G: Kauhein lempinimi
Onko se kenties sinulle annettu ja mikä se on?
Näppy on kyllä kamala! Ei ole oma.
Kommentit (19)
Asiakkaani kutsuu 3 vuotiasta tytärtään ihan yleisesti ämmäksi.
Kyllä tuo pesee kaikki rusinat, nappulat ja nasut.
välillä tuota järjettömän typerää nimitystä.... Yh, inhoan kaikkea prinsessahörpötyksiä ja nousen pahkuroille niistä....oi, minä olen kaunis ja vain vikisen ja odotan prinssiäni, johon rakastun syvästi ensisilmäyksellä ja täräytän naimisiin ekalla tapaamiskerralla....nyyhkis kuinka ihanaa... :/ Hel***tin PMS!!!
on aivan kauhea lempinimi, joka on yhdellä miehellä.
Siis Pötsi! Voitteko kuvitella?!
välillä tuota järjettömän typerää nimitystä.... Yh, inhoan kaikkea prinsessahörpötyksiä ja nousen pahkuroille niistä....oi, minä olen kaunis ja vain vikisen ja odotan prinssiäni, johon rakastun syvästi ensisilmäyksellä ja täräytän naimisiin ekalla tapaamiskerralla....nyyhkis kuinka ihanaa... :/ Hel***tin PMS!!!
Ei isän antama ihaileva Prinsessa-lempinimi johda muuhun, kuin siihen, että tytär uskoo olevansa ihana ja arvokas. Olisipa minulla ollut sellainen isä, Onneksi oli hoitotädin mies, joka sanoi prinsessaksi. Se kompensoi ainaisesti haukkuvaa isää.
Nuoruuden kaveri Virroilta, 80-luvulla. Terveisiä vaan Hossille ja muille.
Tiedätte varmaan, mitä tarkoittaa ruotsiksi.
Musta se on hauska. Oli saanut nimensä siitä kun oli lapsena lihava.
Niin, ja rinnakkaisluokkalaisen lihavan tytön lempi / haukkumanimi oli Sumo.
Kyllä Sumo on pahempi.
Onneks ei mitenkään yleisesti käytössä mutta lapsena monet sukulaiset kutsui mua tuolla nimellä. Inhosin sitä jo silloin, ja inhoan edelleen.
lapsena lempinimeltäni Kärpänen. Pienikokoinen rillipää :(
Titu. Naisella.
Elukka. Teini-ikäisellä naisella.
ja prinssi on se jota on viety ;)
Ihan järkyttävä. On naapuruston ala-aste ikäisesn pojan lempinimi.