Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pilleri unohtui, toimintaa keskeytetysti seuraavana päivänä..onko mahollisesti tärpännyt silti?

Vierailija
15.12.2010 |

tuossa tuo pohdinta olikin..eikö ole aika pieni mahis?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohdin käyttää kortsua, tai siis en unohtanut mutta niitä ei ollut ja harrastettin siis suojaamatonta seksia kp 14/30. Voiks olla raskaana?

terveillä ihmisillä per kuukautiskierto ilman ehkäisyä. Tuohan nyt osuu jo ovulaatioaikoihinkin. Toivottavasti olette valmiita mahdollisen lapsen pitämään kerran aloitte näillä asioilla leikkiä.

Vierailija
2/10 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohdin käyttää kortsua, tai siis en unohtanut mutta niitä ei ollut ja harrastettin siis suojaamatonta seksia kp 14/30. Voiks olla raskaana?

terveillä ihmisillä per kuukautiskierto ilman ehkäisyä. Tuohan nyt osuu jo ovulaatioaikoihinkin. Toivottavasti olette valmiita mahdollisen lapsen pitämään kerran aloitte näillä asioilla leikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä menee muutama kuukausi pillereiden lopetuksen jälkeen ennenkuin tulee raskaaksi. Mahdollista voi tietenkin olla.

Vierailija
4/10 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko niinku iloinen vai surullinen asia?

Vierailija
5/10 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin silti?

Vierailija
6/10 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten ei nyt lähettäis siihen rumbaan..en tiiä miksi laitoin silti..

Vierailija
7/10 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/10 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun raskautumiseen tarvitaan ovulaatio, ja on erittäin pieni todennäköisyys että ehtisit alkaa heti ovuloida kun yksi pilleri olisi unohtunut.

Vierailija
10/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muistaisi sen pillerin (nimim. kokemusta on, 5kk lapsi nukkuu tuossa vieressä :D )