Mitäs mammat olette tänään puuhailleet?
Kommentit (12)
tyytyväinen hiuksiini. Vakkarikampaajani korjasi edellisen kampaajan aiheuttamat tuhot ja olen taas vanhassa tyylissäni:
http://static.iltalehti.fi/viihde/katavanhaSH_vi.jpg
Polkka tosin vähän lyhyempi.
Vielä kun sais Katan kropan, niin ois jees ;)
Muuten päivä on mennyt lukemisen, surffailun ja pyykkäämisen merkeissä. Kohta pitäis laittaa pöperöä pöytään...
Heräsin, laitoin aamupalaa, syötiin.
Autoin lapsia pukemisessa. Surffasin av:lla ja lapset leikki huoneessaan.
Ovikello soi ja naapuri oli siellä itkukurkussa lapsi sylissään ja kysyi voinko vahtia hänen lastaan kun hänellä on riita miehensä kanssa eikä halua että lapsi kuulee sitä. Sanoin että tottakai ja otin lapsen sisään ja menimme leikkimään.
Lapset leikkivät keskenään ja minä siivoilin kotia. Viikkasin pyykkiä kaappiin, täytin tiskikonetta, petasin sänkyjä, järjestelin leluja ym.
Mietin että mitä teen ruoaksi ja päädyin nakkikeittoon. Leikitin naapurin lasta ja katsoin että kaikki ovat kiltisti.
1,5 tunnin päästä suunnilleen naapuri tuli soittamaan ovikelloa ja kertoi riidasta. Pyysin sisään ja hän oli hetken. Lähti sitten kiitellen lapsensa kanssa. Riita oli sovittu.
Tein nakkikeiton ja söimme.
Vein astiat keittiöön mutta en koneeseen kun siellä oli vielä astioita pesulla. Lapset katsovat nyt telkkaria ja minä oikaisen koipeni tässä sohvalla. Oksettaa vähän. Olen raskaana.
Olikohan tuossa kaikki? Ei varmaan kaikkea, pesin vessaakin siinä välissä ja pyyhin takamuksia ym.
Äsken katsoin ikkunasta, nyt istun olohuoneessa.
Olen käynyt tänään eteisessä, keittiössä ja vaatekomerossa.
Kävin ostamassa nakkeja ja perunasalaattia. Ilotulitte
Nukuin yhteen. Tein pitsaa ja pesin pyykkiä pari koneellista. Nyt meen takas nukkuun.
T. Yötyöläinen
Oksennustaudissa näin pääsiäisen kunniaksi...
Aamulla aamutoimet ja -palat.
Sitten lähdettiin pulkkamäkeen ja hiihtämään.
Lounaalla oli eilen tehtyä lihasoppaa, tiskit koneeseen, koneellinen pyykkiä.
Pienin päikkärille, isomman kanssa luettiin.
Kävin netissä lukemassa sp:t, soitin ystävälle ja pyörähdin av:lla:)
Pienempi heräsi.
Välipala ja yhdessä tehtiin joulutorttuja (ihan valmiista taikinasta).
Käytiin kirjastossa, jonne matkaa 1,5 km, joten pieni ulkoilu taas.
Tultiin kotiin, pienet myslikipot muksuille ja laitoin uuniin lohikiusauksen.
Nyt olen av:lla ja muksut leikkii.
Kohta pitäisi miehen kotiutua, väsätään salaatti, syödään ja ilta jatkuu...