Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Jouluisten keskiviikko****

19.10.2005 |

En vielä pinoa löytänyt, joten aloitetaan...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty lapset mukaan jos ei ole ammamahollisuutta,.ei se tapaaminen ole siitä kiinni,.joten tavataan vaan lasten kans tai ilman,.mulla on varma amma aina maanantaisin,.kun mummulla vapaa pv aina,.mutta käy muutki pv.t,...Tuntomerkkejä ei paljo tarvita,.masut kummallaki,.he he,.

Juu,.saunapuhtaana koko porukka))))

Vierailija
22/22 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaset kuulumiset tänpäivän puolella vielä täältä... Sain just viimesen kukkujan nukkumaan. Vanhin tenava kyllä sinnittelee viimeseen saakka. Noh, nyt sitä on sitten omaa aikaa. Mies tuli puolisen tuntia sit töistä ja painu samantien pehkuihi. Tuolla se nyt kuorsaa. Tajusin just , että oon sitä tälläkin viikolla nähny yhteensä n3 tuntia hereillä. Alkaa taas masentamaan noi sen pitkät työpäivät. Koko päivä mullakin meni ulkona taas vaihteeks siivotessa pihaa, ja nyt on sitten kurkku kipeä ja nokka tukossa:( Kahen nuorimman lapsen ja mun olis pitän hakea flunssa rokote, mut en tainnu keritä ennen flunssia, kun pojatkin jo tuhisvat iltasella. Mullehan ei edes nyt lääkäri sitten suositelu rokotusta. Sao että parempi olla ottamatta, vaikka kuulunkin siihen riskiryhmään. No huomenna onki varmaan kunnon flunssa päällä, kun nyt on jo tällanen olo. Jeeps. Tässä vaan pikaset kuulumiset. Ei tänne kummempia. Välillä supistaa, välillä ei. Mutta hyvää yötä kakille:)

lilla79& vimpulat rv.33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla