Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi sanoo rakastavansa sinua?

Vierailija
15.12.2010 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kertaa on sanonut. Kun oon ollu synnyttämässä.

Vierailija
2/20 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän maltillisempi rakkauteni tunnustaja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän jo liikaakin. kyllä tuon vähemmästäkin ymmärtäisi.

ollaan oltu yhdessä 11v ja sanottakoon vielä, että mies on 13v nuorempi :)

Vierailija
4/20 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden ajan jo. Aika ihana mies. Minäkin sanon hänelle joka päivä, että rakastan häntä.

Vierailija
5/20 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiivisen tunteellisia rakkaudentunnustuksia sitten kännispäissään.

Vierailija
6/20 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiivisen tunteellisia rakkaudentunnustuksia sitten kännispäissään.

Sori, että naurattaa, mutta nousi elävä mielikuva tuosta tilanteesta :). Kuin kuuluisa oopperalaulaja joka laulaa serenadin rakkaalleen

Vierailija
7/20 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää sen kyllä melkeen päivittäin.

Vierailija
8/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma-aloitteisesti. Vastaa kyllä "niin mäkin sua", jos mä sanon, ja sanonkin useammin. :) Kyl se vaan niin kivalta kuulostaa, joka kerta - kun ei liian usein kuule. :)

Vierailija
9/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v yhdessä josta 10v aviossa.

N35

Vierailija
10/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei mua haittais vaikka sanoiskin joka päivä, mutta kun se sanoo sen aina samaan aikaan eli illalla kun mennään nukkumaan. Olis kivempaa kuulla se silloin tällöin ja yllättäen, ei niin että joka ilta rutiininomaisesti hyvänyön toivotusten yhteydessä.

Vierailija
11/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran viikossa. Tai ei ehkä varsinaisesti rakastavansa, mutta kutsuu minua "rakas". Sanoo kyllä usein ihan rakastavansakin. Minäkin sanon hänelle.

Vierailija
12/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden päivät olen odottanut

Vierailija
13/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut yhden kerran naisen suusta tuon maailman kauneimman lauseen: "Minä rakastan sinua." Sitäkään ei sanonut vaimoni vaan vallan muu nainen, tai oikeastaan melkein tyttö vasta.

Aikanaan sanoin muutaman kerran vaimolleni, mutta se on kyllä sellainen tuppisuu, ettei saa mitään asioita sanottua muutoinkaan. Ennen häntä seurustelin avoimemman tytön kanssa, siitä on jo kauan, eikä hänkään moista suustaan saanut.

Olen omasta mielestäni avoin ja ymmärtäväinen ja ainakin kovasti haluaisin olla sellainen ihminen, jolle tuntojaan voi kertoa. Vaan eipä ole naisista ollut siihen. Suhteeni ovat aluksi olleet sellaista ihmeellistä peliä, nainen tehnyt itseään tykö ja osoittanut itsenäisyyttään vuorotellen. Ymmärrän että jos on niin epävarma, niin kaipa niistä tunteistaan on vaikea puhua. Mutta kun ei näemmä myöhemminkään opi. Oikeastaan ainoat hetket jolloin hän puhuu tunteistaan, on ne kun olen suuttunut hänelle ja osoittanut sen. Silloin on kyllä kerrottu, että tuntuu kauhealta kun sellainen ja tällainen. Suoraan sanoen: se kai on tarkoituskin. Vaikkei loukata, niin saada aikaan edes jokin reaktio.

Joten yrittäkääpä naiset puhua tekin. Ei ole mitenkään naisten yksinoikeus kuulla olevansa rakastettu.

Vierailija
14/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut yhden kerran naisen suusta tuon maailman kauneimman lauseen: "Minä rakastan sinua." Sitäkään ei sanonut vaimoni vaan vallan muu nainen, tai oikeastaan melkein tyttö vasta.

Aikanaan sanoin muutaman kerran vaimolleni, mutta se on kyllä sellainen tuppisuu, ettei saa mitään asioita sanottua muutoinkaan. Ennen häntä seurustelin avoimemman tytön kanssa, siitä on jo kauan, eikä hänkään moista suustaan saanut.

Olen omasta mielestäni avoin ja ymmärtäväinen ja ainakin kovasti haluaisin olla sellainen ihminen, jolle tuntojaan voi kertoa. Vaan eipä ole naisista ollut siihen. Suhteeni ovat aluksi olleet sellaista ihmeellistä peliä, nainen tehnyt itseään tykö ja osoittanut itsenäisyyttään vuorotellen. Ymmärrän että jos on niin epävarma, niin kaipa niistä tunteistaan on vaikea puhua. Mutta kun ei näemmä myöhemminkään opi. Oikeastaan ainoat hetket jolloin hän puhuu tunteistaan, on ne kun olen suuttunut hänelle ja osoittanut sen. Silloin on kyllä kerrottu, että tuntuu kauhealta kun sellainen ja tällainen. Suoraan sanoen: se kai on tarkoituskin. Vaikkei loukata, niin saada aikaan edes jokin reaktio.

Joten yrittäkääpä naiset puhua tekin. Ei ole mitenkään naisten yksinoikeus kuulla olevansa rakastettu.

Vierailija
15/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan olen miettinyt että ehkäpä tuossa rakastamisen hokemisessa päivittäin on ihan vinha peräkin. Samalla tavalla kun psyykkaan itseäni "osaat kyllä", "pärjäät kyllä", "hyvin se menee..." Ovat olleet ihan toimivia mantroja muuten :)

Jos olisin päivittäin hokenut miehelle rakastavani häntä niin ehkä sitten rakastaisin, tai ainakin aivopessyt itseni uskomaan niin.

Taustatiedoksi: olemme olleet 20 v naimisissa.

Vierailija
16/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa myös viesteillä samaa!!

Minä teen toki samoin!

Vierailija
17/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse myös pyrin päivittäin rakkauteni tunnustamaan :)

Vierailija
18/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden päivät olen odottanut

Olen myös odottanut yli vuoden;O, todella kummallisia nämä miehet, siinä se on, eikä tunnu mihinkään olevan menossakaan, ostaa kukkia ja nimittelee hellyttelynimillä, mutta rakkaudentunnustusta vain ei kuulu, pah.Sitten on eräs ystävä netissä, jolle olen kultamuru ja kovin rakas joka päivä, vaikka hänellä on omakin tyttöystävä. jooò

Vierailija
19/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoo mulle sen jok päivä

Vierailija
20/20 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta melekin aina hyvin spontaanisti erittäin hyvänä hetkenä. Ja jos se ei tule spontaanisti, kumpikin tarttuu siihen ja alkaa analysoida että MILLAISTA rakkautta nyt tarkoitettiin ja MIKSI toinen sanoi sen ja MITÄ sillä haluaa. Tämä siis hyvän huumorin hengessä :)