pilleri unohtui, toimintaa keskeytetysti seuraavana päivänä..onko mahollisesti tärpännyt silti?
tuossa tuo pohdinta olikin..eikö ole aika pieni mahis?
Kommentit (10)
Mä unohdin käyttää kortsua, tai siis en unohtanut mutta niitä ei ollut ja harrastettin siis suojaamatonta seksia kp 14/30. Voiks olla raskaana?
terveillä ihmisillä per kuukautiskierto ilman ehkäisyä. Tuohan nyt osuu jo ovulaatioaikoihinkin. Toivottavasti olette valmiita mahdollisen lapsen pitämään kerran aloitte näillä asioilla leikkiä.
yleensä menee muutama kuukausi pillereiden lopetuksen jälkeen ennenkuin tulee raskaaksi. Mahdollista voi tietenkin olla.
Oisko niinku iloinen vai surullinen asia?
mutta muuten ei nyt lähettäis siihen rumbaan..en tiiä miksi laitoin silti..
Mä unohdin käyttää kortsua, tai siis en unohtanut mutta niitä ei ollut ja harrastettin siis suojaamatonta seksia kp 14/30. Voiks olla raskaana?
kun raskautumiseen tarvitaan ovulaatio, ja on erittäin pieni todennäköisyys että ehtisit alkaa heti ovuloida kun yksi pilleri olisi unohtunut.
vaikka muistaisi sen pillerin (nimim. kokemusta on, 5kk lapsi nukkuu tuossa vieressä :D )
terveillä ihmisillä per kuukautiskierto ilman ehkäisyä. Tuohan nyt osuu jo ovulaatioaikoihinkin. Toivottavasti olette valmiita mahdollisen lapsen pitämään kerran aloitte näillä asioilla leikkiä.