Millään muulla palstalla keskustelijat eivät
riemuitse vahingoniloisina siitä, että akateemisen perheen lapsi kulkee vaipoissa 6-v ja muutkin lapset nauravat sille.
:=((
Kommentit (8)
mennä niille muille palstoille, eikö?
riemuitse vahingoniloisina siitä, että akateemisen perheen lapsi kulkee vaipoissa 6-v ja muutkin lapset nauravat sille. :=((
Kun KAIKILLA MUILLA palstoilla ollaan niiiiiin empaattisia ja ymmärtäväisiä ja ihania ja postitiivisia ja nami-nami...
Kannattaa viljellä akateemikkokeskusteluissa nälväisyjä 4-vuotiaan lapsen ajattelutasosta ja lähihoitajan työssä vaadittavasta ajattelukyvystä.
kun sellaisen näet, ap, niin oma mielesi pysyy parempana. Tuo vaippaketju on ihan selvästi tehty vaan iltapäivän ratoksi. Provoja on netti täynnä. Tämä palsta on siisti ja ok verrattuna moneen muuhun kaikille avoimeen palstaan.
Saavat sairasta mielihyvää kun jollain on ongelmia, oma elämä on pilattu ja salaa toivotaan muillekin huonoa elämää.
Minä ainakin olen ihan sydämestäni pahoillani puoleastasi ja lapsen puolesta. En tiedä mikä juttu tämä on, mutta toivottovasti asiat korjaantuu.
Minä ainakin olen ihan sydämestäni pahoillani puoleastasi ja lapsen puolesta. En tiedä mikä juttu tämä on, mutta toivottovasti asiat korjaantuu.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1291612/6_vee_ja_vai…
Varmaan se johtuu tuosta anonyymiydestä. Jos olisi nimimerkki, jolla aina kirjoittelisi, miettisi varmasti tarkemmin millaisen kuvan itsestään antaa.