Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otimme viime talvena koko perhe sikapiikit

Vierailija
15.12.2010 |

Mutta en kyllä tämän päiväisen tiedon valossa enää uskaltaisi kyseistä rokotetta itseeni tai perheenjäseniini pistää.

Meille kenellekään ei ilmeisesti koitunut mitään suurempaa vahinkoa piikistä (ei ainakaan tähän päivään mennessä ilmennyttä), mutta kun olen lukenut noita Narkolepsia tapauksia...kouraisee todella syvältä ajatella sitä vanhempien tuskaa kun he koettavat selvitä päivä kerrallaan sairastuneen lapsensa kanssa. Pahinta on varmaan ne itsesyytökset kun rokotteen otti ja nähdä kuinka oma lapsi kärsii...siinä todennäköisesti toivo lapsen tulevisuuden suhteen alkaa pikkuhiljaa hiipumaan :(

Olen todella pahoillani heidän puolesta, jotka ovat sikapiikistä vakavia oireita saaneet. Pistää niin vihaksi noita rokotefirmoja kohtaan...kuinka tuollaista ainetta annetaan ihmisiin pistettäväksi? Vaikka toki se rokote on myös pelastanut useita ihmoshenkiä...siksihän mekin päädyttiin koko perheen voimalla rokote ottamaan, että uhka oli (annettiin ymmärtää) todellinen.

Haluan tällä kirjoituksella tukea ja rohkaista niitä vanhempia jaksamaan, joiden lapset ovat rokotteista vakavia vaurioita saaneet. Allekirjoitin adressin toisessa ketjussa, tehkää te muutkin niin (ketju, jossa kirje jonka narkolepiaan saitastuneen lapsen äiti on kirjoittanut).

EN MISSÄÄN NIMESSÄ USKALTAISI ENÄÄ ROKOTETTA OTTAA! Ihan puistattaa se ajatuskin :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkolepsian asiantuntijat olivat huolissaan narkolepsian lisääntymisestä jo ennen kuin piikit edes annettiin kansalle, kun huomattiin että sikatauti muistuttaa 1900-luvun alussa euroopassa riehunutta tappavaa influenssaa, jonka sai MILJOONAT eurooppalaiset sairastumaan unitautiin. Oli siis tiedossa jo ennen kuin rokotukset aloitettiin että on odotettavissa narkolepsian lisääntyminen.

Vierailija
2/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talvena otettiin kaikki mutta tänä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otan vastakin.

Vierailija
4/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin myös tänä vuonna ja sen lisäksi myös minä, joka olen raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi