Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan paska miesystävä

Vierailija
16.12.2010 |

En ikinä saa mitään yllätyslahjoja tai muutenkaan mitään kivoja yllätyksiä. Mies ei muka osaa. Mun pitää kuulemma pyytää jos haluan jotain ja antaa tarkat ohjeet. Joululahjaakaan se ei osaa valita itse vaan mun pitäis kirjoittaa lista! Ottaa pannuun kun ystävien miehet ostelee yllätyslahjoja ja hemmottelee vaikka ne on olleet pitkään yhdessä, mutta tämä mun miesystävä ei tee mitään pyytämättä, vaikka meillä pitäis olla honeymoon-vaihe. Ihan paska.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluat olla sen kaa?

:D

Vierailija
2/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai nyt se ettei hän osaa ostaa sinulle lahjoja tee hänestä paskaa?!? Jotkut miehet ei oikeesti osaa ostaa naiselleen lahjoja! Mun mies kyselee aina mitä haluan, ettei tule ostettua hasardeja, ja hyvä näin. Tai oikeastaan yleensä ennen merkkipäivää alan vihjailemaan, kuinka tarvisin sitä ja tätä. Hyvin on vinkit ottanut vastaan ;-) Ei kaikki miehet osaa ostella yllätyslahjoja ja hemmotella, vaikka se pitäisi oikeastaan olla koulutusohjelmassa vaikka armeijassa ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen mököttänyt ja itkenyt asian takia. Eli kyllä mies on ihan paska kun saa mut näin masikseksi:(

ap

Vierailija
4/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen mököttänyt ja itkenyt asian takia. Eli kyllä mies on ihan paska kun saa mut näin masikseksi:( ap

Eli joutunet jättämään miehen. Kyllä varmasti sulle hemmottelijakin löytyy...ehkä.

Vierailija
5/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos masiksen saat tuosta syystä.

Toivottavasti löydät paremman, se voi olla haastavaa.

Vierailija
6/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin mieheni on mutta en sen takia kyllä toista jättäisi =D

Tälleen sivukysymyksenä ap:lle. Oletkos itse koskaan ostanut miehelle yllätyslahjoja? Vai oletatko että on vain miehen homma ostaa naiselle? Nimittäin moni mieskin tykkää, kun nainen muistaa silloin tällöin, vaikka sitten vain parilla kaljalla =)

Vierailija
7/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ihan samallainen, ei osaa siis ostaa mitää lahjoi mulle ilman että oon mukana. Mutta toisaalta tiedänpä että saan mitä haluun ja oikea kokoa jos kyse alusvaatteista tai muista vaatteista.

Ei se mua häiritse.

Ei kannata ahdistuu nui pienestä jos muuten on kelpo ja rakastettava mies.

Vierailija
8/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäätte kakkoseksi lahjojen ostossa.

Ja tämä tekee miehestä p...n?

En osaa auttaa sinua, koska minun mielestä joku mies on p.... aivan muista syistä.

Mielestäni SINÄ olet p....

Vierailija
9/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt miehelle yllätyksiä ja ostellut pieniä ilahduttavia asioita. Se on varmaan ollut moka:( Koska olen lukenu että naisen pitäis olla se joka saa asioita eikä mies koska jos nainen hemmottelee miestä niin mies luulee että nainen on tyytyväinen eikä sit enää panosta yhtään.

Oletkos itse koskaan ostanut miehelle yllätyslahjoja? Vai oletatko että on vain miehen homma ostaa naiselle? Nimittäin moni mieskin tykkää, kun nainen muistaa silloin tällöin, vaikka sitten vain parilla kaljalla =)

Vierailija
10/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelin aikani vaatteita ja koruja. Kaapissa on paljon sellaisia joita ei ole kertaakaan käytetty. Pitäisikö munkin nyt mököttää. Vaimo on maailman ihanin nainen siitä huolimatta. En vaan turhaan viitsi ostaa sille mitään yllätyksiä, kun se ei niitä sitten pidä. Parempi mennä yhdessä ostoksille, jolloin se voi ihan itse ostaa sellaista mistä se tykkää. Tylsää toki.

Vierailija
11/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku viihdekeskus.

Yllätä sinä miehes, ap. Saatte molemmat iloa.

Vierailija
12/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä saa mitään yllätyslahjoja tai muutenkaan mitään kivoja yllätyksiä.

Ottaa pannuun kun ystävien miehet ostelee yllätyslahjoja ja hemmottelee vaikka ne on olleet pitkään yhdessä, mutta tämä mun miesystävä ei tee mitään pyytämättä, vaikka meillä pitäis olla honeymoon-vaihe. Ihan paska.

Hihhih, oletpas paskan miehen löytänyt. Kandee jättää se heti!!!

Vierailija
13/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
14/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan kannattaa jättää se mies, ja elää jonkin aikaa yksin. Ties vaikka pääsisit itsekeskeisyydestäsi ja saisit elämänarvosi kuntoon?

Vierailija
15/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä jotta jollain on elämänarvot kohdallaan.

Ne ovat valitettavasti vain alle 10 vuotiaan tasolla. Vain lapsi mitoittaa ihmissuhteensa saamiensa lahjojen mukaan. Kannattaisi kasvaa henkisesti aikuiseksi ennen kuin alkaa seurustella.

Miehesi on tosi paska kun on sekaantunut lapsen asteelle jääneeseen naiseen. Miksi ei etsinyt itselleen aikuista kumppania?

Vierailija
16/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkaan mies osaa kovin hyvin ostaa mulle sellaisia lahjoja joista oikeasti tykkäisin. Siksi tänä vuonna teinkin pitkän listan mitä kaikkea haluaisin joululahjaksi ja sanoin että valitse siitä joitakin. Tällä tavalla saan varmasti mieluisia lahjoja mutta ne ovat silti yllätys, koska en tiedä mitä mies on listalta päättänyt hankkia.

Vierailija
17/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kitisin, että kun kaverin miesystävä ostaa naiselleen kauniita vaatteita lahjaksi että minä tahtoo kans. No, hammasta purren mies yritti ja oli valinnut valkoisen t-paidan kokoa XXL mulle lahjaksi. Sen jälkeen olen hyväksynyt sen, että ei ihan oikeasti osaa ainakaan oikeita vaatteita ostella vaikka muuten hyvä mies onkin. (En ole kokoa XXL vaan paljon pienempi)

Vierailija
18/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen t-paita... ja vielä jättikokoa, argh!

kerran kitisin, että kun kaverin miesystävä ostaa naiselleen kauniita vaatteita lahjaksi että minä tahtoo kans. No, hammasta purren mies yritti ja oli valinnut valkoisen t-paidan kokoa XXL mulle lahjaksi. Sen jälkeen olen hyväksynyt sen, että ei ihan oikeasti osaa ainakaan oikeita vaatteita ostella vaikka muuten hyvä mies onkin. (En ole kokoa XXL vaan paljon pienempi)

Vierailija
19/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yllärinä? En usko että mieheni osaisi ostaa minulle yhtään ainutta vaatekappaletta, jota myös pitäisin, joten en missään nimessä halua että ostaa vaatteita. Parhaat lahjat jotka mieheni on minulle 12 vuoden aikana ostanut (yllärinä) ovat pyyheliina (Finlaysonin Paawo) ja tee-muki (sydämen kuvalla). Epäonnistuneimpia ovat olleet kielloistani huolimatta ostetut pronssikorut, jotka jouduin käymään vaihtamassa muihin.

Minullelahjan arvolla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä että mies on oikeasti ajatellut minua ja miettinyt mistä oikeasti voisin tykätä :)

Vierailija
20/23 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa sentään mitä ehdotat?

Mun miesystävä ei osta mulle mitään, koska ei raaski. Tai no merkkisukat (hummel) oon saanut synttärilahjaksi, ja yhden kerran porilaisen oltuani syömättä pari päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän