Kuinka vanhaksi kummilapselle lahjoja?
Missä vaiheessa olette lopettaneet lahjojen ostamisen kummilapselle?
Kommentit (11)
Tai siiheksi, kunnes täyttää 15-vuotta.
Sitten ostetaan vielä yo/ammattiinvalmistujaislahja, 18-vuotislahja ja jos vielä suorittaa jonkin tutkinnon, niin sitä voi jotenkin muistaa.
mutta 15-18-vuotiaana jouluna ja synttärinä jotain tiettyä astiasarjaa.
Olen tainnut antaa alle kouluikäiselle kummilapselle lahjan kolme kertaa, fiiliksen mukaan. Jos ei huvita antaa niin en anna.
kummilapset ovat läheisiä meille niinkuin vanhempansakin. Aina vaihdetaan lahjoja.
kummilapsiani lahjoa 18veeksi asti, tietty sitten valmistujaiset tms mitä lie tuleekaan.
Saatan jatkaa kyllä tuonkin jälkeen, en ole vielä ihan varma, kun eka kummilapsikin on vasta 15v ja siis lahjottavissa vielä :)
vanhin kummilapsi on 18-v, enkä ajatellu lopettaa lahjomista. Hiukan halvemman lahjan olen ostanut, mutta tykkään kovasti muistaa heitä! Mun kummitätini muistaa edelleen, vaikka ikää mulla on 34-v...
sain 20-vuotiaaksi. Oli ihanaa että kummitäti muisti, vaikka vain pienin lahjoin. Kerran sain hopeasormuksen enkä ollut uskoa sitä todeksi :)!. Olin 70-luvun alun lapsi eikä tosiaan ollut rahaa mihinkään ylimääräiseen joten lahjat oli luksusta.
Mä olen ostanut myös mun kummipojalle edelleen joulu- ja synttärilahjan ja hän on nyt 22v. Nykyisin annan usein leffaliput, lahjakortin vaikka kotipizzaan tms.
myöhemminkin, mulla on vaan 1 sylikummilapsi