroa muihin sisaruksiinsa...

Kertokaa ajatuksia ja kokemuksianne please, olisi kiva saada näkökulmaa asioihin! =)

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ihan rauhassa asioita. Mulla ainakin soi hälytyskellot, kun kerrot miehen olevan omistushaluinen ja kiirehtuvän asioita jne.

Vaikka rakkauden huumassa toiselta tuntuukin, niin 4kk:tta on toisaalta lyhyt aika. Itekin kerran tapailin "maailman ihaninta eronnutta isää", joka paljastui naimisissa olevaksi psykopaattinarsistiksi.

Mun elämänkokemuksella varoitan: katohan nyt vielä ennen kuin teet mitään peruuttamatonta!

Vierailija
22/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan sano että siihen ettei vaimo halunnut lisää vauvoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä avoimesti kertonut omista sekoiluistaan minulle ja halunnut, ettei välillämme ole mitään mitä en tietäisi. En usko että menneisydestä kummempia luurankoja sinänsä paljastuu.

Luulenpa, että se seikka että, ex-mieheni asuu naapuritalossa on myös seikka, joka jonkun verran miestä häiritsee. Ehkä pelkää että komea ex-mies saa minut takaisin tmv. Puheissaan sanoo, että haluaa "merkata" minut omakseen kihloilla, vauvalla, naimisiinmenolla.

Onhan tämä ihanaa saada näin paljon huomiota osakseen ja onhan se positiivista, että mies sen vauvan haluaa, mutta saa nyt vielä hetken odottaa. =) Ap

Vierailija
24/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä avoimesti kertonut omista sekoiluistaan minulle ja halunnut, ettei välillämme ole mitään mitä en tietäisi. En usko että menneisydestä kummempia luurankoja sinänsä paljastuu. Luulenpa, että se seikka että, ex-mieheni asuu naapuritalossa on myös seikka, joka jonkun verran miestä häiritsee. Ehkä pelkää että komea ex-mies saa minut takaisin tmv. Puheissaan sanoo, että haluaa "merkata" minut omakseen kihloilla, vauvalla, naimisiinmenolla. Onhan tämä ihanaa saada näin paljon huomiota osakseen ja onhan se positiivista, että mies sen vauvan haluaa, mutta saa nyt vielä hetken odottaa. =) Ap

Toi mies kuulostaa sairaalta. Jos ootte parin vuoden päästä vielä yhdessä tehkää sitten lapsi. Nyt ei todellakaan kannata, missään tapauksessa.

Vierailija
25/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä avoimesti kertonut omista sekoiluistaan minulle ja halunnut, ettei välillämme ole mitään mitä en tietäisi. En usko että menneisydestä kummempia luurankoja sinänsä paljastuu.

Luulenpa, että se seikka että, ex-mieheni asuu naapuritalossa on myös seikka, joka jonkun verran miestä häiritsee. Ehkä pelkää että komea ex-mies saa minut takaisin tmv. Puheissaan sanoo, että haluaa "merkata" minut omakseen kihloilla, vauvalla, naimisiinmenolla.

Onhan tämä ihanaa saada näin paljon huomiota osakseen ja onhan se positiivista, että mies sen vauvan haluaa, mutta saa nyt vielä hetken odottaa. =) Ap

ihan sairaalta. Sulla on nyt ihan liian vaaleanpunaiset lasit silmillä kun kerrankin saat mieheltä huomiota, tuollainen "merkkaaminen" ei ole mitään rakkautta vaan omistushalua. Mies ei välttämättä edes rakasta sinua vaan kohdistaa sinuun omat ongelmansa. Melko varmasti miehestä ennen pitkää paljastuu todella mustasukkainen tyyppi,joka ei halua että käyt paljon missään ja kyttää koko ajan menojasi. Varsinkin kun se eksäkin asuu naapurissa...kuulostaa ihan provolta kyllä.

Vierailija
26/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei niin JARRUJA!!! Ei saa kiirehtiä tuollaislla asioilla, nimenomaan aikaa täytyy antaa lapsille soputua uusiin tilenteisiin, eikä toista ihmistä vielä 4kk tunne niin hyvin, huhhuh... mikä kiire aikuisilla ihmisillä???

Vierailija
27/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hinkuu vauvaa muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen? Kysy itseltäsi miksi. Haluaako hän kahlita sinut vauvalla kotiin, vai onko tunteistasi niin epävarma, että tarvii vauvan vakuudeksi siitä, ettet nosta kytkintä. Vai haluaako hän, että olet hänestä riippuvainen. Kuulostaa epäilyttävältä.

Minusta ei ole normaalia, että mies noin lyhyen tuttavuuden jälkeen mankuu vauvaa. Te ette vielä tunne toisianne kuin hyvin pintapuolisesti, joten minusta olisi sulaa hulluutta lähteä puolituntemattomalle ihmiselle lapsia tekemään. Kysy miksi miehellä on niin kova kiire.Järkevintä teidän olisi opetella tuntemaan toisianne, myös niitä hunoja puolianne, ainakin pari vuotta ennen kuin alatte perheenlisäystä harkitsemaan.

Vierailija
28/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te nyt tarvitsette! Mihin ikinä tuo teidän suhteenne ja perheenne teitä viekään niin nyt ei kannattaisi vielä tehdä mitään vakavia päätöksiä eli kihlautua, avioitua tai raskautua. Nauttikaa rakkaudestanne ja kiihkeästä sänkyelämästänne. Kunhan hurrigaanit ja hormoonimyrskyt laantuvat, alatte molemmat nähdä selkeämmin. 700 panoa ja sitten vaaleanpunaiset epärealismit ovat karisseet ja näette miten vahvasti olette molemmat sitoutuneet yhteiseen tulevaisuuteenne. Onnea ja menestystä!

Uusperheellinen onnellisesti kohta 6 vuotta

Vierailija
29/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen edellinen suhde kaatui siihen, että olivat eri aaltopituuksilla vaimon kanssa. Mm. läheisyydentarve, vaimo pihtasi, oli aina väsynyt kiukkuinen, kovin vaativa mm. kaikkea olisi pitänyt ostaa velaksi vaikkei ollut rahaa jne. Lisäksi ei halunnut enempää lapsia. Sekä myönnettäköön, lopullisesti homma kaatui siihen, että mies tapasi baarissa minut.

Koetin kyllä kovasti olla sekaantumatta varattuun mieheen, mutta pommitti baarissa tapaamisen jälkeen puheluin monta kertaa päivässä, meni 2 viikkoa, kun tapasimme baarin jälkeen selvinpäin. Siitä se homma sitten lähti käsistä ja mies jätti vaimonsa 2 kk tapailtuamme. Oli heillä mennyt jo pieleen pitkään, että sinänsä ei vaimolle aivan täysi ylläri ollut. Ap.

Vierailija
30/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen edellinen suhde kaatui siihen, että olivat eri aaltopituuksilla vaimon kanssa. Mm. läheisyydentarve, vaimo pihtasi, oli aina väsynyt kiukkuinen, kovin vaativa mm. kaikkea olisi pitänyt ostaa velaksi vaikkei ollut rahaa jne. Lisäksi ei halunnut enempää lapsia. Sekä myönnettäköön, lopullisesti homma kaatui siihen, että mies tapasi baarissa minut. Koetin kyllä kovasti olla sekaantumatta varattuun mieheen, mutta pommitti baarissa tapaamisen jälkeen puheluin monta kertaa päivässä, meni 2 viikkoa, kun tapasimme baarin jälkeen selvinpäin. Siitä se homma sitten lähti käsistä ja mies jätti vaimonsa 2 kk tapailtuamme. Oli heillä mennyt jo pieleen pitkään, että sinänsä ei vaimolle aivan täysi ylläri ollut. Ap.

Ja kun sua vähän vauvan takia väsyttää etkä jaksa panna, sä pihtaat ja mies lähtee baariin tapaamaan seuraavan. Vittu miten tyhmä oot ap.

Vierailija
31/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oot kodin rikkoja, onneksi olkoon vaan ja sit kuvittelet et mies haluaa tosissaan sitoutua suhun. Kannattaisko nyt vähän miettiä, löytää koht uuden ja selittää sille millanen luuhka sä oot ollu!!

Vierailija
32/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä oot väsynyt ja vauva on vaativa ja valvottaa ja seksi ei sattuneesta syystä aina huvita jne niin kauanko se mies sitä sitten kattelee. Se lähtee taas baariin etsimään uutta.

Miehen edellinen suhde kaatui siihen, että olivat eri aaltopituuksilla vaimon kanssa. Mm. läheisyydentarve, vaimo pihtasi, oli aina väsynyt kiukkuinen, kovin vaativa mm. kaikkea olisi pitänyt ostaa velaksi vaikkei ollut rahaa jne. Lisäksi ei halunnut enempää lapsia. Sekä myönnettäköön, lopullisesti homma kaatui siihen, että mies tapasi baarissa minut. Koetin kyllä kovasti olla sekaantumatta varattuun mieheen, mutta pommitti baarissa tapaamisen jälkeen puheluin monta kertaa päivässä, meni 2 viikkoa, kun tapasimme baarin jälkeen selvinpäin. Siitä se homma sitten lähti käsistä ja mies jätti vaimonsa 2 kk tapailtuamme. Oli heillä mennyt jo pieleen pitkään, että sinänsä ei vaimolle aivan täysi ylläri ollut. Ap.

