Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki skorppioonit piikikkäitä piruja kuten minä?

Vierailija
18.10.2005 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi 11kk, on skorppiooni ja pelottaa kovasti että millanen riiviö siitä oikeen kasvaa :)

Vierailija
2/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petollisempaa miestä saa hakea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan epäoikeudenmukaisuutta, joten koitan kohdella muita hyvin.

Mutta tosiaan taidan olla aika vittumainen akka, kun satutetaan...

Vierailija
4/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.

Vierailija
5/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vesimies.

Vierailija
6/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös kaikki kolme, 2 naista ja 1mies, ovat pettäneet aviopuolisoitaan useamman kerran. Vaativat paljon huomioita ja ihailu, minkä olen kotipsykologina ajatellut ajavan heitä aviorikosiin. Itsellä 2 skorpparilasta jotka ovat sosiaalisia ja sinänsä ihan mukavia mutta kovia vänkäämään asoita itsenä kannalta parhaimmiksi, itsekkäitäkin sekä erityisesti aikamoisia marttyyrejä. Nämä piirteet löytyvät molemmista vaikka ovatkin muuten hyvin erilaisia.

Yhteenvetona sanoisin että skorpparit ovat hyviä seuraihmisiä jos olet heidän piiriinsä päässyt mutta puolisona ja sydänystävänä mahdottomia.

Vierailija
7/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanko tällä perusteella?

Vierailija
8/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minuakin pidetään hyvänä seuraihmisenä, niinkuin joku aiemmin mainitsi sen skorpparin ominaisuudeksi. Olen iloinen, sosiaalinen ja mitä lämpimin ystävä. Yritän auttaa aina kun voin. Siis niiden kanssa, ketkä olen " hyväksynyt" homma toimii ja juttu lentää, mutta sitten jos en oikein välitä tyypistä, niin ei voisi olla mitään sellaista asiaa joka saisi minun mieleni muuttumaan sen ihmisen suhteen. Ihan turha yrittää mitään.

Itsepäinenkin olen. Aviomiestäni en ole pettänyt koskaan, enkä sitä tule koskaan tekemään. Muut miehet eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Ja siis loukattuna ja satutettuna olen hankala. Mikäli minua on kohdeltu mielestäni epäoikeudenmukaisesti tai muuten oltu törkeä, muistan sen aina. Silloinkaan on turha yrittää enää mitään yhteistyökuvioita...

Taidan olla siis aika hankala....mutta kai ihan okei siitä huolimatta. :-)

8, vesimiehen vaimo

Vierailija
9/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen skorpioni ja aviomieheni erittäin tasainen vaaka. Olen hirviömäinen loukattuna, mutta muuten varsin tyyni ja ystävällinen:o)

Petollinen en varmasti ole.

Vierailija
10/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lempeämpää ja ystävällisempää saa hakea. Olen reilu ja luotettava, piikittelyä en harrasta koskaan.

Sen sijaan jos teet minulle jotain ilkeää niin en välttämättä sano siitä suoraan sinulle mitään vaan kostan selkäsi takana todella kavalasti. Mutta tämänkin teen vain jos on oikeasti tarvetta ja sen jälkeen suhde poikki kokonaan.

Vierailija
11/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä näyttäisi olevan aika monta kenen mies on vaaka, niin myös mulla ja avioliitto on mitä parhain. Olen hyvin ihailun ja huomionhakuinen, vaadin sitä mieheltäni ja joskun kiireissänsä sen unohtaa niin kyllä kuuluu...

Vierailija
12/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta lempeämpää ja ystävällisempää saa hakea. Olen reilu ja luotettava, piikittelyä en harrasta koskaan.

Sen sijaan jos teet minulle jotain ilkeää niin en välttämättä sano siitä suoraan sinulle mitään vaan kostan selkäsi takana todella kavalasti. Mutta tämänkin teen vain jos on oikeasti tarvetta ja sen jälkeen suhde poikki kokonaan.

Vierailija
13/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi joskus...;) Koskaan en oo pettäny ketään en kumppaneita enkä ystäviä. päinvastoin olen ollut se petetty osapuoli. Mutta jos näin on käynyt ei raivollani ole rajaa, kylmenen täysin sitä ihmistä kohtaan ja useimmiten välit poikki! tosin vanhemmiten huomaan pehmenneeni, ja olen tarkoituksellakin yrittänyt kesyttää luonnettani. epäoikeudenmukaisuutta en suvaitse, jos jotakuta kohdellaan väärin puolustan kynsin hampain!

Vierailija
14/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mielenvikaisia luusereita. Seksiorjiksi tai suohon vaan! Topelius.

Vierailija
15/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo kuvaus koski itseäni ;)

Vierailija
16/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni on rapu, ja sovimme toisillemme loistavasti,koska olemme niin samanmoisia. välillä naurattaa kun mökötämme yhtäaikaa ja muutenkin luonteenpiirteet ihan samat, esim. päättämättömyys. kesti pirun kauan valita esim. sohvat...!!!

Vierailija
17/17 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun faija skorpiooni.Piikikäs ja vittumainen välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi