En halua olla rasisti mutta
kyllä mua ärsyttää kun nämä muslimit tulevat tänne eurooppaan riehunaan. On jo terrori-iskuja. Myös ainoastaan nämä tummat miehet ovat meidän nuoria tyttöjä ahdistelleet. Näyttäneet sormimerkkejä, lähetelleet pusuja ja seuranneet niin että tytöt ovat pelänneet. En väitä etteikö esim suomalainenkin mies raiskaa mutta hän on yleensä sairas. Nämä tummat miehet tekevät sitä koska luulevat että heillä on oikeus niin tehdä jos nainen ei pukeudu peittävästi. Pysyisivät vain siellä omassa maassa.
Kommentit (30)
olen naisesimies. Alaisenani on ollut 2 muslimimiestä ja 1 juutalainen mies.
Kuljin kesällä todella kinttanoissa vaatteissa, siitä huolimatta kukaan ei yrittänyt minua raiskata saati olisi ollut tottelematta käskyjäni. He ovat olleet jopa sivistyneempiä kuin nämä suomalaiset miehet työpaikallani.
Tunnen sivistyneitä ja älykkäitä muslimeja, jotka ovat uskossa, viettävät ramadania ja käyttäytyvät todella mallikkaasti, vaikka suomalaiset yrityksen ulkopuolella kokevat oikeudekseen huudella ja käydä käsiksi.
olen naisesimies. Alaisenani on ollut 2 muslimimiestä ja 1 juutalainen mies. Kuljin kesällä todella kinttanoissa vaatteissa, siitä huolimatta kukaan ei yrittänyt minua raiskata saati olisi ollut tottelematta käskyjäni. He ovat olleet jopa sivistyneempiä kuin nämä suomalaiset miehet työpaikallani. Tunnen sivistyneitä ja älykkäitä muslimeja, jotka ovat uskossa, viettävät ramadania ja käyttäytyvät todella mallikkaasti, vaikka suomalaiset yrityksen ulkopuolella kokevat oikeudekseen huudella ja käydä käsiksi.
Kahdesta ihmisestä et voi päätellä yhtään mitään mihinkään suuntaan. Jos nuo kaksi olisivat sinut raiskanneet, ei se kai tekisi kaikista muslimimiehistä raiskaajia? Joten se, että nuo kaksi eivät ahdistelleet sinua, ei tarkoita että kukaan muslimimies ei ahdistele.
Tai ehkä olet vain liian ruma? ; )
olen naisesimies. Alaisenani on ollut 2 muslimimiestä ja 1 juutalainen mies.
Kuljin kesällä todella kinttanoissa vaatteissa, siitä huolimatta kukaan ei yrittänyt minua raiskata saati olisi ollut tottelematta käskyjäni. He ovat olleet jopa sivistyneempiä kuin nämä suomalaiset miehet työpaikallani.
Tunnen sivistyneitä ja älykkäitä muslimeja, jotka ovat uskossa, viettävät ramadania ja käyttäytyvät todella mallikkaasti, vaikka suomalaiset yrityksen ulkopuolella kokevat oikeudekseen huudella ja käydä käsiksi.
Eihän voi olla rikollisia kun MINÄ tunnen kunnollisia. Good for you :)
matematiikan tohtori muslimit eivät yritä raiskata minua.
Olkoot sitten niin!
Ei ole yleistämistä kertoa kahdesta duunikaverista. Olen myös matkustanut muslimimaissa, eikä siitä huolimatta ole koskaan raiskattu, paitsi kerran yksi suomalainen känniääliö yritti Hangon regatassa kun nukuin teltassa...
on käydä läpi näitä omia kokemuksia. "Tapasin muslimin, oli oikein kiva mies". Jee!
Jos kerran tilastot osoittaa, että ulkomaalaiset tekevät suhteellisesti enemmän rikoksia, niin niin se sitten on.
Täälläkin moni kehuskelee korkealla koulutuksellaan. Silti ollaan niin saatanan tyhmiä ja ahdasmielisiä juntteja. "En halua olla rasisti mutta".. joo o, mikäs sitten luulet olevasi? En tiedä miksi prvosoidun tästä näin, mutta olen niin korviani myöden täynnä näitä suomalaisia rasisti idiootteja! SUOMESSA ON OIKEASTI TODELLA VÄHÄN MAAHANMUUTTAJIA. Enkä rupea edes perustelemaan mielipiteitäni tähän, olen tästä aiheesta niin monta kertaa teidän idioottien kanssa tapellut. Kun pääsin pois tästä paska maasta!
mutta mutta kun nämä valitettavasti täytyy tässä tapauksessa sanoa muslimit ovat sen itse tienanneet. He ovat niitä tyttöjeni ahdistelijoita. He ovat niitä terrori-iskun tekijöitä. Ei minulla ole mitään maahanmuuttajia vastaan jos eletään maan tavoilla. Olen kyllä todella samaa mieltä jonkun kirjoittajan kanssa että rikoksentekijät heti maitojunalla takaisin sinne mistä tullutkin.
t. ap
Minä siis muslimina (suomalainen) saan nöyristellä edessäsi, koska jotkut hullut ovat tehneet rikoksia ja ovat muslimeja? Sinäkin häpeät suomalaisuuttasi suomalaisten rikollisten takia? Minä en elä sillä tavalla kuin "maan tavat" ovat sinun mielestäsi, mutta toisia ja lakeja kunnioittaen ja yhtälailla olen sitä mieltä, että jokainen rikollinen ulkomaalainen pitäisi lähettää kotimaahansa välittömästi. Niin, mutta enhän minä saa ajatella näin suomalaisen mielestä kun olen muslimi!
Jos kerran tilastot osoittaa, että ulkomaalaiset tekevät suhteellisesti enemmän rikoksia, niin niin se sitten on.
Ja siitä huolimatta se ei tarkoita sitä, että maailman kaikki 1,4 miljardia muslimia on sitä mieltä, että hunnuttamattoman naisen saa raiskata.
Minä pidän meidän työpaikalla olevista muslimeista ihmisinä ja aion jatkossakin pitää heitä hyvinä ystävinäni.
Oletteko koskaan miettineet kuinka onnettomia ja rikkinäisiä ja kouluttamattomia ihmisiä esim. pakolaiset ovat. Kidutusta, sotaa ja koulut käymättä. Sitten he tulevat tänne kylmään ja julmaan maahan, missä heitä kohdellaan rikollisina ja heitä hyljitään. Turha puhua siitä, että menisivät töihin. Kun töitä on mahdoton saada kun on kouluttamaton ja muslimi!
matematiikan tohtori muslimit eivät yritä raiskata minua. Olkoot sitten niin! Ei ole yleistämistä kertoa kahdesta duunikaverista. Olen myös matkustanut muslimimaissa, eikä siitä huolimatta ole koskaan raiskattu, paitsi kerran yksi suomalainen känniääliö yritti Hangon regatassa kun nukuin teltassa...
matematiikan tohtori muslimit eivät yritä raiskata minua. Olkoot sitten niin! Ei ole yleistämistä kertoa kahdesta duunikaverista. Olen myös matkustanut muslimimaissa, eikä siitä huolimatta ole koskaan raiskattu, paitsi kerran yksi suomalainen känniääliö yritti Hangon regatassa kun nukuin teltassa...
taas yhden näkökulman asiaan. Eli on niitä fiksuja ja koulutettuja muslimeita myös. Tällä palstalla kun edelleen ollaan melko varmoja siitä, että kaikki muslimit ovat terroristeja ja raiskaajia.
Niin maksan sinulle lentolipun sinne. Tai vaikkapa Afganistaniin. Pääset pois tästä paskamaasta, ja huomaat miten kyseisissä maissa sinua, ulkomaalaista, kunnioitetaan ja sinut hyväksytään, kulttuuriasi tuetaan ja sinua tuetaan myös rahallisesti.
Kukahan se idiootti olikaan? ; )