Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että mahan muodosta voi päätellä sukupuolen?

Vierailija
16.12.2010 |

Mulla on maha tossa ihan edessä.. jos takaapäin katsois ni ei huomais raskautta. Kaikki sanoo että poika on tulossa ja tänään olin neuvolassa ni siellä sanoivat että kyllä sieltä poika tulee.. eihän ne ny tollasia voi mennä sanomaan. Ultran mukaan kyllä tyttö tulis, mutta mietin vain että uskooko joku vielä oikeesti tälläseen että sukupuolen voi päätellä jostain "merkeistä"... ??

Onko jollain ns. merkit pitäneet paikkansa? Itsellä ei siis ole väliä kumpi tulee, toivoin tällä hetkellä että syntyis jo, väliä ei ole kumpi sieltä sitten tulee :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut samanlainen rantapallo tuossa edessä ja tuloksena kaksi tyttöä ja yksi poika.

Vierailija
2/28 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jopa kaksosista ihan samanmallinen maha kuin yhdestä tytöstä ja yhdestä pojasta. Että ei voi päätellä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itellä pitänyt paikkansa niin tytön kuin pojanki kohalla

Vierailija
4/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kuullut juttuja vanhempien ihmisten suusta tästä mahanmuototeoriasta, mutta nyt luen ensimmäistä kertaa, että Suomessa on koulutettu terveydenhuollon ammattilainen mennyt näitä arvauksia sanomaan.. Uskomatonta. Olen ihan oikeasti tosi hämmentynyt. Mitäs muuta siellä neuvolakäynnillä tulkitaan samalla tyylillä? En ole ikinä kuullut täällä lahden toisella puolella tuollaisia kukkupuheita, mutta taidanpa huvittaakseni barnmorskaa seuraavalla tarkistuskerralla vähän kysäistä, kyseleekö asiakkaat kuinka ja miten neuvolantäti vastaisi siihen.. Oi sentään, siitä tulee hauskaa. Itse en missään tapauksessa uskoisi moisia juttuja. Kukkua kanssa.

Vierailija
5/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha oli edessä ja oikein somasti. Neuvolan lääkärikin jutteli näistä povauksista ja epäili jotain todellisuuspohjaakin niillä olevan, mutta eipä meillä ainakaan pitänyt paikkaansa.

Vierailija
6/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyttöhän sieltä tuli. Samalainen maha on nytki ja tiedossa on että tyttöä ootellaan. Arvaa vain kuinka moni on jo veikannu poikaa..

Eka raskaudessa serkkuni sanoi että tyttö se on ko maha alkaa tissien alta.

Mutta siis en usko mahan muotoennustukseen.

Vierailija
7/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuloksena 2 poikaa ja 2 tyttöä.

Itse kyllä olen aina tiennyt kumpi on ollut tulossa.

Vierailija
8/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ensimmäisessä raskaudessa maha edessä, vaikka muuten olen jonkin verran ylipainoinen ja lanteikas. Kaikki sanoivat, että poika tulee. Ei tullutkaan.

Vierailija
9/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koko mahan mallista sukupuolen päätteleminen. Mun vauvamaha oli ihan edessä, eikä takaa näkynyt (kuulemma) ollenkaan. KAIKKI vastaantulevat (noin suurin piirtein) kommentoivat, että "sulla on poikavatsa", johon sitten kommentoin, että 4D-ultran mukaan kyllä tulee tyttö ja niin tulikin :-)

Vierailija
10/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

povattu kolme kertaa poikaa. Kolme tyttöä syntynyt. Minulle povattu poikaa kerran, yksi poika syntynyt.

Vierailija
11/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättelyillähän on 50% todennäköisyys osua oikeaan. Ihan sama, jos heittäisit kruunaa ja klaavaa ja "veikkaisit" kumpi se on. Minäkin ihmettelen suuresti sellaisen terkkarin pätevyyttä, joka näihin uskoo ja vielä sanoo niistä asiakkaalle. Vauvahan voi myös olla hyvin erilaisessa asennossa mahassa ja tyttö- ja poikavauvoja syntyy pienempi ja isompikokoisina jne... ihan humpuukia noi masunmuotoennusteet!

Vierailija
12/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maha tossa ihan edessä.. jos takaapäin katsois ni ei huomais raskautta. Kaikki sanoo että poika on tulossa ja tänään olin neuvolassa ni siellä sanoivat että kyllä sieltä poika tulee.. eihän ne ny tollasia voi mennä sanomaan. Ultran mukaan kyllä tyttö tulis, mutta mietin vain että uskooko joku vielä oikeesti tälläseen että sukupuolen voi päätellä jostain "merkeistä"... ??

Onko jollain ns. merkit pitäneet paikkansa? Itsellä ei siis ole väliä kumpi tulee, toivoin tällä hetkellä että syntyis jo, väliä ei ole kumpi sieltä sitten tulee :)

mulla oli myös poikamaha jota ultrassa väittivät tytöksi. poika tuli.

Vierailija
13/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin kerralla ollut tuollainen maha, jota ei takaapäin nää ekalla kerralla tosiaan tuli poika ja ajattelin että ehkä se sittenkin pitää paikkansa, toisella kerralla sit tulikin tyttö :p

Vierailija
14/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mikään maha takaa näkynyt (edes kaksoset), mutta tytöstä oli sellainen leveämpi epämääräinen "möhkäle", pojista nätti ja kapea maha ihan edessä. (Vatsan ympärykset suht samaa luokkaa kaikista, parin sentin heittoja vain)

Vierailija
15/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin radikaalisti? Hopo hopo!

Vierailija
16/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa oli valtava mutta vaan edessä, seläpuolelta ei olis edes huomannu että olen raskaana ja poika tuli :D En usko tähän ennustuksiin mahan mallista mutta mulla se piti paikkaansa, katsotaan sitte et jos joskus tulee tyttö niin onko se maha eri mallinen ;)

Vierailija
17/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli.

Ystävälläni sama.

Tyttö tuli.

Ennemmin uskoisin ultraajaa, vaikka ei sekään varma ole.

Vierailija
18/28 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kolme tyttöä kolmella "poikamahalla"

Vierailija
19/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpöhöpöjuttuja. Mulle veikattiin ekasta mahan takia poikaa, tyttö tuli. Seuraavasta mahan muodon perusteella tyttöä, poika tuli. Seuraavia eivät sitten enää veikanneetkaan...

Vierailija
20/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut neuvolan th povaili aina väärin sykkeen perusteella.

Ultra pitänyt aina paikkansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän