Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia ei ostoskärryyn, mutta..

Vierailija
16.12.2010 |

Onhan se ymmärrettävää. Mutta jos hygieniaasioita tällä haetaan takaa niin metsään mennään.

1. kärryjä säilytetään ulkona

2. Niissä kuskataan pullokasseja yms

3. Vauvaa ei todellakaan viitsi herättää ja siirtää kaukalokärryyn, joten laitan kaukalon kärryyn. Siinä taas kaukalo saastuu

oijio

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä sen kauppiaan, joka käännyttää pois kaupastaan asiakkaan sen takia, että lapsi on ostoskärryissä:) Kaupat voisivat muuten kehittää lapsiparkkeja tyyliin ikea.

Vierailija
82/85 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan mene jakeluun, että arkinen kaupassa käynti voi olla niin haastavaa. Miksette laita lapsianne valjaisiin, jos ovat karkailevaista sorttia?

Sitten mietityttää, että mihin te laitatte ruuat, jos niille varattu tila on täynnä muksuja? Millaisia ruokia te viette kotiin? Soseutettuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillon harvoin kun joudun heidät ottamaan kauppaan mukaan, laitan tasan sinne kärryyn, en todellakaan pysty tekemään ostoksia isossa kaupassa ja juoksemaan kahteen eri suuntaan alle 2v perässä! Jos joku vartija tulisi sanomaan jotain, saisi kyllä auttaa kantamisessa! Enkä todellakaan jätä kärryä valvomatta hetkeksikään, tuskin edes irrotan toista kättä kahvasta, kai minä nyt omia lapsiani vahdin että ei tule vahinkoja, jos jättäisi yksinään siihen, varmasti kiipeäisi ainakin toinen laidan yli. Kyllä he sitten isompana kun oppivat ymmärtämään saavat kävellä, laiskuudesta ei ole kyse. Kerran otin toisen pojan mukaan kauppaan, ja tarjosin että kato ku kiva autokärrykin tässä, ei kelvannut, piti saada oma pieni kärry, joka oli hänelle kyllä aika iso, mutta ajeli sillä cittarin pitkin ja poikin moneen kertaan. Kauan meni että päästiin sieltä pois, minä olin aivan loppu, kerran poika oli minua ovelampi ja ehti saada irtokarkkilaarien alakourusta jonkun karkin suuhunsa, en ollut tajunnut että ymmärtää että siinä on karkkeja:)

Vierailija
84/85 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittäytyy makaroniksi lattialle. Vai hinaanko lasta pitkin lattioita valjaissa? Luulen että SE aiheuttaisi närää kanssaihmisissä ;)

Itselläni on vuoden ikäerolla syntyneet lapset ja jos pienempi istuu lapselle tarkoitetulla paikalla, mihin se kaikkialle ehtivä 2v. laitetaan? Valjaita ja itse kävelemistä on kokeiltu, mutta se ei ole johtanut mihinkään toimivaan.

Itse vastustan, periaatteessa, lasten tunkemista ostoskärryjen siihen kärryosaan, mutta olen pakkotilanteessa tästä joutunut joustamaan. Ja juu, olen saanut paheksuvia katseita...

Vierailija
85/85 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillon harvoin kun joudun heidät ottamaan kauppaan mukaan, laitan tasan sinne kärryyn, en todellakaan pysty tekemään ostoksia isossa kaupassa ja juoksemaan kahteen eri suuntaan alle 2v perässä! Jos joku vartija tulisi sanomaan jotain, saisi kyllä auttaa kantamisessa! Enkä todellakaan jätä kärryä valvomatta hetkeksikään, tuskin edes irrotan toista kättä kahvasta, kai minä nyt omia lapsiani vahdin että ei tule vahinkoja, jos jättäisi yksinään siihen, varmasti kiipeäisi ainakin toinen laidan yli. Kyllä he sitten isompana kun oppivat ymmärtämään saavat kävellä, laiskuudesta ei ole kyse. Kerran otin toisen pojan mukaan kauppaan, ja tarjosin että kato ku kiva autokärrykin tässä, ei kelvannut, piti saada oma pieni kärry, joka oli hänelle kyllä aika iso, mutta ajeli sillä cittarin pitkin ja poikin moneen kertaan. Kauan meni että päästiin sieltä pois, minä olin aivan loppu, kerran poika oli minua ovelampi ja ehti saada irtokarkkilaarien alakourusta jonkun karkin suuhunsa, en ollut tajunnut että ymmärtää että siinä on karkkeja:)

Mulla on myös kaksoset ja toi on niin tota... :) Tsemppiä vaan meille kärryjen saastuttajille kauppareissuille!

t. Toinen kaksosmamma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan