Miehensisko @\%#!!
Miksei miehensisko voi hankkia omaa elämää, vaan käyttää energiaansa minun kotini(sisustus yms) arvosteluun? Itse elää ylivarojensa ja ostelee jatkuvasti uusia verhoja, huonekaluja jne. meillä niin ei tehdä. Mielummin panostan siihen että kotona on siistiä ja puhdasta, uusiaverhoja yms. ostan kun rahaa on. Voisi muuten opetella siivoamaan porukkansa jäljet, kun käyvät kylässä. Joka reissun jälkeen on käytettyjä pyyhkeitä, missä sattuu, pedit mitensattuu ja lelut levitetty joka huoneeseen. Hännänhuippuna pienimmät syövät ja murustelevat joka huoneeseen, vaikka olen sanonut, että keittiössä syödään!
Kommentit (5)
jos kakaroilla ei ole hajuakaan käytöstavoista ja äiti antaa niiden tehdä mitä haluavat, eikä liikauta eväänsäkään korjatakseen porukkansa jälkiä?! Miehen mielestä on ihan OK, kun saan käyttää vierailun jälkeisen päivän suursiivoon.
kantasana adjektiiville kälynen?
Varmaan ottaa päähän, mutta kyllähän se myös on niin, että kun talossa käy vieraita, niin niiden jälkeen pitää paikkoja laittaa kuntoon taas. Oli ne kälyjä tai keitä tahansa.
mutta joku roti siinä sotkemisessakin on, enkä kyllä itse kehtaisi istua ja olla auttamatta, jos suurperheen johonkin yökylään veisin. Lapset siivoavat yhdessä levittämänsä sotkut, eikä ruoan kanssa kuljeta ympäri kotia. Ja, jokainen sisustakoon, miten itse haluaa, se ei ole minun asiani arvostella moista. Ap
se, että käly suurperheineen sotkee huushollin vai se, että hän arvostelee sisustusta?
Aivan varmasti sua ottaa päähän, en väheksy yhtään. Mutta voit komentaa koko sakin syömään keittiössä, komentaa lapset siivoamaan jälkensä. Kun käly kerran on tuollainen, älä odota että hän toimii, vaan ole itse pomo omassa kodissasi. Ehkä se saa vauhtia miehen siskoonkin.
6
se ei muuta MIEHENSISKOA yhtään mukavammaksi! Ap