Vierailija
33/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän olisi muuten jättänyt vaimoaan. Ja mitä tulee panojuttuihin, niin luulen, että olen miestäkin innokkaampi niissä. Hän ehkä saattaa kokea lievää rittämättömyyden tunnetta kanssani jos hän ei aina jaksa, koska olen itse aika innokas sängyssä.

En koe itseäni kodinrikkojaksi, koska mies oli sekoillut jo ennen minua ja on niistä avoimesti minulle kertonut.

Kumpikin jäi vaille huomiota edellisessä suhteessaan kumppanilta, siinäkin suhteessa olemme samalla aaltopituudella.

Ei mies halua minunlaisestani aarteesta luopua. Sellaisena hän minua pitää ja tietää, että saisin uutta seuraa helposti. Olen myös tehnyt hänelle selväksi sen, että minun kanssani moinen peli ei onnistuisi vaan homma loppuisi siihen. Ap.

Vierailija
34/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla mikään ongelma odotella vauvanteon kanssa pari kolme vuotta, hänhän aikoo olla maisemissa vielä 40-50 vuotta sen jälkeenkin.

Vierailija
35/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saatte toisiltanne huomiota. Jos vielä vuoden kuluttua tekee vauvaa mieli niin sitten sen kun yrittämään. Vielä ei kannata.

Vierailija
36/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies halua minunlaisestani aarteesta luopua. .

Vierailija
37/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän olisi muuten jättänyt vaimoaan. Ja mitä tulee panojuttuihin, niin luulen, että olen miestäkin innokkaampi niissä. Hän ehkä saattaa kokea lievää rittämättömyyden tunnetta kanssani jos hän ei aina jaksa, koska olen itse aika innokas sängyssä. En koe itseäni kodinrikkojaksi, koska mies oli sekoillut jo ennen minua ja on niistä avoimesti minulle kertonut. Kumpikin jäi vaille huomiota edellisessä suhteessaan kumppanilta, siinäkin suhteessa olemme samalla aaltopituudella. Ei mies halua minunlaisestani aarteesta luopua. Sellaisena hän minua pitää ja tietää, että saisin uutta seuraa helposti. Olen myös tehnyt hänelle selväksi sen, että minun kanssani moinen peli ei onnistuisi vaan homma loppuisi siihen. Ap.

v'''u kuvitteletkohan nyt itsestäsi hieman liikoja, vai mukamas täydellinen aarre, noita aarteita nyt löytyy joka kadunkulmasta vai kuvitteletko tosissas olevasi niin ainutkertainen et kun sulta saa aina niin ei lähde uutta etsimään, voi pyhä sylvi. On tietysti hyvä et arvostaa itseään, mut toi kuullostaa jo siltä et muita noi loistavia ihmisiä ei olekkaan kuin sinä....

Vierailija
38/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein ajatuksella. Älä oo tyhmä. Tuossa rakkauden huumavaiheessa kaikki voi näyttää ruusuiselta, mutta arki se tulee teillekin eteen.

Sitten mies voi lähteä taas baariin ettiin freesimpää ja halukkaampaa seuraa..

Vierailija
39/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin aika jalat maassa-tyyppiä, vaikka nämä tietyt asiat tapahtuivat nopeasti. Siksi uskalsin ottaa miehen saman katon alle, koska asunto on minun omani, niin en ainakaan itse joudu taivasalle jos miehen kanssa ei synkkaisikaan.

On tuo toistaiseksi osoittautunut ihan mallikelpoiseksi. Pärjää tarvittaessa jopa yksin minun lasteni kanssa, kun käyn esim. asioilla sekä korjaa välittömästi epäkohdat esim. tukkeutuneen viemärin tmv.

Toivon todella, että onni tällä kertaa kestäisi. Ap.

Vierailija
40/59 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisenäkin, kun en huuda ja nalkuta sekä vastaanotan toisen ihmisen lämpimästi joka kerta. Lisäksi minua ovat pommittaneet monet miehet sitkeästi jo ollessani tämän miehen kanssa ( vaikka tiesivät minun olevan jo varattu ) ja hän kyllä tietää sen.

En pidä itseäni mitenkään kovin erikoisena, mutta miehiltä olen saanut kuulla olevani äärimmäisen mukava ja huumorintajuinen ja kuulemma erittäin naisellinen. Mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan. Ihan kivan näköinen olen, sen kyllä tiedostan, mutta en tosiaan pidä itseäni mitenkään muiden ylitse ykkösenä. Anteeksi, ei ollut tarkoitus kehua itseä jos se kuva tuli jollekin. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi