Mitä mieltä KappAhlin vaatteiden laadusta? mulla hajosi samantien
ostin pyjaman ja pesin hienopesussa (pesen aina uudet vaatteet ennen käyttöä). laitoin päälle ja housujen sisäsauma repesi n. 10 senttiä. kooltaan olivat isot ja löysät joten eivät siksi revenneet. sitten otin lapsen syliin, lapsi tarrasi kädellä rintamukseen. Laskin lattialle, rinnasta repeytyi iso palkeenkieli.
materiaali on jotain HINTULAA ja hajoaa heti. en aio enää käydä liikkessä.
Kommentit (10)
Ainoastaan H&M -vaatteita en osta niiden huonon laadun takia.
Muiden vaatekauppojen (KappAhl, Lindex, Seppälä ym.) vaatteet ovat minusta ihan ok.
normaalikäytössä viimeistään kuukauden päästä ostopäivämäärästä. t. koko 34/36
paita oli kyllä kokoa 38, halusin paidan olevan mekkomainen. Itse olen kokoa 34 ;) Piti vaan tulla sanomaan tuo, kun itse taidat olla joku valas joka ei löydä mistään itselleen vaatteita?
ei niinkään kaupasta. Esim. H&M:llä on paljon heikkolaatuisia vaatteita, mutta siellä on myös hyviä ja laadukkaita vaatteita mitkä kestävät käyttöä. En osaa tarkemmin selittää, mutta sen vaan tuntee kankaasta onko se hyvää/huonoa ja tuleeko kestämään vai ei. Samoin ompeluksista huomaa myös, joissain (kaupasta riippumatta) voivat napit olla puoliksi irti jo kaupassa, ja samoin takissa ei esim. ole lainkaan vuorta jne. jne. =jää kauppaan.
Oma mummoni ompeli paljon vaatteita itselleen/tutuille koska piti siitä, ja hänen kanssaan kävin pienenä paljon vaatekaupoilla, ehk sitä kautta opin "tutkimaan vaatteita" ovatko hyviä/huonoja.
Ja ihan selkeästi vialliset vaatteethan voi ja pitää palauttaa. Esim. jos pyjama ratkeaa heti niin veisin takaisin. Itse olen vienyt (eri kauppoihin) vaatteita ja olen joka kerta saanut valita samanlaisen tilalle/ jonkun muun vaatteen/ lahjakortin ko. kauppaan. Palautuksen syitä ollut mm. kutistuminen 1. pesussa, sauman repeäminen, koristeiden irtoaminen heti kun aloin vaatetta käyttää jne.
en osta koskaan, pari kokeilua riitti joskus takavuosina
Mulla on kaapissa jotain 10 vuotta vanhoja KappAhlin vaatteita ja edelleen toimivia, joskin kotivaatteiksi siirtyneitä. :) Uudet rytkyt ovat olleet a) sikarumia ja b) heikkolaatuisia. Ennen KappAhlista löytyi aina farkkuja minulle isoperseiselle ja kestivät hyvin kulutusta (töissä päiväkodissa, eli housut pesussa usein, paljon kyykkimistä sun muuta). Nyt siellä on ihan kamalia kuminauhavyötäröisiä mummohousuja ja nekin näyttävät siltä, että ekalla kyykkäisyllä ovat persiistä halki. En ole vuoteen käynyt siellä ostoksilla, sitä ennen ostin enää spagettiolkaintoppeja ja jotain perusalkkareita.
40€ maksaneen vintage stories-paidan, semmoisen vaalean jossa on edessä rypytyksiä. Pesin kerran neljässäkympissä, kangas oheni selästä niin että repesi laittaessani takkia päälle. Vituttaa suunnattomasti, en toista kertaa osta moista paskaa.
40€ maksaneen vintage stories-paidan, semmoisen vaalean jossa on edessä rypytyksiä. Pesin kerran neljässäkympissä, kangas oheni selästä niin että repesi laittaessani takkia päälle. Vituttaa suunnattomasti, en toista kertaa osta moista paskaa.
46 koon mammalle! Vähemmästäkin menee vaate rikki.
46 koon mammalle! Vähemmästäkin menee vaate rikki.
Aina jonkun pitää. :) En ole tuo shoppailija, mutta ostin Anttilasta koon 40 (joo, oon normaalipainoinen mutta leveäharteinen) samettijakun ja viikossa siitä oli vuori irrallaan saumoista. Vuorikangasta ei oltu päätelty ja saumanvaraa oli ehkä 3 milliä, eli se oli vain hiutunut reunastaan ja sauman kohdalle hiuduttuaan se levisi käsiin. Paska mikä paska.
ollut ihan tyytyväinen KappAhlin vaatteiden laatuun. Tosin tutkin ja tarkastan vaatteet materiaalin ja ompelujäljen todella tarkasti, ennen kuin ostan sen. Olen huomannut, että nykyään kaupoissa on paljonkin ostokelvotonta vaatetta. Ompelujälki on huonoa ja materiaalit ovat mitä on.