Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvakuume ja opiskelukuume...ääh mitä teen..?

Vierailija
16.12.2010 |

ennestään jo kaksi lasta..kumpaa haavetta olisi järkevämpi ensin tavotella..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olis sitten ammatti, kenties töitä ja sitten olis ehkä vielä saumaa sille kolmannelle lapsellekin.

Vierailija
2/7 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toki opiskella ensin ja sitten vasta lapsi - terv. aikuisopiskelija, jolle neljäs tulossa :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa meinaan kaduttaa jälkeenpäin jos et nyt opiskele. Etenkin kun sulla on jo lapsia ennestään :)

Vierailija
4/7 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaa haluaisin vaihtaa..se vaan mietityttää että kunnes olen opiskellut ja saanut sen työn ja tehnyt sitä aikaa on kulunut varmaa 6v.. eli ikäero isompiin on jo iso..hankalaa tää elämän suunnittelu ja ihankuin se menisikin niinkuin sen käsikirjoitan.. =)

Vierailija
5/7 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat haaveet. Vaatii kyllä paljon itsekuria, mutta anyway, onnistuu. T. kokemusta omaava

Vierailija
6/7 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi lapsi (1v 10kk) ja itsellä ikää 23v. Päätin lähteä opiskelemaan aikuispuolelle nyt ennen toista lasta. Minulla tosin ei ole ennestään mitään ammattia, lukion kävin peruskoulun jälkeen ja sitten mukanaan vei työ.

Meillä tulee lapsille ikäeroo joku 4-5 vuotta, mutta minua se ei haittaa laisinkaan.

Vierailija
7/7 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsia ennestään 2.

En osannut päättää. Ammatti mulla oli, ihan hyvä palkkainen mutta ei niin mieluinen. Uudesta ammatista olisin tienannut vähemmän mutta se työ olisi kivempaa.

Laitoin hakemuksen molempiin, lapseen ja kouluun. Pääsin kouluun ja seuraavana päivänä raskaustesti näytti plussaa. Ei tarvinnut montaa kertaa miettiä kumman valitsin :)