Kenellä muulla tosi hyvät välit exään? Lasten isään?
Kaikista asioista on tosi helppo sopia.
Nytkin pyysin lainaksi 60 € lapsia varten jouluksi. Voisin maksaa tammikuussa takaisin.
Häneltä tuli heti kysymys, että riittääkö tuo summa, ja ettei tartte maksaa sitä takaisin, jos kerta lapsiin menee.
Olen tällä hetkellä työtön. Ja tiedoksi: haen koko ajan töitä.
Kommentit (8)
Mä en ymmärrä teitä. Itse JOUDUIN eroamaan koska mies sairastui henkisesti ja olisi ollut meille vaaraksi. Muuttui arvaamattomaksi ja erittäin väkivaltaiseksi. Mies on laitoksessa loppuikänsä enkä minä pääse eroon ikinä siitä tuskasta että liittomme päättyi näin.
lainaisi rahaa joskus.
Hänellä tosin jo uusi perhe ja tiedän kyllä että heillä on tiukkaa mutta voisi tähänkin lapseen nyt vähän enemmän panostaa kun 150e/kk
Mä en ymmärrä teitä. Itse JOUDUIN eroamaan koska mies sairastui henkisesti ja olisi ollut meille vaaraksi. Muuttui arvaamattomaksi ja erittäin väkivaltaiseksi. Mies on laitoksessa loppuikänsä enkä minä pääse eroon ikinä siitä tuskasta että liittomme päättyi näin.
Joskus olen miettinyt että miksi pitää erota jos kuitenkin tulee ihan superhyvin toimeen? Miksei sen lapsen takia halua yrittää suhdetta pitää kasassa?
mutta iahn hyvät välit meillä silti on, meillä on kuitenkin parhaat lapset! Ja ei ne joulut ole kärvistelyä, mutta helpottaahan se, kun se on taas ohi :) eli ei pidä lukea sitä, mitä ei ole.
on tosi helpottavaa pojan kannalta.
Kaikki saa sovittua helposti.
Exällä sellaisia psyykkisiä ongelmia ettei avioelämä onnistunut.
Ei vietetä mitään yhdessä kuitenkaan, rahaa lainailen hänelle, ja lasten takia hyvät välit.
Kumppanuus ei toiminut kuitenkaan, syitä erittelemättä, ja molemmilla uudet. Hyvä että pääsin eroon hänestä.
joulut vietämme edelleen kaikki yhdessä.