Kunhan mies tulee iltavuorosta, mä lähden "salille ja kavereiden kans parille"
Tosiasiassa mun rakastaja odottaa mua saunan ja viinin kanssa. Tiedossa aivot räjäyttävää seksiä ja huomionosoituksia. Niitä ei kotoa saa.
Kommentit (8)
Ja jos olet provo, harvinaisen typerä sellainen.
Ja jos olet provo, harvinaisen typerä sellainen.
Kuten rakastajani lauantaina sanoi, että "on miehen oma vika jos ei hoida aviomiehen velvollisuuksiaan ja joku muu hoitaa ne hänen puolestaan".
-2-
kun saa kusettaa miestään. Ottaisitte eron ja sitten panisitte rakastajaanne oikein urakalla. Tai neuvotelkaa edes avoin suhde miehenne kanssa, niin ei tartte salaa naiskennella.
Minusta lapset, omaisuus, laina jne. ovat ihan paskasyitä sille, ettei muka voi erota. Mitä järkeä on pysyä kuolleessa suhteessa jossa tarvitsee seksin muualta? Kuka siihen pakottaa? Vai tienaako oma aviomies niiiin mukavastai, että et ole valmis tuosta ihanuudesta luopumaan?
M41
kun saa kusettaa miestään. Ottaisitte eron ja sitten panisitte rakastajaanne oikein urakalla. Tai neuvotelkaa edes avoin suhde miehenne kanssa, niin ei tartte salaa naiskennella.
Minusta lapset, omaisuus, laina jne. ovat ihan paskasyitä sille, ettei muka voi erota. Mitä järkeä on pysyä kuolleessa suhteessa jossa tarvitsee seksin muualta? Kuka siihen pakottaa? Vai tienaako oma aviomies niiiin mukavastai, että et ole valmis tuosta ihanuudesta luopumaan?
M41
niin pitää muuten loistava aviomies pistää kiertoon ja tehdä lapsesta kiertolainen jne?
Heh, hyvä seksi jossain muualla silloin tällöin ei hyvää ja toimivaa parisuhdetta kaada =).
Kaikilla se seksi kun ei ole se avioliiton perusta vaan ihan muut asiat. Silti jokainen terve ihminen seksiä silloin tällöin tarvitsee...
Taas jaksaa tätä puuduttavaa työ-koti-lapset- noidankehää hetken. Suosittelen!
-ap-
..jonka käytin erittäin tehokkaasti hotellissa rakastajani kanssa.
Kyllä taas jaksaa!
Äippä
ja tarjoa seksiä sille, susta olis ok, että se hakis susta eroa? Tosta noin vaan?
samaa lauantaina =)
Kyllä teki hyvää, jaksaa koko viikon!