Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui meiltä Arlan tuotteiden syönti!

Vierailija
14.12.2010 |

Ostimme tänään iltapäivällä suurehkosta Prismasta kaksi ArlaIngmanin Power Cow punaista purkkia maitosuklaavanukasta ja yhden sinipurkillisen. Poikamme on noiden vanukkaiden suurkuluttaja ja söi heti kotiin tultuamme yhden noista maitosuklaavanukkaista. Hän on niin pieni, että vanukas täytyy avata hänelle. Vanukas maistui hyvin.

Illalla hän halusi vielä toisenkin punaisen ja avasin sen hänelle. Päiväys vanukkaassa oli 21.12. Vaukkaassa oli kuitenkin suuri valkoinen hometahra, jonka keskusta oli vihreä paksun homeen peitossa. En todellakaan enää osta sen firman tuotteita, jos lastenkin tuotteet ovat noin paksussa homeessa jo ostopäivänä ja näin pakkasella, helteellä sen jotenkin vielä ymmärtäisi. Kaupasta tulimme suoraan kotiin ja ostoskassit puretaan heti ekana eli meillä tuote ei ole ollut lämpimässä varsinkaan kun kauppakin on vain parin kilometrin päässä.

Yritin laittaa Arla Ingmannille meiliä, mutta eipä vaan koko puljun sivut avaudu.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en IKINÄ enää osta yhtään mitään! Enkä muitakaan vanukkaita, enkä mitään muitakaan ruotsalaisiakaan tuotteita. Homeessa ne kaikki on! Niih!

Vierailija
2/49 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siihen purkkiin on osunut jotain esim. kuljetuksessa niin sehän on varmaan ArlaIngmannin vika. Siis kuinka hölmöjä ihmiset oikein on? Tietenkin se on kurjaa mutta elintarvikkeet nyt vaan käyttäytyy noin jos vaikka kanteen on tullut pikku reikä... Huoh. Soita sinne kauppaan mistä ostit sen huomenna, vie purkki sinne ja käske lähettää ArlaIngmannille.

Niin ja hei, kaikki jogurtitkin käyttäytyy tuollai vaikka sitä päiväystä olis kuin hemmetisti jäljellä. Kiesus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi joskus päästä viallisia tuotteita myyntiin.

Ei siitä kannata menettää malttiaan.

Asiallista reklamaatiota Arlalle asiasta.

Vierailija
4/49 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tahansa firman vanukkaassa voi kasvaa home, jos pakkauskoneessa on sattunut virhe ja kansi ei ole sulkeutunutkaan ihan tiiviisti ja kunnolla.

Tai kaupass on vahingossa tullut pienenpieni reikä kanteen.

Yhdestä vanukkaasta en nyt niin inisis, kauppa hyvittää tuotteen kyllä.

Vierailija
5/49 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siihen purkkiin on osunut jotain esim. kuljetuksessa niin sehän on varmaan ArlaIngmannin vika. Siis kuinka hölmöjä ihmiset oikein on? Tietenkin se on kurjaa mutta elintarvikkeet nyt vaan käyttäytyy noin jos vaikka kanteen on tullut pikku reikä... Huoh. Soita sinne kauppaan mistä ostit sen huomenna, vie purkki sinne ja käske lähettää ArlaIngmannille. Niin ja hei, kaikki jogurtitkin käyttäytyy tuollai vaikka sitä päiväystä olis kuin hemmetisti jäljellä. Kiesus...

Ei ole hyvä perustelu! Purkki oli tiiviisti kiinni. Tuotteet, varsinkin lapsille suunnatut täytyy olla kunnossa, varsinkin noin tuoreena. Ruokamyrkytykseen voi kuolla eikä ole ollut ensimmäinen kerta kun ko. firman tuotteet ovat homeessa ja siitä on ollut julkisuudessa.

En todellakaan koske enkä osta enää heidän tuotteitaan, mutta jos muille homeiset käy ja maistuu ja niitä haluaa lapsille tarjota niin mikäpä siinä sitten, ei minulle eikä lapsilleni. Pilaantuminen ei näy aina päälle päin, mutta voi aiheuttaa vakavia seurauksia.

Vierailija
6/49 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla on pieni lapsi joka on noiden sokerimömmöjen suurkuluttaja:/

Monta purkillista päivässä tuollaisia ylimakeita suklaita annat 1-2 vuotiaalle??

Vierailija
7/49 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Valion pillimaidot olleet pilaantuneet.

Lidlin yksi maitotuote ollut pilaantunut.

Vierailija
8/49 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä joka päivä syödä vanukkaita eikä tavallisesti myöskään montaa päivässä, jos se nyt joitakin herkistelijöitä helpottaa. Myöskään reikiä ei lapsillamme suussa ole vielä koskaan ollut eli eivät ymmärrä muun kuin suklaan päälle, muut karkit tuntemattomia, paitsi "Katti Matikaisen" karkit, jotka hammasystävällisiä. Johtunee ehkä siitä, että meillä ei syödä karkkia oikeastaan koskaan, vain suklaata ja joskus jäätelöä.

Lapset eivät siis edes osaa vaatia ruokaostoksilla käyntiä karkkihyllyjen ohi, vaikka leluosasto usein houkuttaakin, mutta karkkiosasto on tuntematon käsite. Kun synttäreillä laitan muiden lapsille karkkia esille ei meidän lapset edes käy niitä maistamassa eli kai se on tottumus kysymys tosin jossain vaiheessa varmaan nekin alkavat kiinnostaa, viimeistään tarhassa tai koulussa.

En aio enää syödä Arlan tuotteita eli minusta ne saa jäädä kauppaan. En ole koskaan törmännyt Valion viallisiin tuotteisiin, mutta huomasin asiaa pengottuani (taisi olla Iltiksen artikkeli), että Arlalla on jopa markkinoinnissa ilmaiseksi asiakkaille tarjotut jogurtit olleet konsulenteilla homeessa!

Meillä ei tarvitse lasten syödä homeista tai vanhentunutta ruokaa eli olemme hyvin tarkkoja vanhenemisajoista sekä ruokahygieniasta. Miksi ottaa riski kun sen voi välttääkin.

Olen kerran nähnyt kahden lähisukulaiseni sairastuvan pahaan ruokamyrkytykseen, koska perhe jossa kesälomalla lapsena ollessani vierailimme oli sairaalloisen kitsas ja syötti heille monta päivää samaa makkarakastiketta, joka myös säilytettiin todella huonosti ja kuljetettiin jopa kaupungista helteellä kesämökille ilman kylmäsäilytystä, että tulisi vaan tarkkaan käytetyksi. Emme enää ikinä pitäneet yhteyttä tähän kitupiikki perheeseen. Minä itse en ruokaa syönyt ja vältyin sairastumasta. Olin siis lapsi, mutta muistan kuinka sairaita muut perheenjäsenet olivat.

Vierailija
9/49 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kerran nähnyt kahden lähisukulaiseni sairastuvan pahaan ruokamyrkytykseen, koska perhe jossa kesälomalla lapsena ollessani vierailimme oli sairaalloisen kitsas ja syötti heille monta päivää samaa makkarakastiketta, joka myös säilytettiin todella huonosti ja kuljetettiin jopa kaupungista helteellä kesämökille ilman kylmäsäilytystä, että tulisi vaan tarkkaan käytetyksi. Emme enää ikinä pitäneet yhteyttä tähän kitupiikki perheeseen. Minä itse en ruokaa syönyt ja vältyin sairastumasta. Olin siis lapsi, mutta muistan kuinka sairaita muut perheenjäsenet olivat."

Vierailija
10/49 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juuri kaupasta ostetussa suljetussa paketissa. Ja olemme juuston suurkuluttajia ja tuo oli eka ja vika Arla-juustomme.

Vierailija
11/49 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla on pieni lapsi joka on noiden sokerimömmöjen suurkuluttaja:/ Monta purkillista päivässä tuollaisia ylimakeita suklaita annat 1-2 vuotiaalle??

Vierailija
12/49 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten viimeinen kerta. Juustosta pursusi hiuksen tapaisia karvoja joka puolelta! Siis sieltä sisältä tuli. Hyi hemmetti. Ja silloinkin ostin vain sen takia koska kaupassa ei muuta silloin ollut.

Vierailija
13/49 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä oli jumalallinen väliintulo.

Vierailija
14/49 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuote oli homeessa. Tottakai jossain kohtaa on joku epäpuhtaus päässyt pikariin tms, mutta ainakin home kertoo siitä, että vanukkaassa ei ollut tolkuttomia määriä säilöntäainetta. Jos siinä olisi hurjasti säilöntäaineita, niin se ei homehtuisi edes ensi kesään mennessä. Silloin pitäisi hälytyskellojen soida. Home on siis melko terve merkki ;)

Vierailija
15/49 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että ateriarytmi on säännöllinen ja että sokeri nautitaan aterialla. Happohyökkäys tulee joka tapauksessa ja hampaat kestävät kyllä 5 happohyökkäystä päivässä.

Ohis

Vierailija
16/49 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mä olen sun puolella.

Vierailija
17/49 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan hiiren karvoja?

Oli muuten viimeinen kerta. Juustosta pursusi hiuksen tapaisia karvoja joka puolelta! Siis sieltä sisältä tuli. Hyi hemmetti. Ja silloinkin ostin vain sen takia koska kaupassa ei muuta silloin ollut.

Vierailija
18/49 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan hiiren karvoja?

Ellei sitten ole olemassa pitkäkarvaisia hiiriä :D

Vierailija
19/49 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein huonoin kokemus on tiikerivanukkaasta joka maistui karmealle ja kiikutin sen purkin terveystarkastajalle. Siihen loppui ne vanukkaat meiltä.

Meillä ostetaan vain herkuksi Susette vanukkaita kun ne ovat olleet laadukkaita tähän saakka =)

Vierailija
20/49 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanukkaan ja pakoilevat vastuutaan.

Nih!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi