Mä en tajuuuu. Mikä vitsi tässä fingerporissa on?
http://www.hs.fi/fingerpori/1135262261888
Onneksi on av, jossa voi anonyyminä kysyä... Toivottavasti joku huumorintajuisempi jaksaisi vääntää mulle vitsin rautalangasta :)
Kommentit (15)
lääkäri oli lopettamassa puhelua, soittaja kissaa...
Heimo Vesa tietysti luuli, että kissa pitää lopettaa, lekuri tarkoitti puhelua... Ei ihan vitsien aatelia.
ja potilas tietenkin kuuli sen vastauksen, kun kysyi kissansa kokeiden tuloksia, joten jäi siihen uskoon, että kissa pitäisi lopettaa
ihmettelin aamulla vaikka kuin kauan et mitä tuo meinaa.
"Niin, Rieti-kissa... valitan, mutta on pakko lopettaa" ja soittaja luulee, että kissalla on joku niin vakava tauti että se pitää pistää autuaammille hiirestysmaille, vaikka eläinlääkäri tarkoitti, että pitää lopettaa puhelu, kun kaveri tuli Alkon kassi kilisten ja on aika ruveta tekemään kuppia.
Lääkärin piti lopettaa puhelu, viikonloppukaljat kutusuu. Vesan kysyi labratuloksia, lääkäri vastaa pitää lopettaa, Vesa käsittää että kissa. Kissa pitää lopettaa.
Oliko riittävän rautalankaa? :D Minusta hauska, kuten Fingerpori lähes aina!
Tulee viinan kanssa ja sanoo heimolle "on pakko lopettaa" heimo luulee, ettäkissa pitää lopettaa
Kiitos vääntämisestä.
Mä yritin kaikki sananmuunnokset ja vaikka mitkä, yritin siis liikaa!
ap
se kakkalaudejuttu. * oks *
Helmimmästä päästä oli sen sijaan esim. hienostoalue-tarina ja se, miten Mustanaamio ei esittelyjä kaipaa.
että 10 av-mammaa kertoo uudestaan saman jutun vaikka ensimmäisen vastaajan vastaus olisi riittänyt :D
Tää on niin tätä... eiköhän vitsi tullut jo selväksi :DD
että 10 av-mammaa kertoo uudestaan saman jutun vaikka ensimmäisen vastaajan vastaus olisi riittänyt :D Tää on niin tätä... eiköhän vitsi tullut jo selväksi :DD
Heimo luulee lääkärin puheen perusteella, että kisulla on paha tauti ja se pitää viedä viimeiselle piikille, vaikka lääkäri tarkoitti vain lopettaa puhelun.