Nyt loppui meiltä Arlan tuotteiden syönti!
Ostimme tänään iltapäivällä suurehkosta Prismasta kaksi ArlaIngmanin Power Cow punaista purkkia maitosuklaavanukasta ja yhden sinipurkillisen. Poikamme on noiden vanukkaiden suurkuluttaja ja söi heti kotiin tultuamme yhden noista maitosuklaavanukkaista. Hän on niin pieni, että vanukas täytyy avata hänelle. Vanukas maistui hyvin.
Illalla hän halusi vielä toisenkin punaisen ja avasin sen hänelle. Päiväys vanukkaassa oli 21.12. Vaukkaassa oli kuitenkin suuri valkoinen hometahra, jonka keskusta oli vihreä paksun homeen peitossa. En todellakaan enää osta sen firman tuotteita, jos lastenkin tuotteet ovat noin paksussa homeessa jo ostopäivänä ja näin pakkasella, helteellä sen jotenkin vielä ymmärtäisi. Kaupasta tulimme suoraan kotiin ja ostoskassit puretaan heti ekana eli meillä tuote ei ole ollut lämpimässä varsinkaan kun kauppakin on vain parin kilometrin päässä.
Yritin laittaa Arla Ingmannille meiliä, mutta eipä vaan koko puljun sivut avaudu.
Kommentit (49)
Mä olen kerran löytänyt vastaavan homekasan Valion jogurtista Sun kannattaa nyt välttää niitäkin!
joten on meitä ainaqkin kaksi, joille on valoion jogurtin kanssa käynyt noin.
Susetteja. Ei hometta, ei makuvirheitä, ei sairastumisia. Ja syynä se, että tismalleen tiedetään valmistusprosessi ja se, että viimeinen myyntipäivä on ylivarovainen, ovat laboratoriotestausten mukaan syötäviä paljon pitempään, jos säilyttää oikein.
Power Cow vanukas, en nyt muista minkä värinen, mutta iso hometahra nyös siinä. Ja päiväystä oli jäljellä vielä reilusti!! Todellakaan ei meille enää osteta kyseistä tuotetta!
syödään helposti viikon pari vanhoja vanukkaita ja jugurtteja. Eipä ole koskaan kukaan sairastunut tai kuollut :)
Ymmärrän tietty jos on oikein herkkämahainen niin noitten vanhentuneitten tuotteiden suhteen kannattaa olla tarkkana, mutta jos ei ole kovin herkkä, niin ei noita päiväyksiä kannata niin tuijottaa. Kyllä maku ja hajuaisti kertoo jo paljon.
ja kansi osaksi auki. Ties miten kauan ollut. Roskiin meni.
viesti pitkästä aikaa. Ihaahhhhahaaaa! Jotkut tässäkin maassa elää tölkissä.
Harmillista, että teille kävi näin :( yök.
Mutta mulla olisi yksi vinkki miten vältät vastaavanlaisen tapauksen.
suklaavanukas on äärimmäisen helppo valmistaa itse, on tuoretta ja lisäaineetonta ja sokerin määränkin voi itse säätää sopivaksi, tässä on yksi ohje:
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/129124/Suklaavanukas/
NYT LOPPUI ARLAN JOGURTIN SYÖNTI. Rakastin Arlan ananas-jogurttia. Nyt Arlan väki pilasi tämän tuotteen sotkemalla sekaan passionia. Ostin vahingossa purkillisen koska litran pakkausen ulkonäkö on lähes sama kuin entisen ananas-jogurtin pakkaus oli. Olipa mitättömän surkea esitys. Onneksi samaan aikaan Valiolle tuli uusi Thaimaa-jogurtti. Se on melkoista herkkua.
paketin.Siinä 4pikaria ja joko mies tai jompikumpi teineistä söi yhden purkin ja sanoi että oli jotenkin outo maku.Seuraava otti purkin niin siinä oli kannen alla 1 home pilkki ja kun katsoin niitä kahta muuta niin olivat homeessa.Eli kaikki 4kpl olivat homeessa vaikka ei ollut kolhuja eikä purkit rikki ja kannet tiiviisti kiinni.Vein kauppaan ja vetivät kyseisen erän pois myynnistä varmuuden vuoksi.kukaan ei sairastunut ja edelleen niitä välillä meillä syödään.