Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoasiaa: kumman ostaisit?

Vierailija
15.12.2010 |

Primera -05, 61000km, 11800e

Megane -07, 84000km, 11700e

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oonkin aika henkeen ja vereen japsityttö :-)

Vierailija
2/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primeran, mutta nyt ainakin tuo meidän vm-05 on alkanut oikutella milloin mistäkin. Eikä ole ajettu vielä kuin 70 000. Meganea en tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla ei hyvää saa.

Vierailija
4/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia oikkuja sinun Primerassa on?

Voin vielä tarkentaa että tuossa Primerassa ei ole mitään erityisvarusteluja, ilmastointi nyt sentään, mutta Meganessa on vakionopeudensäädin - tosin siihen on tulossa jakohihnan vaihto piakkoin.

Vierailija
5/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis oli tuo (vm.-04) eikä parin vuoden aikana siinä esiintynyt mitään vikaa kun se meillä oli.

Vierailija
6/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meganet on sellaisia pommeja, etten koskisi niihin pitkällä tikullakaan. Kivojahan ne on kun ne toimii, mutta ei kannata tuudittautua siihen että ne toimisi mitenkään kauan.

Vierailija
7/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan että ottaisin Primeran, koska olen kuullut huhuja että ransikikset on paskoja autoja. heh.

Vierailija
8/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan että ottaisin Primeran, koska olen kuullut huhuja että ransikikset on paskoja autoja. heh.

Ei pidä yleistää tietenkään, mutta miehellä laitossa olleista Peugeoteista varmaan 75% on sellasia, että mies polkis suohon mielummin ku pitäis itsellään. Relluja on vähemmän ollut, mutta nekin samaa sarjaa.. Citroën on kai ranskalaisista paras.

Vierailija
9/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citroën on kai ranskalaisista paras.

paitsi että ne hydraulijärjestelmät on vittumaisia kun ne hajoaa.

Vierailija
10/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:kin vierastaa ranskalaisia, taitaahan niistä riesaa olla. Jotenkin kuitenkin mietin, että jos sitä autoa ei ole itse tarkoitus ajaa loppuun, säilyisikö hinta -07-farkkumeganessa paremmin kuin vanhemmassa Primerassa. Ja ikävä kyllä se vakinopeuden säätö vähän houkuttaa..

ap

Vierailija
11/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primera oli meillä kerran lainassa, kun oma auto oli huollossa ja voi kiesus mikä sardiinipurkki se oli. Peräluukun varoitin huusi koko ajan että luukku olisi auki, vaikka se ei ollut.

Vierailija
12/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itellä renault, 6v. vanha, eikä siinä mitään erityisvikoja ole ollut. Oliskohan ollut kahdesti korjaamolla "yllättäen". Toinenkin niistä kerroista mun omaa tyhmyyttäni...

Vierailija
13/13 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin Meganen, tykkään ranskalaisten autojen pehmeästä ajettavuudesta. Meillä on ollut neljä ranskalaista eikä minkään kanssa ongelmia. Ei edes talvipakkasilla. Normaalit huollot on aina tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän